Jump to content

Kruk

Użytkownik
  • Content Count

    4751
  • Joined

  • Last visited

About Kruk

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    Astra OPC MY01 A-grupa
    Impreza STI MY06 Krukowóz
    Impreza STI MY15 Dupowóz
    Saldo: 1040KM 1350Nm ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tez mam uniesiony tył maski i zdjęte uszczelki i sporo to daje ALE niestety daje też upał spod maski do środka co latem robi różnicę i zapachy spod maski tez idą do środka.
  2. Poprawnie i sensownie to powinno być tak, że część gorąca turbiny chłodzona wodą i odizolowana np. kocem odprowadza nadmiar ciepła do układu chłodzenia, a jeżeli układ chłodzenia nie daje rady to żeby nie zagotować auta przy upalaniu dobrze żeby turbina miała osobny obieg chłodzenia z odrębną chłodniczką...i wtedy całość działa i ma sens. Bo jak mamy turbinę chłodzoną powietrzem w gorącym otoczeniu pod maską i owiniemy ją jeszcze kocem to działać nie będzie.
  3. Rozumiem, słyszałem kiedyś o pojedynczych przypadkach pożarów tego typu ale nie wiem ile w tym prawdy...teoretycznie możliwe, dlatego tam gdzie moze kapac dajesz oslony twarde, a tam gdzie raczej moze byc koc. Koc na cześć gorąca turbiny zakładasz zamiast blaszanej osłony. Koce dobrych firm nie chłona płynu.
  4. Proszę wybaczyć za bezpośrednie słowa ale jeśli ktoś ma taki syf pod maską, że mu się leją olej, płyn chłodniczy, wspomagania ze wszystkich szczelin to faktycznie nie ma się co przejmować temperaturą. Poza tym termoizolatory są różne, niekoniecznie z worka jutowego, mogą być też bariery metalowe lub ze specjalnych niewsiąkliwych tworzyw, możliwości są spore i temat przerabiany. Powinienem mieć gdzieś fotki osłon termicznych u mnie to wkleję jak znajdę.
  5. Najlepsze sposoby na obniżenie temperatury pod maską to termoizolatory na kolektor wydechowy, turbo, DP, uszczelki termoizolacyjne pod kolektor ssący, odszczelnienie maski.
  6. W kolektorze zaraz za przepustnicą.
  7. Kruk

    Parują szyby STI MY15

    Klima nie tylko chłodzi ale także osusza powietrze. Żeby cały układ działał wydajnie i sprawnie powinien być nastawiony na Full Auto bo tak został zaprojektowany. Tak również zaleca ASO.
  8. Kruk

    Parują szyby STI MY15

    I słusznie. Klima na auto powinna pracować cały rok.
  9. Kruk

    Parują szyby STI MY15

    U mnie nie ma czegoś takiego. Cały czas mam włączony tryb Full Auto.
  10. Jak jest twardy zawias + poliuretany to gdzieś musi puścić prędzej czy później więc tak naprawdę w temacie usztywnień największy sens ma klatka, bez klatki nawet tysiące rozpórek nie rozwiążą problemu bo jak usztywnią z jednej strony to zacznie pracować z drugiej i tak bez końca.
  11. viewtopic.php?f=26&t=121977&hilit=bulgot+na
  12. Browarem najlepiej takim tradycyjnym i regionalnym to bym nie pogardził...od biedy może być sklep monopolowy :wink:
  13. Można też coś dospawać, zawiązać drutem lub zeszlifować 13-tkę na 17-tkę jak jest burdel i nie można nic znaleźć...są różne szkoły, ta Eleka jest weselsza i bardziej twórcza ale ja podobnie jak Edwin jestem leniwy na stare lata i lubię mieć do wszystkiego odpowiednie i dobre narzędzia bo to faktycznie oszczędza czas i nerwy...no i wypić browara na fajrant a nie z rozpaczy
  14. Kruk

    Kto w PL mapuje Apexi

    krist, najszybciej maperów Apexi znajdziesz na forum sr.pl, dość popularny sterownik więc nie powinno być problemu.
×
×
  • Create New...