Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Taka ciekawostka z Polski

https://collectingcars.com/for-sale/1989-ferrari-testarossa-2

image.thumb.png.f65881be193effa9a83bfb3533fd77a5.png

  • It was first registered in April 1989, and is now located in Poland, where it has been with the seller for the last six years. 
  • The odometer displays an incredibly low 997 kilometres. 
  • The latest service was carried out during at 997km by Ferrari Katowice, Poland. The work comprised of a major service an engine oil and filter change, along with the replacement of the timing belts, spark plugs and an air conditioning service. 
  • Prior to this, the car was serviced in October 2016 at 994km by Ferrari Spa Francorchamps, and it benefitted from an inspection by Klaus Kukuk in Overath, Germany in 2014 at 955km.  
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, JJacek napisał(a):

Taka ciekawostka z Polski

https://collectingcars.com/for-sale/1989-ferrari-testarossa-2

image.thumb.png.f65881be193effa9a83bfb3533fd77a5.png

 

  • It was first registered in April 1989, and is now located in Poland, where it has been with the seller for the last six years. 
  • The odometer displays an incredibly low 997 kilometres. 
  • The latest service was carried out during at 997km by Ferrari Katowice, Poland. The work comprised of a major service an engine oil and filter change, along with the replacement of the timing belts, spark plugs and an air conditioning service. 
  • Prior to this, the car was serviced in October 2016 at 994km by Ferrari Spa Francorchamps, and it benefitted from an inspection by Klaus Kukuk in Overath, Germany in 2014 at 955km.  

O cholera chyba widziałem na drodze to auto, nawet wymieniliśmy z właścicielem kciuki wobec swoich aut, ja jego Ferrari a on mojego Forka ;) 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2023 o 22:40, turdziGT napisał(a):

Screenshot_20230606-183616_Instagram.jpg

Ale nuda :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2023 o 21:57, Neutrino33 napisał(a):

Pa tera

 

poldolotinaction.jpg.131218fcdfa84f92b299c1355f77b44d.jpg

 

 

Ta?! No to pa tera jak się Oktan barwił kiedyś Poldżerem :evil2:

 

https://youtu.be/VfsnYZ4UseU

 

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, euyot napisał(a):

Na zdjęciu jest jeden "smutas". ;)

Że biały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2023 o 00:13, JJacek napisał(a):

Taka ciekawostka z Polski

https://collectingcars.com/for-sale/1989-ferrari-testarossa-2

image.thumb.png.f65881be193effa9a83bfb3533fd77a5.png

 

  • It was first registered in April 1989, and is now located in Poland, where it has been with the seller for the last six years. 
  • The odometer displays an incredibly low 997 kilometres. 
  • The latest service was carried out during at 997km by Ferrari Katowice, Poland. The work comprised of a major service an engine oil and filter change, along with the replacement of the timing belts, spark plugs and an air conditioning service. 
  • Prior to this, the car was serviced in October 2016 at 994km by Ferrari Spa Francorchamps, and it benefitted from an inspection by Klaus Kukuk in Overath, Germany in 2014 at 955km.  

Po co to w ogóle serwisować, skoro i tak tylko stoi w garażu od 30 lat.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Turbo napisał(a):

Ale to nie powinno mieć żadnego znaczenia, skoro każdy kolejny właściciel i tak nie będzie nim jeździł. 

Mylisz się. Samochody jezdne i w pełni sprawne, nawet jeśli mają stać a nie jeździć, są znacznie droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Turbo napisał(a):

Chyba nie zrozumiałeś sensu obu moich postów na ten temat. 

Ale tu nie ma nic do rozumienia. Latami nie serwisowany samochód, nawet jak sobie stoi w ciepłym garażu, doprowadza go do mechanicznego zniszczenia. Więc żaden szanujący się kolekcjoner do tego nie chce doprowadzić. A wartość rynkowa w pełni sprawnego samochodu względem muzealnego eksponatu w pełni uzasadnia takie działania.

Edytowane przez Tommo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...