Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZD] (MY22=>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.11.2020 o 19:06, raveout napisał:

Dokładnie. To 2.4 to na bank rozwiercone 2.0, ale mniej rozwiercone niż 2.5, dzięki czemu mniej podatne na problem UPG.

Co za bzdura :facepalm:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Tinuviel napisał:

jak to robia wszystkie inne firmy ze 2.0turbo to jest normalny i czesto spotykany silnik?

 

Emisja flotowa w UE czy jakos tak. I konsekwencje głupio prowadzonej polityki klimatycznej w UE. 

 

Szkoda że BRZ nie będzie (prawdopodobnie) oferowany w PL, no ale patrząc na to co mamy w ofercie, to chyba nic nowego:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, frisco napisał:

Szkoda że BRZ nie będzie (prawdopodobnie) oferowany w PL, no ale patrząc na to co mamy w ofercie, to chyba nic nowego:(

Nie tylko w PL ale i w całej Europie. Zważywszy na silnik turbodoładowany, wcale mnie to nie dziwi. Pozostaje czekać na WRX STI, mam nadzieję, że chociaż tego nie zabraknie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, raju napisał:

Zważywszy na silnik turbodoładowany, wcale mnie to nie dziwi.

 

BRZ 2gen z tego co internety mówią będzie raczej na 2.4 wolnossącym, ale zobaczymy - potwierdzone to nie jest, a plot o turbo było mnóstwo. Za tydzień będzie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, frisco napisał:

będzie raczej na 2.4 wolnossącym

A to jest w ogóle taki motor? Chyba muszę się doszkolić :)

 

Edytowane przez raju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, raju napisał:

Nie tylko w PL ale i w całej Europie. Zważywszy na silnik turbodoładowany, wcale mnie to nie dziwi. Pozostaje czekać na WRX STI, mam nadzieję, że chociaż tego nie zabraknie...

 

no ale dlaczego? To nie jest V8 7litrów które pali 40l/100 tylko nowoczesny 2.4. Jak patrze na inne marki to przeciez to jest bardzo typowy silnik. Chodzi o to ze Subaru ma za malo hybryd w ofercie dla rownowagi? Nie kumam dlaczego bmw czy mercedes maja nadal auta z v8 a subaru nie moze h4 2.4 sprzedawac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tinuviel napisał:

Nie kumam dlaczego bmw czy mercedes maja nadal auta z v8 a subaru nie moze h4 2.4 sprzedawac?

Odpowiedź jest dużo bardziej złożona niż nam się wydaje. Subaru może sprzedawać, ale nie chce. Dlaczego? Z ekonomicznego punktu widzenia absolutnie im się to nie opłaca. Pamiętaj, że producent jest rozliczany ze średniej emisji spalin emitowanej przez ich całą gamę modelową. Wiesz ile Mercedes dopłaca do utrzymania G klasy w AMG? ok 15 tysięcy euro. Do każdej sztuki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2020 o 23:32, raju napisał:

Co za bzdura :facepalm:

A co jest bzdurą? Chętnie sie dokształcę i nie będę jej powielał. Nie było tak, że silniki 2.5 Subaru stworzyło poprzez powiększenie cylindrów i tłoków z bloku 2.0? 

 

A zatem rozwiercony 2.0 to mała powierzchnia styku cylindra z głowicą a wiec zwiekszona podatność na wydmuchanie uszczelki. 
 

Wielokrotnie to tutaj przeczytałem na forum.

 

Nowy BRZ ma występować z nowym silnikiem wolnossącym 2.4 o mocy 217 KM.

Edytowane przez raveout
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, raveout napisał:

A co jest bzdurą? Chętnie sie dokształcę i nie będę jej powielał. Nie było tak, że silniki 2.5 Subaru stworzyło poprzez powiększenie cylindrów i tłoków z bloku 2.0? 

 

A zatem rozwiercony 2.0 to mała powierzchnia styku cylindra z głowicą a wiec zwiekszona podatność na wydmuchanie uszczelki. 
 

Wielokrotnie to tutaj przeczytałem na forum.

 

Nowy BRZ ma występować z nowym silnikiem wolnossącym 2.4 o mocy 217 KM.

Wzięli 2.4DIT, zdjęli turbo i mają 2.4 wolnossący. :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, FilipBB napisał:

Wzięli 2.4DIT, zdjęli turbo i mają 2.4 wolnossący. :upside-down-face_1f643-small:

Jeszcze trochę kompresję trzeba podnieść. Ale 217KM z 2.4l to tak lekko mówiąc mało wysilony silnik, choć może moment obrotowy wyższy i niżej dostępny, to i gumę łatwiej palić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, FilipBB napisał:

Wzięli 2.4DIT, zdjęli turbo i mają 2.4 wolnossący. :upside-down-face_1f643-small:

No zapewne, tylko że 2.4 DiT do Ascenta i Outbacka powstał z rozwiercenia 2.0 DiT ;) Oba należą do tej samej rodziny silników FA. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Europie będzie można kupić następcę BRZ ale ze znaczkiem Toyoty, będzie się prawdopodobnie nazywać GR86.

 

https://autokult.pl/39334,nowe-subaru-brz-najpewniej-nie-zagosci-w-europie-ale-toyota-gt86-nigdzie-sie-nie-wybiera

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, plejadek napisał:

W Europie będzie można kupić następcę BRZ ale ze znaczkiem Toyoty, będzie się prawdopodobnie nazywać GR86.

 

https://autokult.pl/39334,nowe-subaru-brz-najpewniej-nie-zagosci-w-europie-ale-toyota-gt86-nigdzie-sie-nie-wybiera

 

tylko slyszalem plotki ze nowy gt86 (czy tam gr86) to nie bedzie juz to samo co nowy brz ale nie wiem ile w tym prawdy i jak daleko te auta sie od siebie "rozjada"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Z boku wygląda b.dobrze, z tyłu i przodu ciut gorzej, ale to kwestia gustu... oby jeździł jeszcze lepiej od poprzednika!

 

Godzinę temu, chojny napisał:

RX8 pomielone z BRZtem i Astonem a do tego jakiś gruby na małych kółkach.  

 

Pierwszy BRZ był spójny stylistycznie a to jakoś nie jest. 

 

 

 

mam bardzo podobnie odczucia. Niby nie jest brzydki ale właśnie mało spójny. Tył trochę aston, przód trochę panamera - brak mu lekkości pierwowzoru. Oby dobrze jeździł :) Wiadomo już jaki silnik i jaka waga? 2.4NA czy Turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...