FilipBB Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Subaru USA pochwaliło się na Instagramie, że już tej jesieni pokażą nową generację Subaru BRZ (MY22>): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Fele od yarisa ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 i tak go nie będzie w EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 4 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Światowa Premiera odbędzie się 18.11.2020. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 That engine is expected to be a version of Subaru's 2.4-liter flat-four, either turbocharged to produce around 260 horsepower or naturally aspirated with around 217 horsepower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 44 minuty temu, chojny napisał: That engine is expected to be a version of Subaru's 2.4-liter flat-four, either turbocharged to produce around 260 horsepower or naturally aspirated with around 217 horsepower. Mało wysilone są te silniki Subaru. Jak już przekroczono dwa litry pojemności to niech chociaż mocy będzie odpowiednio wiecej. 260 KM z silnika 2.4 to mało jakby nie patrzeć, co by nie mówić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 15 minut temu, mechanik napisał: Mało wysilone są te silniki Subaru. Jak już przekroczono dwa litry pojemności to niech chociaż mocy będzie odpowiednio wiecej. 260 KM z silnika 2.4 to mało jakby nie patrzeć, co by nie mówić. Się mapkę zaktualizuje i będzie 300. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 58 minut temu, mechanik napisał: Mało wysilone są te silniki Subaru. Jak już przekroczono dwa litry pojemności to niech chociaż mocy będzie odpowiednio wiecej. 260 KM z silnika 2.4 to mało jakby nie patrzeć, co by nie mówić. Masz racje, niewiele tych koni jak na nowy i spory silnik z turbo ale z drugiej strony gdyby dzięki temu był by wyjątkowo trwały to czemu nie, mi pasuje. Tyle, że tego dowiemy się dopiero za kilka lat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 2 minuty temu, Michał W. napisał: Masz racje, niewiele tych koni jak na nowy i spory silnik z turbo ale z drugiej strony gdyby dzięki temu był by wyjątkowo trwały to czemu nie, mi pasuje. Tyle, że tego dowiemy się dopiero za kilka lat. Jeżeli nie utyje zbytnio w stosunku do pierwszej generacji i zachowa jej zalety, to te 260 koni powinno zapewnić całkiem fajną zabawę i dać przyspieszenie, którego brakowało niestety trochę w 2,0. Gorzej, że 2,4 to wyższa akcyza. Ale spoko, w EU i tak pewnie go nie będzie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Może będzie jako toyota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Godzinę temu, przemekka napisał: Może będzie jako toyota. Toyota ma Suprę, która dostała na wiosnę silnik 2.0 258 KM. Z tą mocą to praktycznie GT86. Opis tego modelu jest na stronie Toyoty pod nagłówkiem "następcy GT86". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Ale supra to chyba bmw. Ciekawe czy będą mieli dwa podobne modele w ofercie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 28 minut temu, mechanik napisał: Toyota ma Suprę, która dostała na wiosnę silnik 2.0 258 KM. Z tą mocą to praktycznie GT86. Opis tego modelu jest na stronie Toyoty pod nagłówkiem "następcy GT86". To się marketingowcy już zupełnie pogubili.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Przy okazji zdjęcie przodu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Widac na nim ze w XXI wieku mamy skretnego BI-LEDa i pomaranczowa zarowke kierunkowskazu rodem z lat 90-tych. Ta marka nie przestaje mnie zadziwiac:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 To do kompletu z dorobionym odbiciem lustrzanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Panamera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 19 minut temu, chojny napisał: Panamera? Fajnie ale nie w EU: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/update-no-plans-bring-2021-subaru-brz-europe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 1 godzinę temu, FilipBB napisał: Fajnie ale nie w EU: No i elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Skoro największa zaleta samochody jest jego prowadzenie to po jakiego grzyba walić do niego ciężkie 2.4, skoro jedyne czego ten samochód potrzebuje to turbo? Przeciez jakby do 2.0 dać wiatrak to chodziloby jak przeciąg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Bo w Stanach byliby smutni, że tylko 2 litry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 48 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Skoro największa zaleta samochody jest jego prowadzenie to po jakiego grzyba walić do niego ciężkie 2.4, skoro jedyne czego ten samochód potrzebuje to turbo? Przeciez jakby do 2.0 dać wiatrak to chodziloby jak przeciąg. Nie wiem jak wygląda konstrukcja tych nowych silników ale jak obowiązuje zasada z starych EJ to nie ma się czym przejmować bo większy silnik waży tyle samo albo mniej. Blok w Subaru zawsze wyglądał tak samo nie ważne jaka pojemność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Dokładnie. To 2.4 to na bank rozwiercone 2.0, ale mniej rozwiercone niż 2.5, dzięki czemu mniej podatne na problem UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Widziałeś kiedyś blok 2.0 i 2.5? Jakie rozwiercone.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Nawet na JNC.com ubolewają nad tym, że nowy BRZ nie będzie dostępny w EU: http://japanesenostalgiccar.com/news-the-subaru-brz-isnt-coming-to-europe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się