Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZD] (MY22=>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

No nie wiem. Tyl trochę jak jakaś Insignia normalnie, całość jakaś taka koreańska .... Czepiam się może ale 1gen był naprawdę ładny...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmiary opon i felg te same. Silnik wygląda na 2.4 DIT bez T.

Preliminary Specifications. All data estimated and not final.
 

Vehicle 2+2 sports car
Engine 4-cyl. horizontally opposed (Boxer), alloy cylinder block and cylinder heads
Displacement 2.4-liter
Bore x stroke 3.70 in. x 3.39 in (94mm x 86mm)
Compression ratio 13.5:1
Horsepower 228 HP @ 7,000 RPM
Torque 184 lb.-ft. @ 3,700 RPM
Fuel system Toyota D-4S® direct fuel injection and port injection system
Valvetrain Double overhead chain-driven camshafts (DOHC), 4 valves per cylinder, dual Active Valve Control System (DAVCS) controls valve timing on intake and exhaust camshafts
Transmission Standard: 6-speed manual with short-throw shifter
Optional: 6-speed automatic with steering wheel paddle shifters and downshift blipping control
Limited-slip rear differential is standard for all.
Stability/traction control Vehicle Stability Control with traction control and five settings
Suspension 4-wheel independent
Front: MacPherson-type struts, lower L-arms, coil springs, stabilizer bar
Rear: Double wishbone, coil springs, stabilizer bar
Wheels 17-inch aluminum alloy on Premium
18-inch aluminum alloy on Limited
Tires 215/45 R17 87W Premium
215/40 R18 85Y Limited
 
Brakes 4-wheel ventilated disc
Exterior Dimensions (in.)  
Wheelbase 101.4 (plus .02 inch)
Length 167.9 (plus 1.2 inch from last generation)
 
Width 69.9 inches
Height 51.6 inches (minus .04 inch from last generation)
Curb weight (lbs.) Estimated for U.S. model: 6-speed manual: Premium 2,815 lbs. Limited 2,835
Automatic Premium 2,864 lbs. Automatic Limited 2,881 lbs.

 

Z automatem będzie w standardzie EyeSight.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

To chyba nie jest prawda co? 

 

 

73293D39-0A13-4C64-AE76-84346B1CDE0D.jpeg

 

to koncept chyba z 2017:

 

https://www.carthrottle.com/post/amp/the-targa-topped-toyota-gr-hv-concept-is-a-hybrid-gt86-mutant/

 

1300kg i 230koni przy 7k rpm. Fajnie - oldscholowo. Może nie powala wyglądem ale jak dla mnie brzmi spoko. RWD z manualem, wysokoobrotowym boxerem NA oby w dostępnej cenie. W erze suvow, 1.2 Turbo i hybryd - doceniam i chylę czoła :)

 

ps. brałbym Miatę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się na filmie bardziej podoba. Choć i tak z wyglądu z zewnątrz 1 gen. dla mnie lepszy. Może musi się opatrzeć. W zależności od ujęcia widzę w tym aucie Caymana, 370Z, albo... Insignię ;-) Na żywo też może być lepszy odbiór.

Fajnie, że jeszcze się pojawiają takie samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam się podoba :)

Zapewne w Polsce w sprzedaży się nie pojawi, ciekawe czy faktycznie Toyota wprowadzi swój model? I jak go uplasują cenowo vs. Supra 2.0? No i kwestia akcyzy... tak czy inaczej pewnie 200k zł, jeśli w ogóle. 

Fajnie, że takie auta powstają, mniej fajnie, ze w EU i PL mamy do nich mocno ograniczony dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, hesus napisał:

Ponownie - szkoda że nie trafi do EU inaczej niż jako ulep z USA...

 

Być może trafi ... ze znaczkiem toyoty. Pytanie ile będzie kosztować z tym silnikiem 2.4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...