Piskoor Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Coś dziwnego zaczęło się dziać z elektryką w moim outbacku. Generalnie z nowego akumulatora schodzi 0,5v dziennie co po 4 dniach postoju robi mi już niebezpieczne okolice 11v Spoko. mógłbym doładować podczas postoju ale problem w tym że 2 razu w ciągu 4 dni postoju napięcie spadło do 0 !!!!!. Jest w związku z tym ogromny problem z naładowaniem akumulatora bo prostownik nie chce wystartować. Podłączyłem go w parze z drugim akumulatorem i udało sie w takiej konfiguracji z podłaczonym prostownikiem podciagnąc do 3,6v Teraz pożyczyłem prostownik jakiś najprostszy - bez elektroniki i zobaczymy. Niemniej jednak ma ktoś pomysł co może powodować tak drastyczny spadek napięcia. jest autoalarm, jest immo i webasto. Ale żeby to w czuwaniu tyle zasysało ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Miernik cęgowy i szukasz gdzie prąd ucieka albo wyciągaj po kolei bezpieczniki i badaj czy przestało brać prund czy nie. Aku po głębokim rozładowaniu (zero) raczej nadaje się do utylizacji. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 2 godziny temu, Piskoor napisał: Coś dziwnego zaczęło się dziać z elektryką w moim outbacku. Generalnie z nowego akumulatora schodzi 0,5v dziennie co po 4 dniach postoju robi mi już niebezpieczne okolice 11v Spoko. mógłbym doładować podczas postoju ale problem w tym że 2 razu w ciągu 4 dni postoju napięcie spadło do 0 !!!!!. Jest w związku z tym ogromny problem z naładowaniem akumulatora bo prostownik nie chce wystartować. Podłączyłem go w parze z drugim akumulatorem i udało sie w takiej konfiguracji z podłaczonym prostownikiem podciagnąc do 3,6v Teraz pożyczyłem prostownik jakiś najprostszy - bez elektroniki i zobaczymy. Niemniej jednak ma ktoś pomysł co może powodować tak drastyczny spadek napięcia. jest autoalarm, jest immo i webasto. Ale żeby to w czuwaniu tyle zasysało ??? Ja trochę nie w temacie ale w temacie , warto wozić car powerbank który w takich sytuacjach moze uratować cztery litery. Mojego OBK kilka razy ratował :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 u mnie z tym słabo w Hiszpanii zakosili mi kluczyki z jedynym grotem . Teraz jak pada aku to tylko awaryjne otwieranie drzwi :-( muszę zamówić nowe bębenki do zamków :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 2 godziny temu, olej napisał: Miernik cęgowy i szukasz gdzie prąd ucieka albo wyciągaj po kolei bezpieczniki i badaj czy przestało brać prund czy nie. Aku po głębokim rozładowaniu (zero) raczej nadaje się do utylizacji. Nie do końca, można naładować, ale nie będzie już miał tej pojemności. Mój się tak głęboko wyładował pół roku po zakupie, narazie działa od października 2018. Generalnie cęgowym miernikiem próżno szukać małego prądu. Lepiej do tego nadaje się zwykły miernik. Tutaj facet to łopatologicznie opisuje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Godzinę temu, Przemek Chudzik napisał: Ja trochę nie w temacie ale w temacie , warto wozić car powerbank który w takich sytuacjach moze uratować cztery litery. Mojego OBK kilka razy ratował :). Ten z Plejad nie tylko mi, ale i sąsiadom kilka razy pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Godzinę temu, kriskristoffers napisał: Ten z Plejad nie tylko mi, ale i sąsiadom kilka razy pomógł Miny ludzi których bryka odpala z pudełka bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 O to, to !!! I ten tekst "Panie ten Passat tu już 3 tygodnie stoi i nie daliśmy rady z somsiadem go z kabli odpalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 10 minut temu, kriskristoffers napisał: O to, to !!! I ten tekst "Panie ten Passat tu już 3 tygodnie stoi i nie daliśmy rady z somsiadem go z kabli odpalić Szczególnie z marketowych kabli o przekroju włosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 3 godziny temu, Zodiak napisał: Szczególnie z marketowych kabli o przekroju włosa Za to gumy nawalone jakby na 15kV był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 A masz może system keratronik ISR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Nie - mam chyba amerykański ISR i raczej jest podłączony bo jak wcisnę przycisk to gdzieś tam dzwoni :-) pytanie jak go odłączyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 3 minuty temu, Piskoor napisał: Nie - mam chyba amerykański ISR i raczej jest podłączony bo jak wcisnę przycisk to gdzieś tam dzwoni :-) pytanie jak go odłączyć :-) W moim przypadku była to właśnie wina ISR. Jak Samochód stał w garażu z 2 dni to nie można było go już zapalić. Odłączyłem moduł i nie mam takich problemów. W dodatku moduł miał zimny lut na dodatkowej baterii. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Teraz, lukikosa napisał: W moim przypadku była to właśnie wina ISR. Jak Samochód stał w garażu z 2 dni to nie można było go już zapalić. Odłączyłem moduł i nie mam takich problemów. W dodatku moduł miał zimny lut na dodatkowej baterii. gdzie się go odłączało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Szczególnie z marketowych kabli o przekroju włosa Może i mają pożądany przekrój. Ale to ciągle przewód aluminiowy pokryty miedzią. Ma wyższą oporność, niż miedziany. Tym samym puści mniejszy prąd. Pod długotrwałym obciążeniem topi jeszcze po izolacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 7 godzin temu, Piskoor napisał: gdzie się go odłączało ? Ja miałem za schowkiem Pasażera. Są w różnych miejscach. Za zegarami i też są po lewej stronie kierowcy za bezpiecznikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Przemek Chudzik, kriskristoffers -- > Napiszecie coś więcej o tym car powerbanku? W jakiej półce cenowej czegoś takiego szukać, żeby spełniało swoje zadania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Powerbank 200-300 pln na alle. Ładuje wszystko: auto, laptopa, telefon. Jak dla mnie suuuper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) A ja z kolei mam pytanie... jak power bank się zachowuje, kiedy miesiąc będzie leżał w samochodzie,przy np . -20. Jest tak skonstruowany,żeby jego w samochodzie (jak człowiek) trzymać?,czy mam z nim "latać" codziennie i pamiętać "ojjjjjj, żeby tylko akumulator na mrozie się nie popsul" ?Jeżeli zachowuje się ,jak każdy akumulator ,to tak średnio to czuję. Plusem power bankow jest ich gabaryt. Ps jaki macie model ? Na ile "strzałów" wasz model wystarcza? Ile takie cacko się laduje do fulla. wiem,że od pojemności to zależy,ale mnie interesuje konkretnie człowiek-użytkownik=opinia Ogólnie zastanawiałem się nad tym,ale szczerze,to z mojego doświadczenia jest... usunąć usterkę a juź w ogóle najtańsze,najbezpieczniejsze,najłatwiejsze jest zamontować rygiel do zasilania głównego z akumulatora. Przekręcasz i akumulatora nic nie ruszy... ;P Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez Qubu666-Baja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 W dniu 31.03.2020 o 12:37, Piskoor napisał: problem w tym że 2 razu w ciągu 4 dni postoju napięcie spadło do 0 !!!!!. żadne powerbanki, coś pobiera prąd znacznie ponad normę. Usuń przyczynę a nie walcz z objawami.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 5 godzin temu, Qubu666-Baja napisał: a juź w ogóle najtańsze,najbezpieczniejsze,najłatwiejsze jest zamontować rygiel do zasilania głównego z akumulatora. Przekręcasz i akumulatora nic nie ruszy dla akumulatora tak dla auta nie koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 żadne powerbanki, coś pobiera prąd znacznie ponad normę. Usuń przyczynę a nie walcz z objawami.. Dokładnie, złodzieja trzeba znaleźć.A z tymi ogniwami li-ion w powerbankach jest tak że paradoksalnie naładowane na full, szybciej się zużywają. Przy mrozach sprawność ogniw leci w dół. W ciągu paru godzin na nartach potrafi wydrenować baterie telefonu prawie do zera. Przy dużych mrozach. Jeśli telefon jest w zewnętrznej kieszeni. I narażony jest na mróz. Także lepiej już to trzymać je w domu w sensie powerbanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 5 godzin temu, lutek34 napisał: żadne powerbanki, coś pobiera prąd znacznie ponad normę. Usuń przyczynę a nie walcz z objawami.. Powerbank to nie rozwiązanie problemu tylko doraźna pomoc bo jak można odpalić gdy bryka zdechła i oszczędzić sobie nerwów to moim zdaniem warto, usterkę tak czy inaczej trzeba znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Jak już chcesz mieć plan awaryjny w bagażniku to jump startera sobie kup a nie powerbanka z opcją odpalania auta. Powerbankiem zakręcisz rozrusznikiem raz przez 3 sekundy, a jumpstarter ma w środku aku o znacznie większej, realnej pojemności i daje prąd rozruchowy ponad 1000A. Zazwyczaj a też wbudowany kompresor, jakieś gniazda USB i inne bajery. Zależy jaka pólka cenowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 7 minut temu, olej napisał: Jak już chcesz mieć plan awaryjny w bagażniku to jump startera sobie kup a nie powerbanka z opcją odpalania auta. Powerbankiem zakręcisz rozrusznikiem raz przez 3 sekundy, a jumpstarter ma w środku aku o znacznie większej, realnej pojemności i daje prąd rozruchowy ponad 1000A. Zazwyczaj a też wbudowany kompresor, jakieś gniazda USB i inne bajery. Zależy jaka pólka cenowa. Zgadza się ale gdzie takiego klocka wozić w bryce :P, ja zostaje przy banku bo nie było bryki której nie odpalił a nie zajmuje miejsca za wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się