Jump to content

Qubu666-Baja

Użytkownik
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Dobry

About Qubu666-Baja

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp
  • Auto
    Subaru Baja 2.5 SOHC 165hp 2003

Recent Profile Visitors

537 profile views
  1. Zastanawiałem się nad techniczna roznica między filtrem zwykłym a STI.
  2. "Jest to filtr oleju o zwiększonej wydajności dzięki zwiększonej powierzchni filtracji o 15% w porównaniu z konwencjonalnym produktem. Dzięki specjalnym materiałom poprawiającym wydajność zbierania cząstek, filtr ten wychwytuje również drobne cząstki, takie jak węgiel,i zmniejsza utratę ciśnienia o 10%. Dzięki zmniejszonej stracie pompy, ten filtr jest kompatybilny z olejem o wysokiej lepkości, zapewniając stabilną pracę nie tylko na drogach, ale także na torze. Jest pomalowany na czerwono i ma logo STI." źródło z numerem katalogowym filtra https://www.sti.jp/en/parts/wrxsti_
  3. To jest konkret . Wychodzi na to,że nic nadzwyczajnego w tym filtrze STI nie ma,poza ceną i kolorem. Ps chyba temat już "ugryziony",ale jak ktoś wie to napiszcie(ja jak coś się dowiem,to dam odp.szukalem na forum za granicą i też nikt,nic...)
  4. No właśnie... O co tam chodzi dokładnie.hmmm... no to z tego co mówisz,to tak sobie gawędząc na luzie,chodziło by o lepszą przepustowość tego rozowego. Miałoby to sens. ps.moźe ktoś miał ten różowy i rozciął go ,żeby zobaczyć,czy w środku nie było opiłków,a przy okazji oglądał tę "harmoszkę" do filtrowania ? Wtedy może by coś można było dopytać konkretnego w temacie.
  5. Cześć. Mam konkretne pytanie ,jak w tytule. Powiedzmy,że mamy filtr niebieski "zwykły" i filtr różowy STI. Różowy ma lepsze "flaki" w środku i lepiej filtruje? O co chodzi?
  6. Trochę racji w tym jest,bo nie jest ,to tak jak napisałeś kompas "w teren" . Na moje potrzeby sam kompas w takiej formie będzie ok(nie jeżdżę po lasach etc.) Bardziej mi chodzi o +- orientację ,że np.jadę na północny zachód.druga sprawa to "fotochrom" ,a trzecia to ta "sterownia" w lusterku,do programowania bram etc. Ps do kolegi "enrice palazzo" . Kupiłeś te lusterko wsteczne i "fotochrom" się nie ściemnia,kiedy trzeba? Lustro "w używce" kupiłeś?
  7. Pytanie (Tak z ciekawości) jakie było uzasadnienie do wprowadzonej zmiany? Dla mnie pikanie ok .wiem gdzie bryczka stoi na parkingu.ps Też macie tak,że jak 3x na pilocie włączycie zamykanie zamków,to klakson ,sam krótko trąbnie? Czasem jak dziewczyny idą,to te 1sekundowe trąbnięcie celowo uruchamiam ;P
  8. Te słowa powinny być wyryte na złotej tablicy.
  9. aaaa ok. a sprawdzałeś czy Co2 tam nie grasuje w płynie chłodniczym? no to opisując mój przypadek sprawdziłem kolor piękny-niebieski ;),ale co z tego jak z drugiej mański silnik wzięło Oczywiście zawsze na pozytywnie i wszystkim życzę,żeby motory pod maską zawsze chodziły,jak należy. Czarnowidztwa nie lubię,ale jak ktoś przed zakupem marki Subaru jest świadomy w co się gra,no to wg mnie zawsze jest zadowolony. Jakoś tak mi wychodziło ze wszystkich opinii.świadomy-zadowolony, nieświadomy- od razu sprzedaje ,panika, rozsiewanie swojej opinii i wielki "comeback" do VW. Ok... VW też ma lepsze,g
  10. Dokładnie. 30.12.2019 odebrałem. Kilka ładnych tysięcy już nakręciłem . 2 wymiany oleju były (pierwszej można nie liczyć,bo wiadomo... "przepłukanie") ,no ale u mnie wydzie 8000tyś i do końca roku to na bank "dyszka" pęknie. Wszystko chodzi ,jak powinno. w starej wersji stanu silnika lało się prawie z każdego uszczelniacza. smród oleju w kabinie,po rozgrzaniu. Teraz... tylko zapach nowości z filtra kabinowego. Na prawdę solidny gość z mechanika (już opisywałem wcześniej w poście "o przygodach z wiórkami w misce olejowej) . Co mogę ze swojego doświadczenia powiedzieć? I tak miałem robić silnik
  11. Pewnie silnik wpakowany i jeździ,bo nie ma dalszych postów od tego użytkownika, więc nie wchodzi na forum,bo sprawę załatwił i zapomniał. Zawsze fajnie jak znany jest finał (jakikolwiek) można wtedy wyciągać wnioski,czy w inne części pójść,albo rozwiązania,ale co zrobić. Nie wszyscy tak podchodzą ze stratą dla w sumie wszystkich. Ps ja ogólnie forum chwalę,bo w moich przypadkach chłopacy pomagali ,podpowiadali i bryka jeździ (chodź dużo jeszcze do perfekcji ,ale największy "gruz" usunięty )
  12. Też kupiłem "od ręki" nówkę ,cena jakoś 70-80zł była (zakup na allegro) . EDIT: obecnie ten osuszacz,jest za 52,61 zł ,nowy ,elegancki,jak trzeba
  13. Jak kowboić ,to na całego i z przytupem. Ps. Fura fajnie się prezentuje. Gratulejszyn...
  14. Mimo,że nie mam problemu z zamkiem,to dzięki. Takie konkretne filmy,to na wagę złota,a jeszcze ten myk,że od Hondy. Z jakiego modelu i rocznika wyciagneles czesc.? Ogólnie nie ma problemu,bo nr seryjny podałeś,to w razie czego to się znajdzie. Ogólnie browar się należy za ten bezcenny "myk" -wiedzę Ps naitsabes - zdaj relację jak robota poszła,bo na złotej paterze masz podane cale info co robić. Działaj powodzenia!
×
×
  • Create New...