Jump to content

Jackname

Nowy
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About Jackname

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Obk my'08 USA

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. Czytałem o tym i czytałem, wnikałem, a potem zacząłem jeździć i przestałem w to wnikać Wjeżdżałem z lekkim strachem tam gdzie wcześniej nie wjeżdżałem, we wszystkie groźnie wyglądające kałuże w lasach. W jakieś błotniste pola (przez przypadek, za szybko jechałem), i nieznane śniegi. Jak dotychczas wszędzie gdzie wjechałem to i wyjechałem, czasami ku swemu zdziwieniu. Zdążyłem w międzyczasie po pierwszych grubszych opadach wyciągnąć już jakiegoś opla co zawisł brzuchem na śniegu na środku polnej drogi. Nie wiem jaki jest rozkład i jak działa ale mi się podoba jak działa. Zabytkowy ten aut
  2. Trochę to potrwało, ale są jakieś zdjęcia po
  3. Mam OBK 08 USA, gdzieś wyczytałem że ok 40% części pochodzi z Japonii a reszta jest produkowana w USA. Rozebrałem swoje auto śrubokrętem i na większości plastików etc faktycznie jest produkcja Kanada/Stany. Lampy, błotniki, zderzak, wiązki, kostki, żarówki belki, absorbery, są inne (wymieniłem cały przód). Części mechaniczne, silnika, zawieszenia, półośki etc. są w dużej części zamienne z tymi z EU. Ogólnie to różnic jest mnóstwo. Nie jestem przekonany jednak czy jest to powód aby bać się auta z rynku US.
  4. Oddałem auto do lakiernika. Wcześniej gdzieś cudem kupiłem 4 listwy we w miarę dobrym stanie, pokleiłem te plastikowe trzymania, gdzie przykręca się śrubkę pod gumą. Lakiernik urwał mi wszystkie cztery listwy, i pogiął je przy okazji. W związku z tym poszukuję takich listw zgarniających do Legacy/Outback III. Może ktoś ma zbędne?
  5. U mnie było tak. 2008 OBK USA, w ogóle nie grzał. Mistrz w warsztacie przepłukał wodą, nie wypadło nic zaskakującego. Zaczęło grzać, ale dopiero przy siarczystych mrozach okazało się, że tak naprawdę to grzeje tylko lewa strona. Mistrz zamienił przewody, wejściowy z wyjściowym wczoraj. Przez jakiś czas grzała i lewa i prawa, może nie w 100% ale na pewno było lepiej, po czym lewa strona zrobiła się zdecydowanie chłodniejsza. Dzisiaj pojechałem marudzić i mistrz ponownie zamienił przewody. Przejechałem 150km jak dotychczas grzeje i lewa i prawa, prawa może odrobinę mniej ale grzeje! Możliwe
  6. I co tam u ciebie wisi takiego czerwonego pod maską?
  7. Hej Lutek, i jak poszło z płukaniem odrdzewiaczem? Sukces czy zdrada? Widzę, że mamy podobne samochody, ja swój kupiłem też jak miał 320k km Ale już po generalnym remoncie silnika No i u mnie też nie grzeje prawa strona, choć już raz płukana wodą
  8. Hej, w moim OBK 2008 gdy go kupiłem w ogóle nie działał ciepły nawiew. Mój mechanik wypłukał nagrzewnicę, tylko wodą, bez dodatków. Przez miesiąc działało jak należy. Dziś zwróciłem uwagę, że nie grzeje mi prawa strona. No może trochę grzeje, ale słabo tak na 1/4 tego co daje lewa strona, gdy grzanie ustawione jest na maxa. Poziom płynu w chłodnicy oraz w zbiorniczku jest poprawny. UPG to to nie jest, sprawdzone. Szukamy dalej.
  9. To nie znam odpowiedzi.
  10. W OBK III 2008 USA. Tylna belka z OBK EU 2008 po lifcie spoko pasuje razem z absorberem do zderzaka US. Przednia belka US jest inna niż EU (EU jest zaokrąglona obłymi wstawkami. Belka US nie bedzie pasowała do zderzaka EU bez cięcia bo jest masywnieksza. Inna jest też podstawa wzmocnienia przedniego, na którym stoi chłodnica. Zderzak pasuje ale z grillem (w US rant wchodzi na maskę) lampy z tego okresu EU i US mają inne ślizgi i inny profil w błotniku z przodu. Jestem świeżo po wymianie całego przodu na EU w wersji USA, jak coś to mam zbędne fanty w wersji USA - błotniki przód, belka przód, zd
  11. Wychodzi na to, że też jestem zawzięty Mam OBK III i rozkręcam go na części pierwsze, też mam takie wrażenie że skorupa ta sama, tylko gadgety inne Czekam na taki tutorial!
  12. Pytałem o to na forum i prześledziłem większość dostępnych wątków, myślałem, że uda mi się to ogarnąć też. Podobno tylko w jednym, dwóch miejscach w kraju ktoś to ogarnia, i to nie za darmo Sama zamiana zegarka nic nie zmienia. Zegary tak samo, można zmienić ale trzeba podobni zakodować później. Mój kolega, który ogarnia wszystko w VW, mówi, że nie ogarnie. A tutaj ciekawostka z necika
  13. Chciałbym wysłać im same odbłyśniki do regeneracji. Pytać ich o żarówkę? Czy poprostu dobrać we własnym zakresie? Ja mam zwykłe H7.
  14. Tyno, czadowo to ogarnąłeś, level boss! Tak jak piszesz, zegary z USA nie mają tej ikony. Ja się przymierzam podobnie, tylko w OBK III. Udało mi się kupić oryginalne tylne przeciwmgielne w klapę (diodowe) w rozsądnej cenie (przez ostatnie miesiące na znanym portalu aukcyjnym ceny były od 300 do 200 PLN!) z kostką i częścią wiązki. Mam już manetkę z wersji EU, a podświetlaną ikonkę wrzucę pod panel sterowania lusterek w zaślepkę jednego z nieużywanych przycisków (wytnę ją z jakiegoś innego przycisku z innej fury, zlicuję z zaślepką i wrzucę żółty led pod to). Jak byś miał chwilę i c
×
×
  • Create New...