Legacy96 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia W dniu 25.03.2024 o 19:41, Orear napisał(a): Legacy IV polift kombi. Czy moje nadkola przednie są jakieś wybrakowane? Odnoszę wrażenie jakby brakowało mi jednego z dwóch elementów nadkola. Cała ta odkryta część to po prostu blacha pokryta konserwą. A na środku jest plastikowy kołek, który tak jakby powinien coś trzymać, zaznaczyłem białym kwadratem. Mógłby ktoś potwierdzić, że tak ma być jak jest? A tak to wyglada w moim H6: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 1 godzinę temu, Legacy96 napisał(a): A tak to wyglada w moim H6: Aaa, masz tu jakiś kawałek plastiku za kołem. U mnie nie ma, widocznie w H6 jest jakaś różnica. Masz jak zrobić foto bez koła całej wnęki? A w kwestii rdzewienia i audio. Ale my o drzwiach. Wewnątrz. No i korodują styki głośników bo przez drzwi płynie woda. Edytowane 24 Kwietnia przez Orear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia @Orear ostatnio wymieniałem amortyzatory, mam taką fotkę, może coś rozjaśni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 3 minuty temu, raci napisał(a): @Orear ostatnio wymieniałem amortyzatory, mam taką fotkę, może coś rozjaśni O! Tego kawałka z tyłu za amortyzatorem u mnie nie ma. Tego takiego powycinanego. Ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) No ale spec b to tez H6 lub 2.5 XT Edytowane 24 Kwietnia przez Legacy96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maross Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Chyba padł mi zamek klapy w Legacy IV kombi.Nie reaguje na pilota, ani na otwarcie ani na zamknięcie. Na szybko sprawdziłem kable w tym elastycznym łączniku, wszystkie wyglądają ok. Oświetlenie tablicy, wszystkie światła, wycieraczka działają. Jutro planuję się za to zabrać, ale patrząc od środka widać tam dwie kostki.Czy napięcie na nich pojawia się tylko w momencie otwierania i zamykania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobexor Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia @Jojo80 no już grzebałem z tyłu na razie otwierałem tylko lewy tył i rzeczywiście kostka i głośnik kompletnie przerdzewiały a przy próbie odłączenia głośnika te metalowe piny wręcz się urwały. Co mnie martwi bardziej to to że odciąłem tą kostkę i na krótko podłączyłem głośnik a tu dalej cisza. Albo w radiu padła końcówka mocy na tył albo prawy głośnik dalej robi zwarę na tylnej końcówce mocy przez co nie gra cały tył. Na razie to zostawiam, budżet idzie na zawieszenie choć jest nie wielki, na razie szukam zamienników bilsteina. moje z tyłu padły a aktualnie przez rok mieszkam na takim zadupiu że te twarde zawieszenie wybije mi zęby. PS. Już na CSE PPS. czy po wywaleniu radia i przeróbce na 1 din/2 din komputer pokładowy dalej będzie działał ? chodzi mi o ten na liczniku i ten dotykowy navi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 46 minut temu, Tobexor napisał(a): @Jojo80 no już grzebałem z tyłu na razie otwierałem tylko lewy tył i rzeczywiście kostka i głośnik kompletnie przerdzewiały a przy próbie odłączenia głośnika te metalowe piny wręcz się urwały. Co mnie martwi bardziej to to że odciąłem tą kostkę i na krótko podłączyłem głośnik a tu dalej cisza. Albo w radiu padła końcówka mocy na tył albo prawy głośnik dalej robi zwarę na tylnej końcówce mocy przez co nie gra cały tył. Na razie to zostawiam, budżet idzie na zawieszenie choć jest nie wielki, na razie szukam zamienników bilsteina. moje z tyłu padły a aktualnie przez rok mieszkam na takim zadupiu że te twarde zawieszenie wybije mi zęby. PS. Już na CSE PPS. czy po wywaleniu radia i przeróbce na 1 din/2 din komputer pokładowy dalej będzie działał ? chodzi mi o ten na liczniku i ten dotykowy navi Radio jest niezależne od komputera pokładowego. Powinien mieć osobne wtyczki itd. Zresztą, wyjmiesz radio, uruchomisz samochód i będziesz miał odpowiedź. A co do zawiasu to polecam Kayaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja (edytowane) Pytanie z cyklu o sens życia. Dziś zaświeciła mi się kontrolka Air bag... ale od początku. Pojechałem sobie radośnie na zakupy, wjazd na parking toczenie się i nagle zgasł. Zgasł w momencie jak manewrowałem. Toczenie do przodu wychodzi mu normalnie. Po powrocie z zakupów pojeździłem po parkingu by to zgaśniecie sprowokować. No i dopiero na parkingu pod domem znowu zgasł. Pewnie to gaśnięcie i Air bag to zbieg okoliczności, ale wolałem dodać jak u lekarza albo u spowiedzi. A i jeszcze jedno przy toczeniu bez gazu na jedynce czasem mrugnie kontrola trakcji. Pytanie teraz: Czy komuś się zapalała i nie gasła kontrolka Air bag. Czy ktoś miał podobny problem? W jednym wątku czytałem, że paść mógł napinacz pasa. (Legacy H6 2005 rok 6mt) ps błędów obd nie zgłosiło (Torque Pro (OBD 2 & Car)) Edytowane 4 Maja przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Sprawdzić skanerem co czyta AirBagi aby zobaczyć co konkretnie powoduje zaświecenie kontrolki, a wtedy na początek rozpięcie i zapięcie ponownie wtyczek tego elementu. I obejrzenie okolic pod kątem utleniania... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja Kontrolka zgasła. Czyli trzeba czatować zapalenie i na serwis. Niemniej jakby ktoś "przeżył" to chętnie poczytam co u kogo było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja 34 minuty temu, euyot napisał(a): Kontrolka zgasła. Czyli trzeba czatować zapalenie i na serwis. Błąd się pewnie zapisał w historii, więc wystarczy podpiąć kompa i zobaczyć co go boli 34 minuty temu, euyot napisał(a): Niemniej jakby ktoś "przeżył" to chętnie poczytam co u kogo było. W Forku miałem kiedyś taki problem z wtyczkami od foteli. Ale równie dobrze może być to któraś poducha, mata w fotelu czy napinacz pasa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja W przedliftach jeśli się nie mylę, przez złącze OBD nie odczytasz błędów poduszek. W przedliftach układ airbag nie jest podpięty pod gniazdo OBD. Poszukaj w service manualu jak to się diagnozuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja 16 minut temu, przemyslawn napisał(a): W przedliftach jeśli się nie mylę, przez złącze OBD nie odczytasz błędów poduszek. W przedliftach układ airbag nie jest podpięty pod gniazdo OBD. Poszukaj w service manualu jak to się diagnozuje. Dzienx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja 3 godziny temu, przemyslawn napisał(a): W przedliftach jeśli się nie mylę, przez złącze OBD nie odczytasz błędów poduszek. W przedliftach układ airbag nie jest podpięty pod gniazdo OBD. Poszukaj w service manualu jak to się diagnozuje. U mnie znajomy mechanik przy mnie odczytał. OBK H6 2005. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 4 Maja Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2 godziny temu, BelegUS napisał(a): U mnie znajomy mechanik przy mnie odczytał. OBK H6 2005. Jesteś pewien, że przez OBD ? Jakiś czas temu robiłem swapa 2.0 GT JDM z 2003 roku do nadwozia diesla z 2008 roku. Całą wiązkę wrzuciłem z JDMa, tyle że w JDMie były tylko 4 poduszki powietrzne a w dieslu 8. Zostawiłem wiązkę poduszek z diesla, dzięki temu wszystkie 8 airbagów działa tak jak powinno, pomimo tego, że w aucie jest wiązka z przedlifta. Żeby mieć 200% pewności, że wszystko będzie ok, prześledziłem dokładnie schematy jak również fizycznie wiązkę JDMa. Na schematach z przedlifta widać, że wiązka poduszek nie jest podpięta pod OBD. Podczas usuwania wiązki poduszek z wiązki JDMa dokładnie jej się przyjrzałem i nie była podpięta pod gniazdo OBD a ta z polifta była. Możliwe, że w 3.0 H6 wiązka poduszek w przedlifcie jest taka sama jak w wersjach poliftowych. Najlepiej zerknąć na schemat w service manualu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobexor Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja No i pierwsza awaria po 1400km. Legacy si drive h6 z stag 300 . z dnia na dzień długo kręci. odpala dopiero po 5s kręcenia. i na gazie i na benzynie. jak odpali zaraz zgaszę, to już odpala od strzała 1-2 obroty. brak błędów w kompie. do tego czasami po długiej jeździe jak stanę na skrzyżowaniu na D i chce dynamicznie ruszyć to silnik przygasa tak że aż kontrolki się zapalają tak jakbym zapłon dopiero załączył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja Mam wrażenie że wtryski gazowe Ci "leja" albo jeden się przynajmniej nie domyka. Zakreć LPG na butli, wypał go z przewodów (pozwól mu się samoczynnie przełączyć na benzyne) i pojeździć z jeden dzień. Rano zobacz jak będzie zapalał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja 6 godzin temu, Tobexor napisał(a): No i pierwsza awaria po 1400km. Legacy si drive h6 z stag 300 . z dnia na dzień długo kręci. odpala dopiero po 5s kręcenia. i na gazie i na benzynie. jak odpali zaraz zgaszę, to już odpala od strzała 1-2 obroty. brak błędów w kompie. do tego czasami po długiej jeździe jak stanę na skrzyżowaniu na D i chce dynamicznie ruszyć to silnik przygasa tak że aż kontrolki się zapalają tak jakbym zapłon dopiero załączył. 4 godziny temu, ewemarkam napisał(a): Mam wrażenie że wtryski gazowe Ci "leja" albo jeden się przynajmniej nie domyka. Zakreć LPG na butli, wypał go z przewodów (pozwól mu się samoczynnie przełączyć na benzyne) i pojeździć z jeden dzień. Rano zobacz jak będzie zapalał. Może też być memebrana w reduktorze uszkodzona i przepuszcza gaz przez podciśnienie. Można sprawdzić odłączając na noc przewód podciśnienia idący z reduktora do kolektroa ssącego i rano przed odpaleniem podłączyć ponownie. Jeżeli normalnie odpali to pewnie będzie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja W dniu 4.05.2024 o 20:40, przemyslawn napisał(a): Jesteś pewien, że przez OBD ? Na pewno przez gniazdo OBD. Komputerem warsztatowym, ale przez gniazdo OBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Nie pamiętam w którym roku zmienili, ale w starszych wersjach jest dedykowany konektor, jak się zepnie piny można wymrugać błędy. Czarna kostka z pinem na zewnątrz oklejonym taśmą. W manualu jest opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja W dniu 5.05.2024 o 20:13, Bonless napisał(a): Może też być memebrana w reduktorze uszkodzona i przepuszcza gaz przez podciśnienie. Można sprawdzić odłączając na noc przewód podciśnienia idący z reduktora do kolektroa ssącego i rano przed odpaleniem podłączyć ponownie. Jeżeli normalnie odpali to pewnie będzie to. Tak miałem u siebie w legacy , membrana stwardniała i nie uszczelniała i podobne objawy co opisuje Tobexor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja 13 godzin temu, BelegUS napisał(a): Na pewno przez gniazdo OBD. Komputerem warsztatowym, ale przez gniazdo OBD. Pytanie czy twoje auto to nie wersja USA ? Nie mam w tej chwili dostępu do schematów, także nie jestem w stanie sprawdzić od którego roku poduszki są podpięte pod układ diagnostyczny. Generalnie jeśli chodzi o układ airbag to w wersjach przed/polift to są różnice. Poduszka kierowcy w przedlifcie ma 2 wtyczki a w polifcie jedną ( lub na odwrót, dokładnie nie pamiętam ). Dodatkowa różnica to tak jak już wcześniej pisałem, polift ma podpięty układ airbag pod gniazdo diagnostyczne a przedlift, tak jak kolega powyżej napisał pod inną czarną wtykę. W wersjach USA podobno są spotykane zarówno airbagi kierowcy na dwie jak i jedną wtyczkę. Domyślam się, że te na jedną wtyczkę mogą być podpięte pod gniazdo OBD tak jak w europejskich poliftach. Tak czy inaczej można to bardzo łatwo sprawdzić na schematach. Informację o tym, że w wersjach przedliftowych najprawdopodobniej nie da się zczytać błędów airbag przez gniazdo OBD umieściłem, żeby zaoszczędzić koledze kosztów. Możliwe że wersje przedliftowe z końca produkcji miały już układ airbag podpięty pod diagnostykę. Mój JDM z 2003 roku na 100% nie miał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczak Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja W dniu 24.04.2024 o 19:14, Orear napisał(a): O! Tego kawałka z tyłu za amortyzatorem u mnie nie ma. Tego takiego powycinanego. Ciekawe. Grzebiąc ostatnio przy hamulcach demontowałem te plastiki, ciekawe jeszcze jest to, że prawy i lewy nie są symetryczne, są trochę inne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKR_eng Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Wymieniałem ostatnio tarcze/klocki przód i tył w Legacy III BH 2.5l rok produkci 2000. Zamówiłem na tył klocki i tarcze Brembo, tarcze numer producenta 08.9093.11 i pasują idealnie są identyczne jak stare. Klocki natomiast kupiłem brembo P 78 005, bo tak wychodziło po roku produkcji, w zestawie nie było blaszek, stare blaszki nie pasowały więc generalnie klocki założyłem bezpośrednio do zacisku "gołe", wystają dodatkowo po za tarcze jakieś 0.5 do 1mm. Nie wiem czy tak ma być i czy te klocki są odpowiednie do mojego rocznika. Są dostępne od brembo jeszcze P 78 011, mają delikatnie inne wymiary i inne "wąsy". Ma ktoś wiedzę, które powinnienem zalożyć by wszystko było perfekt? Dodatkowo podaję VIN: JF1BHCLR5YG030586 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się