Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, artaa napisał(a):

Chyba jednak nigdy nie naprawiałeś alternatora i nawet nie chciało ci się sprawdzić jakie mają prądy ładowania...

 

Najsłabszy jaki był stosowany w Subaru miał z tych co miałem w rękach 110A np 23700AA521

 

naładuje bez problemu każdy mieszczący się w łożu firmowym akumulator.

 

Ja jeździłem 74Ah zamiast 55Ah przez ponad 8 lat, wiec praktyka Panie, a nie zasłyszana teoria...

A tak z ciekawości.. Po co? 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, artaa napisał(a):

Chyba jednak nigdy nie naprawiałeś alternatora i nawet nie chciało ci się sprawdzić jakie mają prądy ładowania...

 

Najsłabszy jaki był stosowany w Subaru miał z tych co miałem w rękach 110A np 23700AA521

 

naładuje bez problemu każdy mieszczący się w łożu firmowym akumulator.

 

Ja jeździłem 74Ah zamiast 55Ah przez ponad 8 lat, wiec praktyka Panie, a nie zasłyszana teoria...

Otóż naprawiałem ich kilka. Jeśli samochód ma dodatni bilans energetyczny i wyposazony jest dodatkowo w altka powyżej 70A to wsadzenie większego aku nie stanowi problemu. Autor jednak tego nie podał.  A mi sie w szklanej kuli to nie wyświetliło.  Jeżeli subaru fabrycznie montuje wieksze altki (jak powiadasz )to cóż.  Dla mnie to ciekawostka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy górne mocowanie sprężyny amortyzatora przedniego się jakoś zużywa? Czy przy wymianie amortyzatorów może zostać stare? 

W sensie... odnoszę wrażenie jakby ta część nie brała udziału w pracy związanej z tłumieniem drgań, a jest na tyle wysoko, że nie powinna rdzewieć. 

gorne-mocowanie-sprezyny-przod-do-subaru-impreza-legacy-outback-20323ag000.thumb.jpg.fafd6720e9bfbad3007ac55481745d9e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, artaa napisał(a):

Zużywa się (jak wszystko) dodatkowo tam łożysko powinno być aby się trochę ruszało.

Hmm, na zdjęciach nie wygląda jakby tam miało być jakieś łożysko. 

 

gorne-mocowanie-sprezyny-przod-do-subaru-impreza-legacy-outback-20323ag000(1).thumb.jpg.213796a0d96a3832ea7b6e0284b32de2.jpg

gorne-mocowanie-sprezyny-przod-do-subaru-impreza-legacy-outback-20323ag000.thumb.jpg.75f200caff652b550119cf4c96c57180.jpg

 

Wydaje mi się, że łożysko występuje dopiero w poduszce amortyzatora. 

Zdjęcia kradzione od subaraka, to nie reklama. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Henryk82 napisał(a):

Jest płaskie oporowe pomiędzy poduszką a tą osłoną 

 

Masz może numer tej części? Znalazłem w sieci 3 schematy przedniego amortyzatora i na żadnym nie ma nic pomiędzy poduszką, a tym mocowaniem, którego zdjęcia wrzuciłem wyżej. Tak samo w serwisówce. :/ 

Dodatkowo poduszka KYB wygląda jakby miała już jakieś łożysko "w pakiecie". 

Dla jasności: Subaru Legacy IV polift 2.0 165hp. Nie napisałem na początku, proszę nie bić. :)

poduszkakyb.PNG.0d60e7b640cf12a6c500e05f089b9151.PNG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2023 o 00:09, Danko napisał(a):

Pytanie co do H6 - gdzie idzie kabel od komputera wentylatorów? Nie mogę nigdzie pod maską znaleźć wtyczki i nie wiem, czy nie mam jakby kawałka wiązki, czy może szukam w złym miejscu. 

Podbijam pytanie jeszcze raz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam (o ile występowała) broszury/katalogu do Legacy S402 w języku angielskim.

W sieci udało mi się znaleźć jedynie po japońsku w postaci zdjęć albo aukcji na e-bay. Aczkolwiek jeszcze nie wysyłałem nigdzie maili. :D 

Chciałbym sobie poczytać jakie części są inne względem pozostałych wersji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Orear napisał(a):

Szukam (o ile występowała) broszury/katalogu do Legacy S402 w języku angielskim.

W sieci udało mi się znaleźć jedynie po japońsku w postaci zdjęć albo aukcji na e-bay. Aczkolwiek jeszcze nie wysyłałem nigdzie maili. :D 

Chciałbym sobie poczytać jakie części są inne względem pozostałych wersji. 

Sam jestem ciekaw.. może jest gdzieś film o porównaniu tych modeli 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.12.2023 o 15:59, Orear napisał(a):

Szukam (o ile występowała) broszury/katalogu do Legacy S402 w języku angielskim.

W sieci udało mi się znaleźć jedynie po japońsku w postaci zdjęć albo aukcji na e-bay. Aczkolwiek jeszcze nie wysyłałem nigdzie maili. :D 

Chciałbym sobie poczytać jakie części są inne względem pozostałych wersji. 

 

Broszury dla S402 w wersji EN nie było. Jedyna dostepna broszura jest w wersji JP.

 

Różnic względem pozostałcyh wersji BL/BP jest bardzo dużo...

Edytowane przez frisco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,  szybkie pytanie czy obie uszczelki się nadają czy sie czymś różnią? Potrzebuje do ej20 2.0, i drugie pytanie czy szpilka z bloku może  się złamać podczas odkręcania kolektora warto mieć  nowe przy sobie??Screenshot_20231229_215359_Chrome.thumb.jpg.4247ad8a71a5156c0174a6120d4e1582.jpgScreenshot_20231229_215350_Chrome.thumb.jpg.c28c0d3a3fd81dbfdcff5d6ffb195c34.jpg Dzięki 

Edytowane przez Subie2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2023 o 15:29, Henryk82 napisał(a):

na tym zdjęciu opisana jako 20327

 

Wymiana przeprowadzona. ;)

Ta podkładka w przypadku poliftowego Legacy 2.0 DOHC 165KM jest zbędna, zgodnie z serwisówką zresztą. Amortyzator OEM nie miał takiej podkładki, tak samo w instrukcji do zestawu KYB nie było jej na obrazkach. 

Schematy, które są w sieci są błędne, może dotyczą Outbacka, a przypisywane są również do Legacy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takiego golasa widzieli?...

 

:o

obraz.thumb.png.4babebe06f5183f3cd27d0b9278d5b47.png
 

  • Trzymaj się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Subie2005 napisał(a):

Witam wszystkich, do legacy iv jaki emulator sondy kupić prosty czy kątowy? 

Screenshot_20231227_125903_Chrome.jpg

Zapomnij. Albo zmiana w programie ecu albo prawdziwy emulator tylnej sondy. Wszystko od 300-400zł.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, jako napisał(a):

Zapomnij. Albo zmiana w programie ecu albo prawdziwy emulator tylnej sondy. Wszystko od 300-400zł.

Prawdziwy co znaczy jaki? Też wkręcany? 

Screenshot_20240105_224236_Chrome.jpg

Edytowane przez Subie2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, jako napisał(a):

EM_035_S.thumb.jpg.081ed0b3baf075dc82ef47873fcc5517.jpg

Tylko pytanie czemu na rynku jest tyle tych emulatorów, na turbo works też są z wbudowanym mini katalizatorem i ludzie piszą ze działa, kolektor mam nowy bez kata i ta druga sonda podobno jest wkręcana poprzez ten emulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Subie2005 napisał(a):

Tylko pytanie czemu na rynku jest tyle tych emulatorów, na turbo works też są z wbudowanym mini katalizatorem i ludzie piszą ze działa, kolektor mam nowy bez kata i ta druga sonda podobno jest wkręcana poprzez ten emulator.

Trochę pomagają ale nie do końca. Montowałem emulator w samochodzie w którym była taka przejściówka pod sondę z "katalizatorem". P0420 pojawiał się rzadziej ale się pojawiał.Dodatkowo czasem wywołują błędy powolnej reakcji sondy i zbyt ubogiej mieszanki za katalizatorem. Po zamontowaniu i ustawieniu emulatora problemy zniknęły.

Edytowane przez jako
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...