Skocz do zawartości

SUV Coupe, Super SUV - mocne i mocniejsze ;)


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, RoadRunner napisał:

W klasie premium miejsce kierowcy ma być najwygodniejszym miejsce w aucie. 

chyba że właściciel nie jest kierowcą i go wożą to wtedy niekoniecznie 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, lojszczyk napisał:

Jak można zrobić fotele z siedziskiem do połowy uda?

 

To raczej problem złego wyboru foteli. W Audi jest kilka. Fotele sportowe mają regulację podparcia ud. Wzrost 190 cm, tzw. rowerowy "przekrok" 92 cm i w sportowych fotelach Audi jeździ się bardzo dobrze. Nie czuję, że są za krótkie. Krótkie fotele to niestety domena aut japońskich.

 

Audi Q5 2021.

 

image;s=1080x720

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kubanow napisał:

temat palącej się a klasy jest zamieciony pod dywan

było gdzieś u Jacka Bałkana na kanale o tym

niestety jutuberzy nie chcieli podejść do tematu bo później nie dostali by żadnej prasówki do testów

Kto by tak naprawdę bardziej na tym stracił - opiniotwórczy jutuberzy czy MB ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, subleo napisał:

Audi Q5 2021.

 Leży na biurku oferta Q5 na dużo lepszych warunkach niż higlander. Toyota przegrywa finansowo.

Raczej nie kupię, żadnego auta, raczej wynajem długoterminowy. To że audi może być awaryjne, to będe miał w głębokim poważaniu.

Na razie mam do pracy 20 minut autobusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lojszczyk napisał:

 Leży na biurku oferta Q5 na dużo lepszych warunkach niż higlander. Toyota przegrywa finansowo.

Raczej nie kupię, żadnego auta, raczej wynajem długoterminowy. To że audi może być awaryjne, to będe miał w głębokim poważaniu.

Na razie mam do pracy 20 minut autobusem.

 

Podpowiesz jakie to lepsze warunki oferuje Audi ? W wynajmie czy leasingu ? 

 

Tak samo wyposażone A4 Allroad jest dosłownie kilka tyś droższe od Q5, a jak szepnął mi handlowiec, w A4 jest lepsza jakość. 

Mimo tych wszystkich "zapewnień", ja się jeszcze nie przekonałem do wynajmu, standardowy leasing uważam za bezpiecznieszy....  

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blixten napisał:

 

Podpowiesz jakie to lepsze warunki oferuje Audi ? W wynajmie czy leasingu ? 

 

Tak samo wyposażone A4 Allroad jest dosłownie kilka tyś droższe od Q5, a jak szepnął mi handlowiec, w A4 jest lepsza jakość. 

Mimo tych wszystkich "zapewnień", ja się jeszcze nie przekonałem do wynajmu, standardowy leasing uważam za bezpiecznieszy....  

Ale ja nie chcę A4. Gdyby tak było, to dawno bym kupił. Potrzebny mi SUV z benzyną 250KM lub dieslem ponad 200KM. Ciągam przyczepę. Potrzebne jest wyższe podwozie AWD i długość <4,80m. Toyota wcale nie jest taka fajna. Po dwóch godzinach jazdy miałbym bóle kręgosłupa i biodra. Nic na to nie poradzę.

Oferta Q5 jest na wynajem za 2.000zł/miesiąc z motorem 265KM. Prawie wcale nie jeżdżę po mieście, więc hybryda odpada.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lojszczyk napisał:

Potrzebny mi SUV z benzyną 250KM lub dieslem ponad 200KM. Ciągam przyczepę. Potrzebne jest wyższe podwozie AWD i długość <4,80m. Toyota wcale nie jest taka fajna. Po dwóch godzinach jazdy miałbym bóle kręgosłupa i biodra. Nic na to nie poradzę.

Mi pewnie Highlander by nie podszedł ze względu na silnik - jak kiedyś ciągałem przyczepę to zawsze dużo lepiej mi się jechało dieslem . Chociaż wtedy to były manuale więc nie wiem jak automat w benzynie by sobie poradził. Miło wspominam Toykę Land Cruisera. Duży diesel, duży moment = brak problemów czy to z przyczepą czy z wyciąganiem łódki z wody

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Jaca68 napisał:

Bo wnętrze pasuje do przebojów Zenka:

W badaniu CBOS z 2018 r. do tego, że lubi lub bardzo lubi disco polo, przyznało się 63 proc. ankietowanych.

Lexusowy zegareczek analogowy w stylu „Bentley wannabe” pasuje do kredensu w sanatorium w Ciechocinku, a lustereczko w podłokietniku do gabinetu dentystycznego:biglol:

Nie dyskutuj na głupie argumenty:P

14 godzin temu, Blixten napisał:

a jak szepnął mi handlowiec, w A4 jest lepsza jakość. 

Do szeptów handlowców podchodziłbym ze sporą dozą rezerwy :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Zyzol napisał:

Nie dyskutuj na głupie argumenty

No masz rację. Niepotrzebnie dałem się sprowadzić do poziomu "dziadków z Sulejówka"

A poważniej to cała burza zaczęła się jak wrzuciłem test biedy wersji RX w cenie nowego Outbacka.

OBK w cenie RX - świat się zmienia. :)

I już nie wiem czy to Subaru tak drożeje czy Lex tanieje, w sumie czemu nie miałby tanieć wszak to Toyka.

I jeszcze bawi mnie relatywizowanie argumentów w rodzaju:

Subaru ma małą sprzedaż w EU - fajnie, nie jeździmy masówka, jak "tfu skoda" tylko elitarnymi autami dla indywidualistów

Lex ma małą sprzedaż w EU - nikt nie kupuje, bo to badziewie, nie to co auta z gwiazdą.

:thumbup::yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, RoadRunner napisał:

Mi pewnie Highlander by nie podszedł ze względu na silnik - jak kiedyś ciągałem przyczepę to zawsze dużo lepiej mi się jechało dieslem . Chociaż wtedy to były manuale więc nie wiem jak automat w benzynie by sobie poradził. Miło wspominam Toykę Land Cruisera. Duży diesel, duży moment = brak problemów czy to z przyczepą czy z wyciąganiem łódki z wody

Nie jeździłem, to nie mogę się wypowiadać na temat silnika. Mam ten problem, że muszę zaczynać od jazdy na dystansie 2h. Land cruisera wiele razy używałem do wyciągania przyczepy i było znakomicie. Nie wiem jak obecne toyki. Higlander odpadł na etapie oglądania w salonie. Wygodniej mi było w Sturbo i na dodatek miał szperę w dyfrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdził/ma ktoś z Was jakieś zdanie o BMWX2 Xdrive M135i ? Dostałem dziś nówkę zastępczaka ( zgadnijcie za jakie auto :biglol: ) X2 Xdrive 2.0 benzyna twinturbo z pakietem M. Przyznam że jestem pod wrażeniem prowadzenia i stosunkowo dobrych osiągów. Jutro mam do pokonania 500km więc coś się więcej dowiem, ale rozważam dla żony, bo z Jag definitywnie się rozstaje w najbliższych tygodniach miesiącach. Ten X2 M135 może być ciekawą opcją, tylko warto by się było przejechać, może ktoś wie czy któryś salon dysponuje takim DEMO ? 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, carfit napisał:

Ten X2 M135 może być ciekawą opcją, tylko warto by się było przejechać, może ktoś wie czy któryś salon dysponuje takim DEMO ? 

 

Jeździłem M135, czyli jedynką, mieliśmy ją na kilka dni i auto jest bardzo żwawe ale jednocześnie niesamowicie grzeczne. Miałem wrażenie że jedzie samo, wszystko się dzieje jakby było zaprogramowane, trzeba się naprawdę napocić aby było inaczej niż wymyślił to producent ale chyba takie już mamy motoryzacyjne, bezpieczne czasy. 

 

Pełnie osiągów dostajesz dopiero po wyłączeniu wszystkiego co się da wyłączyć i odpowiednim potraktowaniu auta, więc dla żony na daily i czasem do podebrania dla zabawy dobra opcja. 
 

 

 

34D31E91-3C15-450E-8CD0-C1A08A41AEC8.jpeg

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, llkuba napisał:

 

2.0 w Xdrive ? No i cięższa od Lanosa ;)

 

Tak, to było przejście z M140 na M135. Ten sam napęd co Mini John Cooper Works, 306 KM i 450 Nm. 

 

Naprawdę jedzie to bardzo przyjemnie ale nie spektakularnie, więc na szybkie daily super opcja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:

 

Tak, to było przejście z M140 na M135. Ten sam napęd co Mini John Cooper Works.

 

Naprawdę jedzie to bardzo przyjemnie ale nie spektakularnie, więc na szybkie daily super opcja. 

 

Taka grzeczna i ułożona M-ka B).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, chojny napisał:

 

Jeździłem M135, czyli jedynką, mieliśmy ją na kilka dni i auto jest bardzo żwawe ale jednocześnie niesamowicie grzeczne. Miałem wrażenie że jedzie samo, wszystko się dzieje jakby było zaprogramowane, trzeba się naprawdę napocić aby było inaczej niż wymyślił to producent ale chyba takie już mamy motoryzacyjne, bezpieczne czasy. 

 

Pełnie osiągów dostajesz dopiero po wyłączeniu wszystkiego co się da wyłączyć i odpowiednim potraktowaniu auta, więc dla żony na daily i czasem do podebrania dla zabawy dobra opcja. 
 

 

 

34D31E91-3C15-450E-8CD0-C1A08A41AEC8.jpeg

a jak z zawieszeniem na co dzień ? nie jest zbyt twarde ? boję się tylko tego, emocji nie musi być i tak żona tego nie wykorzysta, ale nie chciałbym  żeby było mega twardo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, carfit napisał:

a jak z zawieszeniem na co dzień ? nie jest zbyt twarde ? boję się tylko tego, emocji nie musi być i tak żona tego nie wykorzysta, ale nie chciałbym  żeby było mega twardo. 

 

X2 będzie miało inne zawieszenie pewnie, więc ciężko na postawie 1ki pisać o X2. 

 

M135 miało fajny, sprężysty zawias w trybie Comfort a w trybie Sport się wszystko utwardzało. To są ciężkie (X2 to 1680kg) auta więc nie robią betonu. Cywilizacja. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Zyzol napisał:

Nie ma, bo to odniesienie historyczne. Pytanie tylko czy auto odpowiednie do takiej prezentacji ;) 

 

To powinno być w M2, M3, M4. Tak umieszczony znaczek w SUVie jako nawiązanie do CSL 3.0 to herezja... 

 

44 minuty temu, subleo napisał:

"Rezygnacja z emblematu modelu na tylnym słupku" ;) ?

 

Można zrezygnować z oznaczenia modelu na klapie i znaczków na błotnikach ale nie z logo. ;) 

 

Godzinę temu, Zyzol napisał:

O ile dobrze pamiętam, to w jakiś testach narzekali, że właśnie X2 ma zbyt twarde zawieszenie, ale to pewnie zależy od oczekiwań czterech liter i zębów

 

 

Może wysokość nadwozia wymusza twardsze zawieszenie. Trzeba się samemu przejechać aby ocenić. Runflaty i niski profil dużych kół bardzo niekorzystnie wpływają na komfort. 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...