Xathrin Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 12 godzin temu, RoadRunner napisał: W klasie premium miejsce kierowcy ma być najwygodniejszym miejsce w aucie. chyba że właściciel nie jest kierowcą i go wożą to wtedy niekoniecznie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) 15 godzin temu, lojszczyk napisał: Jak można zrobić fotele z siedziskiem do połowy uda? To raczej problem złego wyboru foteli. W Audi jest kilka. Fotele sportowe mają regulację podparcia ud. Wzrost 190 cm, tzw. rowerowy "przekrok" 92 cm i w sportowych fotelach Audi jeździ się bardzo dobrze. Nie czuję, że są za krótkie. Krótkie fotele to niestety domena aut japońskich. Audi Q5 2021. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 16 godzin temu, kubanow napisał: temat palącej się a klasy jest zamieciony pod dywan było gdzieś u Jacka Bałkana na kanale o tym niestety jutuberzy nie chcieli podejść do tematu bo później nie dostali by żadnej prasówki do testów Kto by tak naprawdę bardziej na tym stracił - opiniotwórczy jutuberzy czy MB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Xathrin napisał: chyba że właściciel nie jest kierowcą i go wożą to wtedy niekoniecznie Fakt Miejsce półleżące z tyłu, barek. Jeździłbym 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 W dniu 4.04.2021 o 07:44, Tsunetomo napisał: A No1 znów te odpustowe MB Bo wnętrze pasuje do przebojów Zenka: W badaniu CBOS z 2018 r. do tego, że lubi lub bardzo lubi disco polo, przyznało się 63 proc. ankietowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Cupra Formentor jakoś tak średnio wypadło w teście łosia od km77.com. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 4 godziny temu, subleo napisał: Audi Q5 2021. Leży na biurku oferta Q5 na dużo lepszych warunkach niż higlander. Toyota przegrywa finansowo. Raczej nie kupię, żadnego auta, raczej wynajem długoterminowy. To że audi może być awaryjne, to będe miał w głębokim poważaniu. Na razie mam do pracy 20 minut autobusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, lojszczyk napisał: Leży na biurku oferta Q5 na dużo lepszych warunkach niż higlander. Toyota przegrywa finansowo. Raczej nie kupię, żadnego auta, raczej wynajem długoterminowy. To że audi może być awaryjne, to będe miał w głębokim poważaniu. Na razie mam do pracy 20 minut autobusem. Podpowiesz jakie to lepsze warunki oferuje Audi ? W wynajmie czy leasingu ? Tak samo wyposażone A4 Allroad jest dosłownie kilka tyś droższe od Q5, a jak szepnął mi handlowiec, w A4 jest lepsza jakość. Mimo tych wszystkich "zapewnień", ja się jeszcze nie przekonałem do wynajmu, standardowy leasing uważam za bezpiecznieszy.... Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Blixten napisał: Podpowiesz jakie to lepsze warunki oferuje Audi ? W wynajmie czy leasingu ? Tak samo wyposażone A4 Allroad jest dosłownie kilka tyś droższe od Q5, a jak szepnął mi handlowiec, w A4 jest lepsza jakość. Mimo tych wszystkich "zapewnień", ja się jeszcze nie przekonałem do wynajmu, standardowy leasing uważam za bezpiecznieszy.... Ale ja nie chcę A4. Gdyby tak było, to dawno bym kupił. Potrzebny mi SUV z benzyną 250KM lub dieslem ponad 200KM. Ciągam przyczepę. Potrzebne jest wyższe podwozie AWD i długość <4,80m. Toyota wcale nie jest taka fajna. Po dwóch godzinach jazdy miałbym bóle kręgosłupa i biodra. Nic na to nie poradzę. Oferta Q5 jest na wynajem za 2.000zł/miesiąc z motorem 265KM. Prawie wcale nie jeżdżę po mieście, więc hybryda odpada. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 10 godzin temu, lojszczyk napisał: Potrzebny mi SUV z benzyną 250KM lub dieslem ponad 200KM. Ciągam przyczepę. Potrzebne jest wyższe podwozie AWD i długość <4,80m. Toyota wcale nie jest taka fajna. Po dwóch godzinach jazdy miałbym bóle kręgosłupa i biodra. Nic na to nie poradzę. Mi pewnie Highlander by nie podszedł ze względu na silnik - jak kiedyś ciągałem przyczepę to zawsze dużo lepiej mi się jechało dieslem . Chociaż wtedy to były manuale więc nie wiem jak automat w benzynie by sobie poradził. Miło wspominam Toykę Land Cruisera. Duży diesel, duży moment = brak problemów czy to z przyczepą czy z wyciąganiem łódki z wody 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 20 godzin temu, Jaca68 napisał: Bo wnętrze pasuje do przebojów Zenka: W badaniu CBOS z 2018 r. do tego, że lubi lub bardzo lubi disco polo, przyznało się 63 proc. ankietowanych. Lexusowy zegareczek analogowy w stylu „Bentley wannabe” pasuje do kredensu w sanatorium w Ciechocinku, a lustereczko w podłokietniku do gabinetu dentystycznego Nie dyskutuj na głupie argumenty 14 godzin temu, Blixten napisał: a jak szepnął mi handlowiec, w A4 jest lepsza jakość. Do szeptów handlowców podchodziłbym ze sporą dozą rezerwy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 28 minut temu, Zyzol napisał: Nie dyskutuj na głupie argumenty No masz rację. Niepotrzebnie dałem się sprowadzić do poziomu "dziadków z Sulejówka" A poważniej to cała burza zaczęła się jak wrzuciłem test biedy wersji RX w cenie nowego Outbacka. OBK w cenie RX - świat się zmienia. I już nie wiem czy to Subaru tak drożeje czy Lex tanieje, w sumie czemu nie miałby tanieć wszak to Toyka. I jeszcze bawi mnie relatywizowanie argumentów w rodzaju: Subaru ma małą sprzedaż w EU - fajnie, nie jeździmy masówka, jak "tfu skoda" tylko elitarnymi autami dla indywidualistów Lex ma małą sprzedaż w EU - nikt nie kupuje, bo to badziewie, nie to co auta z gwiazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 10 godzin temu, RoadRunner napisał: Mi pewnie Highlander by nie podszedł ze względu na silnik - jak kiedyś ciągałem przyczepę to zawsze dużo lepiej mi się jechało dieslem . Chociaż wtedy to były manuale więc nie wiem jak automat w benzynie by sobie poradził. Miło wspominam Toykę Land Cruisera. Duży diesel, duży moment = brak problemów czy to z przyczepą czy z wyciąganiem łódki z wody Nie jeździłem, to nie mogę się wypowiadać na temat silnika. Mam ten problem, że muszę zaczynać od jazdy na dystansie 2h. Land cruisera wiele razy używałem do wyciągania przyczepy i było znakomicie. Nie wiem jak obecne toyki. Higlander odpadł na etapie oglądania w salonie. Wygodniej mi było w Sturbo i na dodatek miał szperę w dyfrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 (edytowane) Jezdził/ma ktoś z Was jakieś zdanie o BMWX2 Xdrive M135i ? Dostałem dziś nówkę zastępczaka ( zgadnijcie za jakie auto ) X2 Xdrive 2.0 benzyna twinturbo z pakietem M. Przyznam że jestem pod wrażeniem prowadzenia i stosunkowo dobrych osiągów. Jutro mam do pokonania 500km więc coś się więcej dowiem, ale rozważam dla żony, bo z Jag definitywnie się rozstaje w najbliższych tygodniach miesiącach. Ten X2 M135 może być ciekawą opcją, tylko warto by się było przejechać, może ktoś wie czy któryś salon dysponuje takim DEMO ? Edytowane 7 Kwietnia 2021 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 13 godzin temu, carfit napisał: Ten X2 M135 może być ciekawą opcją, tylko warto by się było przejechać, może ktoś wie czy któryś salon dysponuje takim DEMO ? Jeździłem M135, czyli jedynką, mieliśmy ją na kilka dni i auto jest bardzo żwawe ale jednocześnie niesamowicie grzeczne. Miałem wrażenie że jedzie samo, wszystko się dzieje jakby było zaprogramowane, trzeba się naprawdę napocić aby było inaczej niż wymyślił to producent ale chyba takie już mamy motoryzacyjne, bezpieczne czasy. Pełnie osiągów dostajesz dopiero po wyłączeniu wszystkiego co się da wyłączyć i odpowiednim potraktowaniu auta, więc dla żony na daily i czasem do podebrania dla zabawy dobra opcja. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 15 minut temu, chojny napisał: Jeździłem M135, czyli jedynką, mieliśmy ją na kilka dni i auto jest bardzo żwawe ale jednocześnie niesamowicie grzeczne. 2.0 w Xdrive ? No i cięższa od Lanosa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 3 minuty temu, llkuba napisał: 2.0 w Xdrive ? No i cięższa od Lanosa . Tak, to było przejście z M140 na M135. Ten sam napęd co Mini John Cooper Works, 306 KM i 450 Nm. Naprawdę jedzie to bardzo przyjemnie ale nie spektakularnie, więc na szybkie daily super opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Teraz, chojny napisał: Tak, to było przejście z M140 na M135. Ten sam napęd co Mini John Cooper Works. Naprawdę jedzie to bardzo przyjemnie ale nie spektakularnie, więc na szybkie daily super opcja. Taka grzeczna i ułożona M-ka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 57 minut temu, chojny napisał: Jeździłem M135, czyli jedynką, mieliśmy ją na kilka dni i auto jest bardzo żwawe ale jednocześnie niesamowicie grzeczne. Miałem wrażenie że jedzie samo, wszystko się dzieje jakby było zaprogramowane, trzeba się naprawdę napocić aby było inaczej niż wymyślił to producent ale chyba takie już mamy motoryzacyjne, bezpieczne czasy. Pełnie osiągów dostajesz dopiero po wyłączeniu wszystkiego co się da wyłączyć i odpowiednim potraktowaniu auta, więc dla żony na daily i czasem do podebrania dla zabawy dobra opcja. a jak z zawieszeniem na co dzień ? nie jest zbyt twarde ? boję się tylko tego, emocji nie musi być i tak żona tego nie wykorzysta, ale nie chciałbym żeby było mega twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 8 minut temu, carfit napisał: a jak z zawieszeniem na co dzień ? nie jest zbyt twarde ? boję się tylko tego, emocji nie musi być i tak żona tego nie wykorzysta, ale nie chciałbym żeby było mega twardo. X2 będzie miało inne zawieszenie pewnie, więc ciężko na postawie 1ki pisać o X2. M135 miało fajny, sprężysty zawias w trybie Comfort a w trybie Sport się wszystko utwardzało. To są ciężkie (X2 to 1680kg) auta więc nie robią betonu. Cywilizacja. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 O ile dobrze pamiętam, to w jakiś testach narzekali, że właśnie X2 ma zbyt twarde zawieszenie, ale to pewnie zależy od oczekiwań czterech liter i zębów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 A jest w konfiguratorze opcja "Rezygnacja z emblematu modelu na tylnym słupku" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Nie ma, bo to odniesienie historyczne. Pytanie tylko czy auto odpowiednie do takiej prezentacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 6 minut temu, Zyzol napisał: Nie ma, bo to odniesienie historyczne. Pytanie tylko czy auto odpowiednie do takiej prezentacji To powinno być w M2, M3, M4. Tak umieszczony znaczek w SUVie jako nawiązanie do CSL 3.0 to herezja... 44 minuty temu, subleo napisał: "Rezygnacja z emblematu modelu na tylnym słupku" ? Można zrezygnować z oznaczenia modelu na klapie i znaczków na błotnikach ale nie z logo. Godzinę temu, Zyzol napisał: O ile dobrze pamiętam, to w jakiś testach narzekali, że właśnie X2 ma zbyt twarde zawieszenie, ale to pewnie zależy od oczekiwań czterech liter i zębów Może wysokość nadwozia wymusza twardsze zawieszenie. Trzeba się samemu przejechać aby ocenić. Runflaty i niski profil dużych kół bardzo niekorzystnie wpływają na komfort. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Godzinę temu, chojny napisał: Można zrezygnować z oznaczenia modelu na klapie i znaczków na błotnikach ale nie z logo. ... a z wąsików Adolfa zrezygnować można ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się