Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

Niemiecke auta wcale nie sa takie wytrzymale na uplyw czasu mam kumpil z BMW, MB i tez padaja im jakies sterowniki i sensory. Jak auto napakowane jest elektronika to musi od czasu cos pasc. Od 1994 jezdze najpierw Mitsu potem Subaru i jeszcze zaden sterownik mi nie padl. W Sigmie po 10 latach silniczek od wspomagania ukladu kierowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos Skody oraz dyskusji o SUV-ach w sąsiednim wątku.

 

Wracaliśmy wczoraj wieczorem taksówką Skoda Octavia Kombi. Jadąc na tylnym siedzeniu jakoś niczym szczególnym ten samochód mnie nie ujął.

Natomiast jak przejeżdżał przez próg zwalniający pod naszym blokiem było czuć jak przytarł spodem.  :o

Przejeżdżam przez ten próg z większą prędkością oboma Imprezami (w tym GT-kiem z obniżonym zawieszeniem) i nigdy nie przytarłem spodem. :)  O Foresterze nie wspomnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kitys Tipo 1,4  i przez 100 tys nic sie nie dzialo. Fajne autko bylo. Wlosi jak to wlosi sa dosyc chaotycznym narodem i z roznymi modelami roznie bywa. Bravo okazal sie totlna elektryczna porazka.Na tym to polega skoplikowane elektrycznie i wytrzymale na lata uklady to nie ich silna strona w tym Japsy sa niedoscigle. Przyklad Mazda 323 F 1997 i do dzisiaj nia jezdzimy w miescie bo nigdy nic sie nic nie popsulo. Wydech o nowosci ten sam olej tez raz na 2 lata wymieniamy jak auto oddajemy do TUVu. Przejechane ma 230 tkm

Japończy są niedościgli, ale głównie dlatego, że ilość dodatków w ich autach jest mniejsza niż w autach europejskich. Wystarczy porównać jak można doposażyć BMW/Mesia/Audi w stosunku do dowolnego auta Japońskiego. 

A co do Mazdy - to jakbyś wziął VAGa z tamtego okresu też miałbyś dużą szansę, że nic nie padnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu do końca bym się nie zgodził. Mieliśmy różne nowsze, czy starsze niemieckie i japońskie samochody i to właśnie w tych pierwszych zawsze coś się działo i to prozaiczne rzeczy typu ogrzewanie/regulacja lusterek itp. W japońcach oprócz mojego zegarka wszystko działało bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak skompilowana jest instalacja w niemieckich samochodach. Jeśli dany model umożliwiał doposażenie w pamięć ustawień lusterek czy coś w tym stylu to prawdopodobnie auta nawet bez tego miały instalację trochę bardziej skomplikowaną a co za tym idzie podatną na awarie. Ja miałem i starego Passata i nowszego Forestera i nie zauważyłem jakiejś zbytniej usterkowości elektrycznej ani jednego ani drugiego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak skompilowana jest instalacja w niemieckich samochodach. Jeśli dany model umożliwiał doposażenie w pamięć ustawień lusterek czy coś w tym stylu to prawdopodobnie auta nawet bez tego miały instalację trochę bardziej skomplikowaną a co za tym idzie podatną na awarie. Ja miałem i starego Passata i nowszego Forestera i nie zauważyłem jakiejś zbytniej usterkowości elektrycznej ani jednego ani drugiego. 

Coś w tym może być, bo największą usterkowością elektroniki wykazywały się bmw(2x E39(1999 i 2002) i E46(2003), E60 (2006)). Pomimo podobnego wyposażenia do subaru(może poza E60) raz na jakiś czas coś przestaje działać. Łatwo się z tym uporać, ale irytuje ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniższe w sposób jednoznaczny rozwiewa wszelkie wątpliwości: 

 

 

ŁAŁ! :facepalm:  To znaczy, że Skoda jechała 367 km/h. Co nawet gdyby było możliwe nie zostałoby wyłapane przez fotoradar, bo te pracują tylko do 350 km/h.

 

Pytanie pomocnicze: z jakiej wysokości należy zrzucić Skodę aby osiągnęła 367 km/h na wysokości 5 metrów nad ziemią ? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poniższe w sposób jednoznaczny rozwiewa wszelkie wątpliwości: 

 

 

ŁAŁ! :facepalm:  To znaczy, że Skoda jechała 367 km/h. Co nawet gdyby było możliwe nie zostałoby wyłapane przez fotoradar, bo te pracują tylko do 350 km/h.

 

Pytanie pomocnicze: z jakiej wysokości należy zrzucić Skodę aby osiągnęła 367 km/h na wysokości 5 metrów nad ziemią ? :biglol:

 

Nawet nie wiesz w jakiej niewiedzy żyjesz ;)

http://www.skoda.co.uk/news/Pages/227Mph-%C5%A0KODA-Octavia-vRS-Breaks-Land-speed-Record-At-Bonneville.aspx

227Mph = 363 km/h  czyli ~277 km/h powyżej 90 km/h.

Nie kłóćcie się z faktami tylko zaakceptujcie, że parchami jeździcie ;)

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nawet nie wiesz w jakiej niewiedzy żyjesz ;)

http://www.skoda.co.uk/news/Pages/227Mph-%C5%A0KODA-Octavia-vRS-Breaks-Land-speed-Record-At-Bonneville.aspx

227Mph = 363 km/h  czyli ~277 km/h powyżej 90 km/h.

Nie kłóćcie się z faktami tylko zaakceptujcie, że parchami jeździcie ;)

 

 

Jakby nie patrzeć to całe Bonneville jest równiejsze niż nasze drogi i tam można tak szybko jechać. ;):D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotoradar przypadkiem nie łapie do 250km/h ?

 

Łapie powyzej tez, tylko pomiar maks jaki wskaze to 250kmh. Wiec jak lecisz 280 to ci zdjecie zrobi i predkosc bedziesz mial podana 250kmh. Ostatnio akurat bylo to w Emil lowca radarow - dotyczylo to polskich radarow "Zurad" - czy jakos tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...