RoadRunner Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 1 godzinę temu, Zodiak napisał: Można zainteresować się czymś takim: https://www.gannet.pl/produkty/gantrack/ "działa na parkingach podziemnych i kontenerach" - twórcy powinni Nobla z fizyki dostać. "niemożliwy do zagłuszenia przez zagłuszarki GSM/GPS" - przez takie nie. Przez inne tak. Ogólnie: marketnigowy bełkot. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 3 godziny temu, MKK napisał: Nowy FXT na części? Jak nie, jak tak, zapewne chodzi o DIT 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) Chodzi o przekładki , od cholery się teraz tego złomu ściąga z usa. Z dodatkowymi zabezpieczeniami bym się nie zgodził że szkodzą , miałem w rodzinie auto 22 lata które było kradzione 5 razy a niedawno je na złom wywoziłem. Najlepsza jest blokada skrzyni biegów szkoda że do SIP żadnych nie autoryzuje. Edytowane 22 Marca 2018 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 10 minut temu, Karenz napisał: Chodzi o przekładki , od cholery się teraz tego złomu ściąga z usa. Ale USA ma fajerę po prawidłowej stronie. Chyba, że o innych "przekładkach" mowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Może już szykują 2.0DIT na swapy do Forka MY19 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 15 godzin temu, Guliwer napisał: Jak nie, jak tak, zapewne chodzi o DIT 2.0 18 godzin temu, GREGG napisał: No jak nie na części to co z tym robią? Nie czuje się jakoś specjalista w temacie wykorzystania kradzionych aut czy wykorzystaniem ich jako dawców Tak sobie myślę, że popyt na części FXT zwłaszcza silnik jest ograniczony w porównaniu np z VW, Trzeba zapłacić za zlecenie/auto, przechować, rozebrać, złożyć, zarejestrować (i chyba udokumentować silnik, jeśli zmiana w dokumentacji auta bo inaczej trudno sprzedawalne) I żyć ze świadomością, ze coś nie tak w moim aucie. Ale może i na części. Kradną zresztą wszystkie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 O ile mnie pamięć nie myli, to silnik jest częścią zamienną i nigdzie się takiej zmiany nie dokumentuje. Tak miałem z wymianą jednostki w E90. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 23 godziny temu, 555marcin napisał: Ale USA ma fajerę po prawidłowej stronie. Chyba, że o innych "przekładkach" mowa Nie ma się co dziwić , wysokie cenny na części używane i import wraków z usa napędza kradzieże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 W dniu 2018-03-23 o 14:06, Guliwer napisał: O ile mnie pamięć nie myli, to silnik jest częścią zamienną i nigdzie się takiej zmiany nie dokumentuje. Tak miałem z wymianą jednostki w E90. Generalnie chyba masz racje Mówię o sytuacji wykonania swap silnika DIT do 2,5 z USA. Nie wiem jak będzie wyglądało badanie techniczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 49 minut temu, MKK napisał: Mówię o sytuacji wykonania swap silnika DIT do 2,5 z USA. Widać jak każdy widzi sprawy inaczej Ja boleję nad brakiem jednostki FB25 w Foresterze w europejskiej ofercie. Posiadając wersję z jednostką wolnossącą poważnie myślałem nad swapem silnika FB25 z Forestera/OBK zza Atlantyku. Odszedłem jednak od tego planu - zbyt dużo korzystamy z auta, praca zawodowa nie pozwala na prace nad autem, zajmowanie się formalościami i legalizacją, dodatkowo pozbawienie auta gwarancji, no i wyłączenie auta z eksploatacji na pewien czas. Dodatkowo kwestia $$$ i opłacalności takiego projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackT Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Cześć Miałem dwa razy kradzione auta, Merc 124 i volvo v70. oba odpalone... i oba nie odjechały. Bearlock zadziałał. od tygodnia mam XTka i też montuje blokadę skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 9 godzin temu, JackT napisał: Miałem dwa razy kradzione auta Proponuję zmienić na" dwa razy próbowali mi ukraść auta" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) 10 godzin temu, JackT napisał: Cześć Miałem dwa razy kradzione auta, Merc 124 i volvo v70. oba odpalone... i oba nie odjechały. Bearlock zadziałał. od tygodnia mam XTka i też montuje blokadę skrzyni... Balerona i Volvo chciał ktoś wziąść ? Jesteś pewny ? Może tylko chcieli się ogrzać i dlatego odpalili silnik. Edytowane 27 Marca 2018 przez RoadRunner 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackT Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 ta chcieli wziąść...tyle że to było już troszkę lat temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Nie istnieje częstotliwość, której nie można zagłuszyć. Ręczny analizator widma i kawałek generatora. Mojego nissana próbowali kraść trzy razy. Przełom lat 80/90. Chyba. Miałem zaszyte dwa przekaźniki w instalacji, jeden od położenia wału, drugi od sygnału sterującego z CPU do tranzystora od zapłonu. Nie było mądrych. Bez odpalenia specjalnego klucza (ok.25000 kombinacji, z czego 24999 odpalało alarm) nie było możliwości. Popieram, że niestandardowe rozwiązania są najbezpieczniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 8 godzin temu, mz56 napisał: Nie istnieje częstotliwość, której nie można zagłuszyć. Ręczny analizator widma i kawałek generatora. Mojego nissana próbowali kraść trzy razy. Przełom lat 80/90. Chyba. Miałem zaszyte dwa przekaźniki w instalacji, jeden od położenia wału, drugi od sygnału sterującego z CPU do tranzystora od zapłonu. Nie było mądrych. Bez odpalenia specjalnego klucza (ok.25000 kombinacji, z czego 24999 odpalało alarm) nie było możliwości. Popieram, że niestandardowe rozwiązania są najbezpieczniejsze. Czytałem, że w obecności wszelakich złącz diagnostycznych znalezienie miejsca niestandardowego zabezpieczenia to kwesta sprzętu jakim dysponuje złodziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Może i tak, tyle że jeśli nie chodzi o ten konkretny egzemplarz to pójdą poszukają drugiego, którego kradzież zajmie paręnaście sekund a nie paręnaście minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Teraz, adamW202 napisał: Może i tak, tyle że jeśli nie chodzi o ten konkretny egzemplarz to pójdą poszukają drugiego, którego kradzież zajmie paręnaście sekund a nie paręnaście minut. Zgadza się. Jak ktoś wspomniał w tym wątku, jak nie mogą wziąć to rozwalają wnętrze. Ja bym chyba nic extra nie montował poza informacją, że oznakowany. Jeśli kogoś odstraszy to ok. Jak nie to trudno - ubezpieczenie. Przy okazji: da radę tak skonfigurować ubezpieczenie aby do czasu nowego auta mieć auto zastępcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Raczej tak, kwestia ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Zawsze można pozmieniać kable w złączu obd i mieć swoją "właściwą" przejściówkę.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Weźcie także pod uwagę, że nie będą reperowali wiązek na miejscu. To w warsztacie jest kilka godzin. A przekaźniki wzbudzane tylko po prawidłowym kodzie podanym do centralki. Małe "wojskowe" kontaktrony ukryte w wiązkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 W dniu 3/30/2018 o 17:40, Piskoor napisał: Zawsze można pozmieniać kable w złączu obd i mieć swoją "właściwą" przejściówkę. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Złodziejski sprzęt bez problemu sobie radzi z czymś takim. Natomiast zapomnisz i mechanikowi w ASO zjarasz tester. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 11 godzin temu, RoadRunner napisał: Złodziejski sprzęt bez problemu sobie radzi z czymś takim... Czy ty siedzisz w tej branży? Bo z twoich wypowiedzi wynika, że masz poziom 'ekspert' minimum. Niestety z doświadczeń z flotą z mojej fabryki z ostatnich 15 lat wynikają dokładnie odwrotne wnioski. Auta (90proc volkswageny, reszta skody kilka audi, łącznie z 1000 aut) są wyposażane przez dilera albo w mechaniczne blokady albo w dodatkową elektronikę (nie alarm) i żadne nie zostało ukradzione. Było sporo włamań głównie po nawigacje lub torebki kierowniczek, do kradzieży auta nigdy nie doszło. Był jeden wandalizm w środku ale nie związany z zemstą złodzieja tylko z zawodem miłosnym BTW firmie zabezpieczanie floty finalnie opłaca się, bo ma pełne casco za ułamek kwoty którą my płacimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 21 godzin temu, OBK CVT napisał: Czy ty siedzisz w tej branży? Bo z twoich wypowiedzi wynika, że masz poziom 'ekspert' minimum. Nie siedzę w branży - swego czasu dość mocno wgłębiałem się w temat ochrony OBD po tym jak koledze chcieli podebrać BMW. Oczywiście, że każde zabezpieczenie coś tam wnosi bo nie każdy złodziej ma odpowiedni sprzęt. Jak sobie nie poradzi to pójdzie gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Tak z ciekawości, FXT w leasingu, pełne ubezpieczenie dodatkowo GAP, pozostaje ok połowy 60 tys zł do spłaty. Jakby ukradli to na co można liczyć i jak wygląda odszkodowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się