et3 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, Noszę się z zamiarem zakupu , budżet maksymalnie 70.000 zł. I mam problem bo otrzymałem tyle sprzecznych informacji że strach J. Chcę kupić benzynę 2,5 , diesla nie lubię i nie chcę , i tak jedni radzą kup nowszy mniej wytłuczony , inni kup z 2010r. bo wtedy były lepsze silniki, znowu kup z Ameryki , Szwajcarii Szwecji a inni tylko z polskiego salonu. Tak więc proszę o pomoc jaki rocznik polecacie , kraj pochodzenia ważny czy nie , co w wyposażeniu jest ważne a co nie etc. etc. Witam ponownie Widzę że dyskusja przybrała nieoczekiwany ale spodziewany obrót – przecież po moim poście można zorientować się można że jestem nowicjuszem z jakąś kwotą pieniędzy do kupna samochodu subaru outback . Po uważnym przeczytaniu postów dalej jestem w d…… Prosiłem przecież o poradę a dostałem cztery informacje od , cytuję w kolejności (czekker. Grzegorz, Grisha Rosiak, Eryk. house_1) Pozostali postanowili pochwalić odpowiedziami do ww , nie zawsze pochlebnymi oraz bełkotem technicznym i info o wymienionych częściach. Co w moim przypadku NIC nie wniosło DALEJ NIC NIE WIEM O SAMOCHODACH SUBAEU OUTBACK Ale chcę kupić ten samochód Edytowane 2 Stycznia 2018 przez et3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Kup to w najlepszym stanie , rocznik itp. na nic się zda jak w auto za chwilę będziesz musiał władować sporo $$$. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 OBK 3gen. to ostatnia fajna generacja (szyby bez ramek, itp. ;)) czyli roczniki 2003-2009. Z takim budżetem możesz mieć H6 z końca produkcji w idealnym stanie (i małym przebiegiem) i jeszcze zostanie Ci kupa kasy na ewentualne naprawy, gdyby mimo wszystko coś się przytrafiło. Potem dopiero najnowsze (od 2015?) w miarę fajnie wyglądają - jak dla mnie (oczywiście de gustibus..). Ale niestety na takie 70k to chyba za mało kasy .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 jak wyżej najlepiej z pewnej i pierwszej reki. Wtedy będziesz miał wszystko czarno na białym - serwisy, naprawy blacharsko lakiernicze itp itd. Tanio nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stankiew62 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Na swoim mam już od nowości prawie 90 tys. Żadnych uwag ( tylko pozytywne ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) 36 minut temu, czekker napisał: OBK 3gen. to ostatnia fajna generacja (szyby bez ramek, itp. ;)) czyli roczniki 2003-2009. Z takim budżetem możesz mieć H6 z końca produkcji w idealnym stanie (i małym przebiegiem) i jeszcze zostanie Ci kupa kasy na ewentualne naprawy, gdyby mimo wszystko coś się przytrafiło. Potem dopiero najnowsze (od 2015?) w miarę fajnie wyglądają - jak dla mnie (oczywiście de gustibus..). Ale niestety na takie 70k to chyba za mało kasy .. Nic dodać, nic ująć. Jeszcze na LPG bedzie. Edytowane 7 Grudnia 2017 przez Basmanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 21 minut temu, Basmanek napisał: Jeszcze na LPG bedzie Nie radził bym montować LPG w H6 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Godzinę temu, czekker napisał: OBK 3gen. to ostatnia fajna generacja (szyby bez ramek, itp. ;)) czyli roczniki 2003-2009. Z takim budżetem możesz mieć H6 z końca produkcji w idealnym stanie (i małym przebiegiem) i jeszcze zostanie Ci kupa kasy na ewentualne naprawy, gdyby mimo wszystko coś się przytrafiło. Potem dopiero najnowsze (od 2015?) w miarę fajnie wyglądają - jak dla mnie (oczywiście de gustibus..). Ale niestety na takie 70k to chyba za mało kasy .. Na pewno III gen. lepiej wygląda, ale technicznie odstaje mocno od IV gen., poza tym 3,6 jest lepsze niż 3.0. A szyby bez ramek w tym typie auta pasują trochę jak pięść do nosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 1 godzinę temu, GREGG napisał: poza tym 3,6 jest lepsze niż 3.0. Spotkałem się z opinią że 3.6 jest bardziej awaryjny od 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Na pewno mniej pali, a co do awaryjności to i tak wiadomo, że w subaru każdy silnik się psuje i lepiej brać skodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) 8 godzin temu, GREGG napisał: poza tym 3,6 jest lepsze niż 3.0. A szyby bez ramek w tym typie auta pasują trochę jak pięść do nosa Heh, nie będę reagować na zaczepki A poza tym, tak jak pisze @Oczkoo15, mnie też coś się kojarzy, że ktoś (@carfit?) pisał kiedyś, że nowe H6 3.6 jest bardziej awaryjne od 3.0 - jeżeli coś pokręciłem to odszczekam Edytowane 7 Grudnia 2017 przez czekker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Kto szuka ten znajdzie Edytowane 8 Grudnia 2017 przez czekker 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Tylko III gen powoli wchodzi w wiek, że częściej trzeba będzie zaglądać do blacharza niż mechanika. Przynajmniej te ponad 10cio latki co ja widziałem miały tu i ówdzie problemy z rudą szmatą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Grisha Rosiak Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Ja Ci osobiście i bardzo subiektywnie polecam Outback III, czyli roczniki 2005-2009 z silnikiem H6. Duży szklany dach, oczywiście szyby bez ramek, bardzo ciekawy silnik. Może i trudno znaleźć idealny egzemplarz, ale jest to możliwe. Budżet z pewnością wystarczy. Zadbana sztuka odwdzięczy się bezawaryjnością, a przebiegi 500kkm+ są realne (szczególnie widać to po przejrzeniu forów w US). Oczywiście pojawią się kwestie eksploatacyjne, jakaś cieknąca maglownica i mniejsze irytujące drobiazgi (zacinające się drzwi...). Ja jeźdzę już ponad 3 lata, zrobiłem ok 80kkm (aktualnie przjechane ponad 240kkm). Budzet, którym dysponujesz wystarczy na zakup rocznika 2008-2009 i zostanie ok 20-30kPLN na... paliwo (pali jak smok). Na opczątku tego roku rozważałem zmianę, ale tak poważnie to nie znalazłem alternatywy. No i najważniejsza rzecz: to ostatni moment na zakup, bo faktycznie ten model powoli zaczyna być wiekowy... PS. Mam wszystkie rachunki z ostatnich 7 lat, więc jeśli interesują Cię prawdziwe koszty utrzymania pisz na priv. Chętnie "opowiem" więcej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Grzegorz Grisha Rosiak napisał: Mam wszystkie rachunki z ostatnich 7 lat, więc jeśli interesują Cię prawdziwe koszty utrzymania pisz na priv. Chętnie "opowiem" więcej Mógłbyś zdradzić jakie rzeczy na przestrzeń tych lat robiłeś? Może być priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 57 minut temu, Oczkoo15 napisał: Mógłbyś zdradzić jakie rzeczy na przestrzeń tych lat robiłeś? Może być priv też jestem zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Grisha Rosiak Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) data serwis przebieg informacja 20 października 2017 Kornecki Auto Sport 240 000 km manżeta 7 czerwca 2017 Kornecki Auto Sport 230 800 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, poduszka stabilizatora 16 marca 2017 Kornecki Auto Sport 227 180 km tuleja wahacza tylnego, przekładnia kierownicza, olej, filtry, sworzeń wahacza, piasty przód i tył, geometria 19 stycznia 2017 Kornecki Auto Sport 224 000 km tarcze, klocki, usunięcie błędu P0420, zamówienie nowej maglownicy 2 listopada 2016 Oponeo.pl 218 000 km nowe całoroczne opony Nokian WeatherProof 225/55/R17 9 sierpnia 2016 Kornecki Auto Sport 214 040 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, tuleja tylna wahacza przedniego, łącznik stabilizatora, ustawienie geometrii 6 kwietnia 2016 Kornecki Auto Sport 206 500 km regeneracja wału napędowego w Metcomp Sp. z o.o. 20 marca 2016 Bajeczna 22 205 500 km wymiana poduszki pod dyfrem 15 marca 2016 Alnar 205 100 km wymiana oleju w skrzyni biegów 1 marca 2016 Alnar 202 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny 1 marca 2016 Alnar 202 000 km montaż zestawu głośnomówiącego Parrot 1 lutego 2016 Alnar 198 800 km wymiana kloców hamulcowych 28 stycznia 2016 Alnar 198 400 km wymiana sworzni wahacza 14 grudnia 2015 Alnar 195 100 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny 16 listopada 2015 Alnar 192 700 km serwis 26 października 2015 Alnar 190 500 km łączniki stabilizatora, gumy, wymiana opon 10 sierpnia 2015 Norauto 186 200 km nowy akumulator 15 maja 2015 Alnar 180 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, ustawienie geometrii, olej w dyfrze, serwis klimatyzacji 4 listopada 2014 Dawoj 167 000 km wymiana tylnych amortyzatorów 10 października 2014 Detailing 166 000 km detailing wnętrza, regeneracja skóry 6 października 2014 Dawoj 166 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, tarcze hamulcowe przód 15 września 2014 Dawoj 164 000 km przegląd przedzakupowy data serwis przebieg informacja 10 września 2014 Koper 163 200 km manżeta, klocki hamulcowe 21 lipca 2014 Koper - wymiana obejmy węża wody, płyn chłodzący, sprawdzenie układu chłodniczego 5 listopada 2013 Koper 153 200 km wymina piasty 1 października 2013 Koper 152 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, tarcze hamulcowe przód, wymiana gum i łączników stabilizatora 16 maja 2013 Koper 146 800 km wymiana chłodnicy wody 30 kwietnia 2013 Koper 145 800 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, wymiana opon 7 listopada 2012 Koper - montaż lampy przeciwmgielnej ue 11 października 2012 Koper - bezgotówkowa naprawa blacharska 30 kwietnia 2012 Koper - wymiana paska wieloklinowego i rolki 13 kwietnia 2012 Koper 131 600 km tarcze i klocki hamulcowe, serwis klimatyzacji 6 kwietnia 2012 Koper 131 000 km klocki hamulcowe przód 14 marca 2012 Koper 130 444 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny 15 listopada 2011 Koper - olej, klocki hamulcowe przód, wymiana lusterka 17 sierpnia 2011 Koper - lakierowanie zderzaka 21 lipca 2011 Koper 118 040 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, klocki hamulcowe, wymiana UPG, planowanie głowic Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Grzegorz Grisha Rosiak 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Mysle ze wybor rocznika Outbacka zalezy w duzej mierze od potrzeb kupujacego. Bo na przyklad przy dwojgu malych dzieci polecalbym 4 generacje i wzwyz, poniewaz w 3 generacji tylnie dzwi nie otwieraja sie zbyt szeroko oraz jest odczuwalnie mniej miejsca na tylniej kanapie. Jesli jednak nie ma malych dzieci to 3 genracja jest przemilym autem. Warto dodac tez ze 4 generacja ma wiekszy zbiornik paliwa - co dla mnie ma pewne znaczenia. Mam 3 i 5 generacje Outbacka, i powiem ze po pewnych przerobkach 3 generacja 2.5i wygrywa w zakretach z fabrycznym OBK 3.6 5 generacji - ale niestety tylko w zakretach. Jak dla mnie wyglad 3 generacji jest nadal najbardziej atrakcyjnu ze wszystkich modeli, ale z praktycznego punktu widzenia, 5 generacja wygrywa. Dodam jeszcze ze spalanie 5 generacji 3.6 jest na tym samym lub lepszym poziomie od 3 generacji 2.5i (oba automaty ale CVT vs 4eat), przy jezdzie 60% drogi wiejskie 40% droga szybkiego ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 13 godzin temu, Grzegorz Grisha Rosiak napisał: data serwis przebieg informacja 20 października 2017 Kornecki Auto Sport 240 000 km manżeta 7 czerwca 2017 Kornecki Auto Sport 230 800 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, poduszka stabilizatora 16 marca 2017 Kornecki Auto Sport 227 180 km tuleja wahacza tylnego, przekładnia kierownicza, olej, filtry, sworzeń wahacza, piasty przód i tył, geometria 19 stycznia 2017 Kornecki Auto Sport 224 000 km tarcze, klocki, usunięcie błędu P0420, zamówienie nowej maglownicy 2 listopada 2016 Oponeo.pl 218 000 km nowe całoroczne opony Nokian WeatherProof 225/55/R17 9 sierpnia 2016 Kornecki Auto Sport 214 040 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, tuleja tylna wahacza przedniego, łącznik stabilizatora, ustawienie geometrii 6 kwietnia 2016 Kornecki Auto Sport 206 500 km regeneracja wału napędowego w Metcomp Sp. z o.o. 20 marca 2016 Bajeczna 22 205 500 km wymiana poduszki pod dyfrem 15 marca 2016 Alnar 205 100 km wymiana oleju w skrzyni biegów 1 marca 2016 Alnar 202 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny 1 marca 2016 Alnar 202 000 km montaż zestawu głośnomówiącego Parrot 1 lutego 2016 Alnar 198 800 km wymiana kloców hamulcowych 28 stycznia 2016 Alnar 198 400 km wymiana sworzni wahacza 14 grudnia 2015 Alnar 195 100 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny 16 listopada 2015 Alnar 192 700 km serwis 26 października 2015 Alnar 190 500 km łączniki stabilizatora, gumy, wymiana opon 10 sierpnia 2015 Norauto 186 200 km nowy akumulator 15 maja 2015 Alnar 180 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, ustawienie geometrii, olej w dyfrze, serwis klimatyzacji 4 listopada 2014 Dawoj 167 000 km wymiana tylnych amortyzatorów 10 października 2014 Detailing 166 000 km detailing wnętrza, regeneracja skóry 6 października 2014 Dawoj 166 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, tarcze hamulcowe przód 15 września 2014 Dawoj 164 000 km przegląd przedzakupowy data serwis przebieg informacja 10 września 2014 Koper 163 200 km manżeta, klocki hamulcowe 21 lipca 2014 Koper - wymiana obejmy węża wody, płyn chłodzący, sprawdzenie układu chłodniczego 5 listopada 2013 Koper 153 200 km wymina piasty 1 października 2013 Koper 152 000 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, tarcze hamulcowe przód, wymiana gum i łączników stabilizatora 16 maja 2013 Koper 146 800 km wymiana chłodnicy wody 30 kwietnia 2013 Koper 145 800 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, wymiana opon 7 listopada 2012 Koper - montaż lampy przeciwmgielnej ue 11 października 2012 Koper - bezgotówkowa naprawa blacharska 30 kwietnia 2012 Koper - wymiana paska wieloklinowego i rolki 13 kwietnia 2012 Koper 131 600 km tarcze i klocki hamulcowe, serwis klimatyzacji 6 kwietnia 2012 Koper 131 000 km klocki hamulcowe przód 14 marca 2012 Koper 130 444 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny 15 listopada 2011 Koper - olej, klocki hamulcowe przód, wymiana lusterka 17 sierpnia 2011 Koper - lakierowanie zderzaka 21 lipca 2011 Koper 118 040 km olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny, klocki hamulcowe, wymiana UPG, planowanie głowic Niektóre interwały wymian co najmniej zastanawiające. Sworznie wahaczy i piasty wytrzymały tylko 30000km? Klocki u Kopra co 10000? Co oni wkładają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 7.12.2017 o 13:21, et3 napisał: Noszę się z zamiarem zakupu , budżet maksymalnie 70.000 zł. I mam problem bo otrzymałem tyle sprzecznych informacji że strach J. Chcę kupić benzynę 2,5 Moim skromnym zdaniem 2,5 to nie najlepszy wybór - silnik awaryjne, lubiące olej. Proponuję rozważyć: Jeśli jeździsz sam, z rodziną 2+2 i wolisz bardziej przytulne miejsce pracy kierowcy (taki samochód zbudowany "dookoła" kierowcy, w którym od razu poczujesz się jak w domu), to rozważ zakup Outbacka 07-09 (polifta) z silnikiem 3.0 + wymiana zawieszenia na mniej bujające. Jeśli twój gabaryt jest "większy" lub masz rodzinę typu 2+3, lub lubisz przestrzeń w aucie i fotel typu "przedtelewizornik", to sugeruję Outbacka 2010 3.6. Spokojnie znajdziesz w założonym budżecie. Co prawda większość jest z USA, ale nie jest to wada. Forum w razie co pomoże, tylko trzeba kupować z rozwagą i sprawdzić VIN. Trzeba przyznać, że silnik 3.6 w Tribecach z 2007-9 roku lubił paść bo brał olej, a ludziska tego nie sprawdzali. Ale jakoś w autach po 2009 chyba coś poprawiono, bo znam kilku i nie stwierdzają nadmiernego brania oleju. A do tego zalecam montaż lpg, aby nie trzeba było jęczeć że dużo pali (na tle Passata B6 w "tedeiku" oczywiście). Edytowane 10 Grudnia 2017 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
et3 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam ponownie Widzę że dyskusja przybrała nieoczekiwany ale spodziewany obrót – przecież po moim poście można zorientować się można że jestem nowicjuszem z jakąś kwotą pieniędzy do kupna samochodu subaru outback . Po uważnym przeczytaniu postów dalej jestem w d…… Prosiłem przecież o poradę a dostałem cztery informacje od , cytuję w kolejności (czekker. Grzegorz, Grisha Rosiak, Eryk. house_1) Pozostali postanowili pochwalić odpowiedziami do ww , nie zawsze pochlebnymi oraz bełkotem technicznym i info o wymienionych częściach. Co w moim przypadku NIC nie wniosło DALEJ NIC NIE WIEM O SAMOCHODACH SUBAEU OUTBACK Ale chcę kupić ten samochód To co wybrałem do oceny https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-outback-iv-limited-dostepny-od-reki-ID6yRiKF.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-4x4-automat-szyberdach-2013-r-zamiana-ID6yx8OH.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5-benzyna-xenon-automat-szwajcar-aso-subaru-104-tys-km-ID6zfusm.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 29 minut temu, et3 napisał: Prosiłem przecież o poradę a dostałem cztery informacje od , cytuję w kolejności (czekker. Grzegorz, Grisha Rosiak, Eryk. house_1) Nikt tutaj za Ciebie decyzji nie podejmie jaki konktnie samochód masz kupić.Kieruj sie zdrowym rozsądkiem a nie zauroczeniem.Jeżeli od strony mechanicznej jesteś nie w temacie to poproś kogoś ze znajomych, może innych właścicieli Subaru o pomoc w weryfikacji samochodu lub podjeć do ASO/nie ASO co tam wolisz. Bez pretensji proszę bo każdy ma prawo się w tym wątku wypowiadać ( czasem OT równierz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 3 godziny temu, et3 napisał: Witam ponownie Widzę że dyskusja przybrała nieoczekiwany ale spodziewany obrót – przecież po moim poście można zorientować się można że jestem nowicjuszem z jakąś kwotą pieniędzy do kupna samochodu subaru outback . Po uważnym przeczytaniu postów dalej jestem w d…… Mysle ze moznaby bylo poradzic cos wiecej gdybys od siebie podal wiecej informacji - gdzie jezdzisz (miasto, drogi wiejskie, autostrady), czy masz rodzine ktora musisz wozic, czy spalanie ma dla ciebie znaczenie, jaki jest twoj styl jazdy (jezdzisz szybko czy raczej spokojnie).... itp itp. Akurat sie tak zlozylo ze roznica miedzy OBK 3 i 4 generacji to jak zupelnie inne modele, i takie dodatkowe detale maja znaczenie. A jesli chodzi o wybor auta z ogloszenia, to kto co moze powiedziec z internetu. - trzeba pojechac obejrzec. Napisz konkretnie co chcesz wiedziec to ci napiszemy co wiemy... to tak najlepiej dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się