Jump to content

Basmanek

Użytkownik
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Basmanek last won the day on November 26 2012

Basmanek had the most liked content!

Community Reputation

13 Dobry

About Basmanek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa Yelonki
  • Auto
    OBK04 H6 LPG by poweron
    był Forester GX LPG jak wyżej

Recent Profile Visitors

461 profile views
  1. Hej ziomki, jest coś bardziej "świeżego" pod KNA 3200 niż 2014r?
  2. A dziękuję, pozdrawiam z wzajemnością. Przy okazji pozdro dla imprezki (chyba) w środe kierownik machnął gdzieś w świetokrzyskim a ja nie zdążyłem.
  3. Basmanek

    H6 nie odpala

    Ooo można sie zdziwić, H6 nie lubi kiepskiego aku. Gdy V jest zbyt mały potrafi niby spoko kręcić i nie zapalać (sam tak miałem przy akumulatorach Varta/bosch S4 -tych biało niebieskich). Ale zakładam, że pewnie było podłączane zewnętrzne porządne źródło prądu i ta przyczyna została wyeliminowana...
  4. Panowie, a w następnej generacji Bez navi gdzie jest ta magiczna funkcja?
  5. Hej ziomki, podpinam sie pod temat, znajomy kupił obk bez navi i nie umiem mu pomóc jak/czym sie zmienia tryby podświetlania?
  6. im zimniej tym mniej chętnie zapalał bo bardziej się podpierały zawory - tracił kompresję. A jak zaskoczył to na początku nim telepało bo nie wszystkie cylindry od razu pracowaly. Po nagrzaniu sytuacja się normalizowała. Dźwięki temu nie towarzyszą. W tych silnikach wraz z przebiegiem luzy się zmniejszają.
  7. Zaiste, ja zawory robilem raz (260kkm/80lpg), a silnik mnie o tym poinformował niechęcią do odpalania i gubieniem zapłonów na zimno pewnej jesieni. A na koszt wpływa choćby ilość szklanek, które trzeba wymienić, ale jak już silnik jest na zewnątrz to zawsze coś dojdzie, uszczelniacze pokryw, może świec, może simering na wale...
  8. podpytaj House_1 kiedyś myślałem o swapie takim do Forka SF5 ale było to mało opłacalne jako fanaberia podniesienia mocy nie wynikająca z konieczności remontu/wymiany silnika. Już nie pamiętam dokładnie, ale wynikało że najprościej było zamienić blok, zostawiając głowice, wtedy było p&p, zakładając że masz LPG które sie dostroi. Oryginalny komputer może niewydolić z dostrojeniem NoPb. Czyli zaczynają sie piętrzyć problemy.
  9. Z mojego doświadczenia, a miałem popalone stopy i podświetlenie rejestracji to nic takiego się nie działo.
  10. Zawias zdaje sie był bez SLS i bardziej miękki, blachy, zderzaki inne, a silnik jak to 2,5t trzeba sie liczyć z UPG a reszta raczej o ile sie nie ma totalnego niefarta powinna dać rade. A no i oleju lubi łyknąć Jeśli masz wątpliwości pogadaj z użytkownikiem house1 lub farmer a najlepiej umów się do nich na przetrzepanie auta i będzie Pan zadowolony.
  11. Obawiam się, że mechanior ma rację.
  12. Basmanek

    Sprawdzenie nr VIN

    https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-100-bezwypadkowy-serwisowany-w-serwisie-subaru-ID6Ambcz.html Może sie mylę ale coś tu wydaje sie byc potentegowane, może vin jest z innego auta-przeszczep bo wg tego http://vin-decoder.pl/JF1BPELUA7G077761 powinien miec i szyberek i skóry i navi....
×
×
  • Create New...