Jump to content

przemowrc

Użytkownik
  • Content Count

    314
  • Joined

  • Last visited

About przemowrc

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/03/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Słopnice
  • Auto
    Legacy IV 2,0 SOHC

Recent Profile Visitors

709 profile views
  1. Wczoraj ostatecznie udało mi się rozwiązać problem. Okazało się, że winny był przekaźnik. Prawdopodobnie jest on dokładany do jakiegoś systemu alarmowego, który i tak nie działa. Sprawa wyszła przez przypadek, bo ja już się poddałem i czekałem po prostu aż coś padnie i wtedy będę szukał. Jak auto przestanie zupełnie odpalać. Kiedyś podczas odpalania usłyszałem pod kierownicą jakieś odgłosy przypominające iskrzenie. Takie podobne. Tak więc rozebrałem plastiki i zacząłem szukać. Jednak żaden z przekaźników nie był odpowiedzialny za ten stan, jednak idąc za przeczuciem i odgłosem odpiąłem skrzynkę z przekaźnikami i mym oczom ukazał się piękny, duży przekaźnik wiszący na kabelkach. Po wypięciu go deska zgasła a rozrusznik kręcił dalej. I tu się mamy ty, co krwi mi napsułeś hektolitry. Wymieniłem dziada na nowy i drugi dzień pali jak nówka. Co ciekawe przy podłączeniu go pod aku działa bez zarzutu. Przestaje działać właściwie przy spadku napięcia, co tłumaczyło by to, że jak podpiąłem Legaca na kablach do żonowozu w dieslu to odpalał bez problemu wprawiając mnie w jeszcze większe zdumienie Hej.
  2. Jeśli chodzi o plastidip to nie polecam na felgi. Szczególnie jasnych kolorów. Łapie syf okropnie i nie ma opcji tego zmyć, bo brud wbija się w gumę. Poza tym po ponad roku chciałem się pozbyć tego i był problem, bo guma stwardniała i dopiero na myjni udało się to zedrzeć a resztki rozpuszczalnikiem myłem. Ciężka praca. Słyszałem, że bezbarwnym pokrywają gumę, żeby nie łapała brudu ale tego nie testowałem. poszło z fona
  3. Ja nie wiem ile będzie bo o tym nie rozmawiałem ale wydaje mi się, że tysiąc za stronę to makabrycznie dużo. U mnie uda się wyciąć przed przetłoczeniem. więc tylko wpyłka będzie robiona, bez konieczności malowania całego elementu. Generalnie w moich okolicach za element biorą ok 300-400 zł plus wycięcie i wspawanie reperaturki to i tak nikt nie weźmie tysiaka. Skąd jesteś, że takie ceny w Was?
  4. Odgrzewam kotleta, bo właśnie wracam od blacharza i termin umówiony tylko reperaturek szukać trzeba. Z głupia wpisałem w googla i okazuje się, że na Allegro można coś takiego dostać. Tylko nic nie opisane czy kombi czy sedan i teraz zastanawiam się czy jest jakaś różnica? https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-03-09-reperaturka-blotnika-tyl-le-pr-7836860345?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=Cj0KCQjwuNbsBRC-ARIsAAzITudJgngmBaMLz-4wYOHjTgnGrymvqCFkckTjQsfPxahqDXKAYx7W_5caAoRLEALw_wcB
  5. przemowrc

    LPG w Subaru

    Przy dobrze założonej instalacji tak to musi wyglądać. Żadnego spadku mocy i dynamiki.
  6. Ktoś z forum szkoli pracowników PZU w Warszawie? poszło z fona
  7. Ja w swoim SOHC zmieniałem jakieś 40 tys temu i nie widzę powodów do zmiany. Kiedyś miałem Accorda i jakieś 80 tys nie ruszałem świec a jeździł dobrze. Dopóki nic się nie dzieje to chyba nie ma co kombinować. No chyba, że ktoś ma jakieś konkretne argumenty za regularną wymianą to chętnie się zapoznam. poszło z fona
  8. przemowrc

    LPG w Subaru

    To jednak nie zatkany filtr. Założyłem właściwy z podpięciem map sensora i znowu się dusi na gazie. Ale to pewnie przez sondę lambda, bo świeci się check. Tylko dziwne, że bez udziału sensora jeździło na gazie normalnie. poszło z fona
  9. Pozdrowionka dla brata bliźniaka w ładniejszym kolorze. Wcześniej widziałem Cię jadącego koło mojego domu
  10. przemowrc

    LPG w Subaru

    Dzięki za odpowiedź. Na pewno nie pojadę więcej na gazie dopóki nie zmienię filtra. A tak swoją drogą, co może być przyczyną zatkania filtra? Słabe paliwo, czy może już w zbiorniku są jakieś złoża grafitu i leci na filtr? W sumie homologacja kończy się za 2 lata więc jeździ już 8 lat a filtr zmieniałem ok 15-20 tys. km. temu. Kiedyś miałem Accorda i przez 8 lat nie dotykałem instalacji a problemów z nią nie miałem nigdy.
  11. przemowrc

    LPG w Subaru

    Instalacja to jest Landi-Renzo Omegas. Przejechałem tylko 2-3 km dla testu i jedzie tak, jak na benzynie. W sumie kumpel ma sklep motoryzacyjny i ma mi na jutro zamówić. Choć jak przegonię autko na benzynie to na dobre mu wyjdzie Tak jeszcze czytałem co to i po co to jest, ten map sensor i wszędzie piszą, że bez tego nie będzie działać poprawnie LPG a u mnie jedzie normalnie... Jak coś, to wrzucę jakieś foty jutro.
  12. przemowrc

    LPG w Subaru

    Hej. Odpowie mi ktoś na pytanie po co jest map sensor w dolocie gazu? Kupiłem filtr fazy lotnej, który jak się okazało nie ma wyjścia na tenże map sensor. Jednak założyłem go bez tego czujnika i autu jedzie na LPG bez problemu. Teraz mam zagwózdkę czy stanie się coś jak będę jeździł bez tego sensora? Właściwy filtr zamawiam, żeby było jak w książce, ale z racji weekendu nie dotrze do mnie zbyt szybko a nie chciałbym niczego uszkodzić. A tak swoją drogą pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby się ten filtr przytkał. Legaś nie chciał jechać na gazie. Jakby mu połowę mocy ubyło a po wymianie na ten obecny śmiga. Coraz gorszej jakości paliwo?
  13. "Finis coronat opus" jak mawiali starożytni eskimosi, więc "nadejszła wiekopomna chwiła" i mój Legaś wreszcie zaparkował w swoim nowym domku. A i żonowóz się załapał Całe wakacje się z tym bawiłem i wreszcie nadszedł kres
  14. A to jest jakiś quiz w stylu znajdź różnice? Jak coś to ja mam już 5. Wygrałem? [emoji6] poszło z fona
×
×
  • Create New...