Witam szanowne grono
Pacjent:
Outback 2010
2,5i, CVT, 110 000 mil, USA
Opis auta:
Kupiłem go dwa tygodnie temu. Przyjechałem nim na kołach z Warszawy - nie kojarzę aby coś takiego miało miejsce. Czuć było delikatne bicie na kierownicy ale sądziłem że wina leży po stronie bardzo starych opon.
Auto przed kupnem trzepało ASO Subaru w Warszawie przez 2h. Znaleźli jedynie że nierówno zużyte są amortyzatory 78%L i 68%P.
Po przyjeździe wymienione opony na nowe Goodyear EFFICIENTGRIP SUV, zrobiony rozrząd.
To co mnie czeka niebawem (o czym wiem) - wymiana amortyzatorów + (ustawienie zbieżności, geometrii - nie wiem w jakim stanie).
Opis co się dzieje:
Jadąc ze stałą prędkością 100 km/h jest to wyraźnie odczuwalne zmienne szumienie - na filmiku słychać (sugeruje słuchawki). Delikatne odchylenia od kierunku jazdy nic nie zmieniają.
https://photos.app.goo.gl/LJNH1jJj6CxTVPip7
Ze wzrostem prędkości już tego nie czuć. Z mniejszymi też nie tak bardzo. Delikatne bicie jest nadal.
Jakiś pomysł co to ? jakieś łożysko ? czy może już coś ze skrzynią ?
Nie wiem czy to powiązane ale na skręconych kołach w prawo i najechaniu na 5 cm wjazd na posesje słychać jakby tąpnięcie z lewego koła - przegób, maglownica ?
Uff to chyba tyle