Skocz do zawartości

A4 czy Alfa Giulia


Gazik

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Gazik napisał:

Oj nie pomagacie panowie, nie pomagacie...
Generalnie w głowie miałem poustawiane czekałem jedynie na głos rozsądku z Forum a tu dupa...emoji12.png

Finansowanie to leasing ale jak najbardziej z opcją wykupu bo ja starej daty jestem i jakoś tak płacić i na koniec zostać bez auta to nie umiememoji6.png wiec utrata wartości tez robi robotę. Wchodzi w grę jeszcze wynajem długoterminowy np na 3 lata i jak będzie wszystko Ok to później leasing z wykupem.

Serce mówi Alfa - rozum Audi...

Adi - Teoja argumentacja trafia do mnieemoji106.png
Irek jak skończę w skodzie to będzie na Ciebieemoji12.png

TurdziGT ta co jechałeś miała aktywne zawieszenie? Maja taka opcje wraz z aktywnym dyfrem i nie wiem co to warte?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Chyba nie jezeli dobrze pamietam bo dawno juz było ale zza kierownic zrobiło super wrażenie.Z wyglądu tez fajnie sie prezentuje i skrzyniaw trybie sport działa jak prawdziwa sekwencja.Mnie odstraszyła utrata wartości , wawaryjnosc i niepewna sytuacja Alfy która dzis jest jutro juz jej moze nie byc w kazdym razie auto interesujące i zostało w pamięci.Jezeli mam byc szczery to zamiast A4 brał bym zdecydowanie Golfa R variant boblizej mu do tej Alfy niz A4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gazik napisał:

Brałem po uwagę Leona ST Cupra bo golf nudny do bólu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeszcze lepiej !

I jeszcze ci pare zlotych zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem ostatnio trochę a4 b9 w kombi z  jakaś benzyną, w automacie i quatro.. jedzie jak każde audi, wyglada tak sobie w czarnym zupełnie pomijalny sprzęt na ulicy, srodka zachwalac nie trzeba materiały i spasowanie super, chociaż  elektroniczne zegary... nie wiem czym sie tak ludzie tym jaraja, nic specjalnego, a ż podwojona nawigacja wyglada to wręcz idiotyczne.. moja znajoma która jest właścicielką tego cuda strasznie żałuję że sprzedała poprzednie a6 3.0tdi z 2010r.. do tego w ciągu roku była nim już 3 razy na nieplanowany serwis, raczej pierdoly, szwankowal jej system multimedialny, raz sam sobie zadzwonił na policję :facepalm:

Generalnie szału nie ma jak dla mnie, jeśli zakryjesz środek to będzie Ci się jechać dokładnie tak samo jak b8 po lifcie (do takiego mam porównanie), te pierdoly o zmianach między generacjami powtarzają dziennikarze moyoryzacyjni, a klienci to kupują... za te pieniądze jest wiele ciekawszych samochodów:) bier alfe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gulia czy A4? Zdecydowanie A6

 

Jeśli nie przeszkadza Ci końcówka modelowa - A6 można mieć w cenie A4 (wiem co piszę rabaty są wyjątkowe ale to ostatni gwizdek). Zalety to większe auto, bardziej komfortowe, lepiej wykończone, cichsze. Dodatkowo obecne A6 jest sprawdzone pod każdym względem - Gulia to nadal znak zapytania. Z ciekawostek od jednego dziennikarza motoryzacyjnego - wszystkie testowe Quadrifoglio w Polsce zaniemogły wyjagajac napraw - oby zwykła Gulia nie miała takich problemów bo to wyjątkowe, bardzo ładne auto. Przy którym licz się z olbrzymią utratą wartości.

 

Co do wrażeń z jazdy - jeśli lubisz, cenisz jak jest fajnie - Audi to nie najlepszy pomysł. Lepsza jest pod tym względem ta druga Bawarka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za poztywne info Z utratą wartości trzeba sie niestety liczyc ale czas pokaże Jak model bedzie dobry i bezawaryjny - to i cena bedzie na przyzwoitym poziomie. Szczególnie że sporo właścicieili Alf to ludzie pozytywnie zakręceni motoryzacją. Gorzej jakby sie miało coś sypać to cena będzie jak w moim Legacy SBD - ubezpieczyciel wycenił go w ty mieisącu na 29000 - wszedłem na otomoto i zerknąłem na ceny - dramat.....

Poza tym nie mam czasu pić kawy w serwisie  ;)

W dniu ‎2017‎-‎11‎-‎28 o 08:59, Nowicjusz napisał:

Gulia czy A4? Zdecydowanie A6 emoji6.png

 

Jeśli nie przeszkadza Ci końcówka modelowa - A6 można mieć w cenie A4 (wiem co piszę rabaty są wyjątkowe ale to ostatni gwizdek). Zalety to większe auto, bardziej komfortowe, lepiej wykończone, cichsze. Dodatkowo obecne A6 jest sprawdzone pod każdym względem - Gulia to nadal znak zapytania. Z ciekawostek od jednego dziennikarza motoryzacyjnego - wszystkie testowe Quadrifoglio w Polsce zaniemogły wyjagajac napraw - oby zwykła Gulia nie miała takich problemów bo to wyjątkowe, bardzo ładne auto. Przy którym licz się z olbrzymią utratą wartości.

 

Co do wrażeń z jazdy - jeśli lubisz, cenisz jak jest fajnie - Audi to nie najlepszy pomysł. Lepsza jest pod tym względem ta druga Bawarka :)

A 6to już zdecydowanie nie mój klimat za duza, za ciężka...... A poza tym jak się pobawisz konfiguratorem to też nie na mój portfel.... A szyb na korbkę nie chcę :)

A tu kolejne argumenty ;)

http://www.sport.pl/F1/7,96296,22711853,wielki-powrot-do-f1-alfa-romeo-razem-z-sauberem.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet siedziałem w środku bezpośrednio bo alfie. Fajne auto zrobili, więcej miejsca, materiały tez Ok. Ale brakuje tego czegoś nie zaiskrzyło.. może jakbym sie przejechał... Alfą ma zajebisty design minimalistyczny bez udziwnień i niepotrzebnych dodatków i do tego wyścigowa historia...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KIA Stinger jest warta rozważenia. Tu gość testował a wcześniej rozpływał się nad Giulią.
wg niego KIA lepsza. http://pertyn.com/kia-stinger/
Faktycznie, wszyscy zachwycają się tym samochodem. Z testów i prezentacji wynika, że zdecydowanie warto się zainteresować. Auto śliczne, mocne. Jechałem KIA Optima GT 245 KM i też nie mogłem uwierzyć, że to KIA . Jednak, nie potrafię skonfigurować tego 2,0 silnika z napędem na 4 koła. A pod koniec filmiku Pertyn powiedział, że jest taka możliwość. No i, kurde,.... to przeglądanie folderów podczas jazdy....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kijanka faktycznie świetna, a relacja ceny do wyposażenia to kosmos. Myślałem o tej V6 ale nikt nie wie jak to będzie z tym na rynku wtórnym. Zachar tez podkreślił ten punkt.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotruś napisał:

Faktycznie, wszyscy zachwycają się tym samochodem. Z testów i prezentacji wynika, że zdecydowanie warto się zainteresować. Auto śliczne, mocne. Jechałem KIA Optima GT 245 KM i też nie mogłem uwierzyć, że to KIA emoji6.png. Jednak, nie potrafię skonfigurować tego 2,0 silnika z napędem na 4 koła. A pod koniec filmiku Pertyn powiedział, że jest taka możliwość. No i, kurde,.... to przeglądanie folderów podczas jazdy.... emoji53.png

Dyskusja o gustach to wiadomo jak się potoczy, ale IMO, Singer na żywo wygląda strasznie.... tanio :) Zwłaszcza te plastikowe przedłużone lampy... Reszta jest spoko, ale akurat wygląd to średni punkt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie trafiają do mnie testy tego gościa.. oprócz formuły która jest adekwatna do tytułu serii zastanawiał mnie fakt ze na 3 obejrzane testy samochodów 3 były zajebiste Giulia, stinger, Leon cupra


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...