Lisek Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 13 minut temu, Kukson napisał: Zależy jeszcze na jakim oleju bo na tym co seryjnie wypuszczali czyli 5W30 nie było problemem złapać 110-112 w mieście przy jeździe zero jedynkowej z pod świateł Millers 5W30. Nie wiem co Ty robiles temu autu ze miales tyle w miescie.Nigdy wiecej jak 102-103 c max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Sprawdzę przy najbliższej okazji, ale w "mieście" w upałach chyba faktycznie było bliżej 102 deg C, ale na hajłeju przy 160 kmh to jakoś bliżej 110 deg C. p.s. chyba pojadę zhamować FXT na 100 oktanach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Wytyczne dla mnie od magików z Poznania były jednoznaczne - czym wyższa temperatura na zewnątrz tym lejemy lepsze paliwo . Normalnie u mnie 98 a latem głównie 100 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Było już o tym wielokrotnie. Nie chodzi o moc tylko o spalanie stukowe. Lepiej lać lepsze paliwo. Zwłaszcza w wysilonym silniku. Zresztą czy w gardła "lejecie" chętniej gorszy czy lepszy alkohol? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Byle klepało 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) I tak kazdy temat tutaj zejdzie na spalanie i olej oraz potrzebę posiadania XT. Na początku pojawiło się nieco informacji o nowym modelu, specyfikacji, wprowadzeniu na nasz rynek europejski, a potem jak zwykle: tylko XT, tylko XT, bez XT to wynocha, a ile spalił mój XT, a ile zeżarł oleju (i jakiego) i jakie ma osiągi. Cały świat nie potrzebuje XT i po prostu go nie będzie. Próbowałem zagaić wątek tego nowego 2,5 180 KM, ale zamiast tego dyskusja o temp. oleju w "moim XT" i kto da więcej. Irytuje mnie to... Edytowane 20 Lipca 2018 przez Turanza 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Mea culpa, nie zauważyłem MY2019 w oczach mam tylko obłęd z powodu jeżdżenia MY2018 Moim zdaniem każde Subaru zasługuje na zakup, i na szczęście każdy z nas ma inne potrzeby. Ciekawy jestem czy to 2,5 będzie już na sicher dopracowane, chociaż przy NA to chyba nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) 43 minuty temu, Turanza napisał: . Próbowałem zagaić wątek tego nowego 2,5 180 KM Ja bym takiego forka wziął, nie musi być XT Ten silnik 2,5 różni się czymś od tego który jest teraz w outbacku? Edytowane 20 Lipca 2018 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) Przede wszystkim mocą, momentem i wtryskiem bezpośrednim (Outback ma MPI). Piszą, że to całkiem nowa jednostka: Direct Injection 182 KM przy 5800 obr. i 239 Nm przy 4400 obr. (Outback odpowiednio MPI 175 przy 5800 obr. i 235 przy 4000 obr.) Dane z rynku USA Edytowane 20 Lipca 2018 przez Turanza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 No to parametry prawie takie same jak 2,5 z outbacka, pewnie będzie trochę mniej palił i będą lepsze normy emisji. Skoro cła mają zniknąć, czyli koszty importu spadną znacząco, to może jest szansa, że taki 2,5 się u nas pojawi mimo wysokiej akcyzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Mazda niedawno dołożyła w ofercie 2.5 do obecnej 2.0 w cx5 i podobno chętnie jest wybierany większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Nie dziwię się bo ten 2.0 jest po prostu za słaby do cx5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Moj rekord 116 stopni temp oleju przy ok 230-240km/h. U mnie przy 240km/h po 30 minutach w upalny dzień doszło do 121 stopni. Stopiła się uszczelka kolektora, silnik zaczął grzechotać, na szczęście nie stwierdzono nic poważniejszego.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 9 godzin temu, Kapitalista napisał: Stopiła się uszczelka kolektora U mnie w XT MY16 uszczelka wymieniona na gwarancji. Nie było żadnego upalania. Padła i tyle. W ASO nie mieli problemu z diagnozą, bo nie był to pierwszy przypadek w obecnym XT. Co do Forestera 2019 i jednostki 2.5 z silnikiem to ciekawe co za silnik będzie w wersji EU. Forester to najlepiej sprzedający się model Subaru. Przy braku w ofercie silniejszej wersji może to się zmienić. W USA też na forum jest rozczarowanie ze względu na koniec XT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Godzinę temu, mechanik napisał: W USA też na forum jest rozczarowanie ze względu na koniec XT. Widocznie najgłośniej mówią Ci których jest najmniej - wedle SOA jakieś 5% całej sprzedaży Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 1 godzinę temu, aflinta napisał: Widocznie najgłośniej mówią Ci których jest najmniej - wedle SOA jakieś 5% całej sprzedaży Forestera. Ciężko, żeby marudzili Ci, których FXT nie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Jestem ciekaw czy scenariusz wycofania Forestera XT u nas nie był podyktowany nie tylko emisją, ale i tym, że na ich największym rynku zainteresowanie było nikłe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Pewnie wszystko po trochu... mała sprzedaż, normy emisji... A kasę się i tak tłucze na wolnossakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 W dniu 20.07.2018 o 21:44, Kapitalista napisał: U mnie przy 240km/h po 30 minutach w upalny dzień doszło do 121 stopni. Stopiła się uszczelka kolektora, silnik zaczął grzechotać, na szczęście nie stwierdzono nic poważniejszego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak już wspominałem, proponuję dział "Rekordy mojego XT", a nie tutaj. W sieci coraz więcej filmików (głównie japońskich) z oglądu nowego Forka. Robi wrażenie szerokość otworu załadunkowego oraz wnętrze: potężna deska rozdzielcza w dużo nowocześniejszym klimacie. Jeśli ktoś kuma japońskie "krzaczki" to może jakieś opinie o silniku zrozumie. W specyfikacji USA (zwykle bardziej "gołe" wersje niż na rynek EU) już w podstawowej wersji jest wszystko z dziedziny bezpieczeństwa, wszelkie systemy kontroli i wspomagające. Nareszcie pojawi się system auto hold (nazwany po subarowemu jakoś inaczej), w każdym razie nie trzeba będzie gnieść hamulca na światłach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Nie trzeba znać japońskiego aby wiedzieć że te wolnossące 2.0 to muł( w xv to minimum do jazdy w trasę) i nie zastąpią xt dodając kolejne bajery. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 37 minut temu, Kukson napisał: Nie trzeba znać japońskiego aby wiedzieć że te wolnossące 2.0 to muł( w xv to minimum do jazdy w trasę) i nie zastąpią xt dodając kolejne bajery. Forester MY19 występuje w dwóch wariantach jak na razie: 2,5l albo e-boxer 2.0. Ten drugi głównie z myślą o jeździe po mieście pomyślany. Żaden nie zastąpi XT, ale widocznie kasę robi się gdzie indziej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Nie obraziłbym się na hybrydę ale mocniejszą od tej co zaprezentowali wtedy może chociaż po trochu zrekompensowaliby brak XT i można byłoby zamienić obecnego na nowszego i kasa by się im zgadzała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 47 minut temu, aflinta napisał: Żaden nie zastąpi XT, ale widocznie kasę robi się gdzie indziej. Dokładnie tak....http://www.parsintl.com/eprints/Subaru/S056500-5.pdf http://www.parsintl.com/eprints/Subaru/S056500-1.pdf#page=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 2 godziny temu, Kukson napisał: Nie trzeba znać japońskiego aby wiedzieć że te wolnossące 2.0 to muł( w xv to minimum do jazdy w trasę) i nie zastąpią xt dodając kolejne bajery. Wystarczą podstawy polskiego, żeby przeczytać, że mowa o wersji 2.5. Wersja 2.0 tylko w hybrydzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Podstawy polskiego aby rozumieć japoński? spoko Jakby dali chociaż te 2.5 z manualem, a nie na siłę wciskają cvt to może coś by z tego było. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się