Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Nosek kreseczka napisał:

 

Główna zaleta ceramiki to lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu hamulec nie "pływa" po kilku ostrzejszych hamowaniach (angole na to zjawisko mówią fading).

Nikt normalny nie jeździ na co dzień z butem w podłodze i dohamowuje przed światłami a w takich warunkach ceramika najlepiej się sprawuje. Na zimno podobno nawet gorzej, niż zwykłe stalowe. Ten fakt plus koszty pewnie przemówiły na nie dla ceramiki.

to to wiem jakie są zalety, ja jeszcze do tego co piszesz dodałbym dużo niższą masę tarczy. Co do zimnych i gorszego hamowania, podobno obecne już nie wykazują takiego pogorszenia jak faktycznie miało to miejsce wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, radekk napisał:

ale w sensie że nie ma różnicy w wielkości/budowie, czy że o coś innego jeszcze chodzi? Bo kojarzy mi się że @turdziGT jak zamawiał RS4 i padło pytanie czemu bez ceramiki, to pisał że jednym z powodów było że pod ceramikę nie mógłby jakiegoś rozmiaru na zimę, a tylko do tego były nordyckie.

Tak w ceramice zacisk jest większy/inny i nie wchodza 19 cali. To jeden z powodów drugi to cena nieadekwatna do korzyści przy normalnym użytkowaniu na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Zyzol napisał:

wg mnie w normalnym użytkowaniu na codzień zalety są trzy:

1. wygląd

2. brak syfu z klocków 

3. rzadsza wymiana tarcz i klocków


Gdyby kosztowały dychę, to pewnie każdy by brał, a że kosztują ile kosztują, to...

Bierze 5%...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.02.2020 o 19:08, OBK CVT napisał:

 

 

jak czytam watek o e-boxerze to wynika ze wiekszosc   ;)

 

tapatalked

większość właścicieli e-boxera na pewno, inaczej auto nie chce jechać. Coś jak 126p, też gaz był albo 0 albo 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po dzisiejszym dniu muszę pochwalić serwis Jaguara Car Master w Krakowie . Przyjechałem na naprawę gwarancyjną kilku pierdołek , czasami zaświecał się check engine ( szwankował czasem zawór zmiennych faz na wydechach ) wiedziałem o tym bo mi moi mechanicy podłączali komputer, co 1000km musiałem dolewać 200ml płynu chloldniczego , i czasem zawieszał się ekran w stacji. Mimo że byłem 30min. przed czasem od razu się zajeli autem , ( w innych markach nie jest to takie oczywiste) . Po ok 5 h , ( ale widziałem przez szybę że pracowali ) dostałem info od szefa serwisu . 

Nieszczelności nie stwierdzono , zawór zmiennych faz do wymiany na gwarancji , system audio zaaktualizowany ( podobno znany problem ) . Niestety zaworu nie mają na stanie w Polsce też nie ma . 

I najlepsze , z racji tego że nie mają już aut zastępczych na serwisie , dadzą mi na ok 7-10 dni nówkę F-PACE 300KM benzyna, bez zbędnych ceregieli , asistance itd. nie protestowałem :biglol: . Auto ma 330 km przebiegu , niestety dość biednie wyposażone , ale może to i dobrze , bo człowiek wreszcie dostrzeże to co ma w E-Pace w wersji total full . 

No i dostrzegłem , i to dosłownie przepaść , pomiedzy wersją bieda F-PACE a full E-PACE . 

O ile prowadzenie tych bardzo podobne , czyt. bardzo dobre , to szczegóły przesądzają zdecydowanie szale na korzyść E-PACE . 

Przede wszystkim reflektory ........ No nie da się nijak porównać reflektorów Led Matrix do ksenonów w F-Pace , to dwa światy , to samo w środku , F-pace jest bardzo słaby i to ergonomicznie i materiałowo , niestety poziom Kia, Subaru, Mitsu.  W Epace o wiele lepiej , szczególnie na desce , drzwiach , w wersji ze skórą jakś jakąs tam za dopłatą , jest super . w F-pace brak wirtulanego kokpitu, radarów , kamer , mała nawigacja , ale wyraźnie szerzej i większy bagażnik . epace bardziej zwarty , sztywny i super w zakrętach , Fpace ciut większy komfort , ale prowadzi się w zakretach również bardzo dobrze, Spalanie też dobre bo średnia 11.7 z Krakowa , generalnie but w podłodze , ale spory ruch . 

Przy okazji obejrzałem inne modele , i jedno jest pewne , jakbym kupował teraz auto sercem , to tylko RR SPORT SVR , lub  w sąsiednim salonie Porsche , Cayman GT4 w wersji z półklatką ....... Normalnie zakochałem się ..... :biglol:

Ale obsługa w Porsche , to jakiś dramat ........ musiałbym chyba RS6 podjechać pod same drzwi i wychodzić pół godziny ostentacyjnie żeby mnie zauważyli .......  mają totalnie w dupie klienta , mimo że jakiejś tam lasce z recepcji mówiłem że jestem na serwisie Jaguara i przyszedłem z ciekawości ..... zobaczyć gamę modeli . 

 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ketivv napisał:

 

@carfit  I-PACE to elektryk w swoim opisie masz Jaguar E-PACE MY2019

 

 

oczywiście E-pace ! ale w Ipace też siedziałem , mają na salonie , ale dla mnie szału nie robi . Podobnie jak Velar w porównaniu z RR SPORT 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam nad nową Yariska GR, oczywiście trochę to mniejsze niż sti ale dalej chodzi o fun w tym przypadku... Szkoda tylko że nie do końca można u nas w kraju przekonać się jak to faktycznie wygląda a przede wszystkim jak jezdzi... Ale pożyjemy zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tommi1 napisał:

Ja się zastanawiam nad nową Yariska GR, oczywiście trochę to mniejsze niż sti ale dalej chodzi o fun w tym przypadku... Szkoda tylko że nie do końca można u nas w kraju przekonać się jak to faktycznie wygląda a przede wszystkim jak jezdzi... Ale pożyjemy zobaczymy...

Ja zamawiam w ciemno , wierzę że w to akurat nie wtopię :) i może kiedyś zarobie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, carfit napisał:

Ja zamawiam w ciemno , wierzę że w to akurat nie wtopię :) i może kiedyś zarobie ;) 

No ja sie dalej zastamnawiam czy warto w "ciemno" bo jednak wydać pewnie okolo 140-150 k PLN na zabawke to też jest dość duża cena.

 

P.S. No i zmienic 2,5litra boxera na 3 "gary" 1,6. Toś to będzie szokkkkkk :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kubanow napisał:

Toyota szykuje mocną corolkę i to może być ciekawsza opcja

A ten yaris to tak jak @Tommi1 napisał to typowa zabawka, gdyby zrobili wersje 5 drzwiową to wtedy pewnie chętnych było by więcej na nią

Ale o to właśnie chodzi z Yariska, to ma być zabawka :D no chyba że ktoś trzy drzwiowego, 270 konnego yarisa upatruje jako auto rodzinne. \

Co do nowej corolli to jeszcze pewności nie ma że powstanie a yariska już jest prawie, prawie dostępna.

 

@carfit, jak już odbierzesz to daj znać, proszę. Chętnie przyjadę tylko po to żeby ją obejrzeć in real life :D

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kubanow napisał:

Toyota szykuje mocną corolkę i to może być ciekawsza opcja

A ten yaris to tak jak @Tommi1 napisał to typowa zabawka, gdyby zrobili wersje 5 drzwiową to wtedy pewnie chętnych było by więcej na nią

Z zapowiedzi wynika, że zespół napędowy ma być taki sam jak w yarisie więc szybsza nie będzie tylko pojemniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tommi1 napisał:

No ja sie dalej zastamnawiam czy warto w "ciemno" bo jednak wydać pewnie okolo 140-150 k PLN na zabawke to też jest dość duża cena.

 

P.S. No i zmienic 2,5litra boxera na 3 "gary" 1,6. Toś to będzie szokkkkkk :upside-down-face_1f643-small:

Brać w ciemno mozna to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brać w ciemno mozna to auto.

Biorę na bank , mi już w salonie kolega trzyma reke na pulsie , bo rozejdą się jak ciepłe bułeczki .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym odpowiedź na pytanie "Co zamiast STi MY 15" jest tylko jedna i udzielił jej RK: 

https://pl.motorsport.com/f1/news/kubica-zadowolony-z-alfy-romeo/4696708/

:):):)

 

Sorki, nie mogłem się powstrzymać, ale to był fajny dzień, nawet mając świadomość że to tylko testy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, carfit napisał:


Biorę na bank , mi już w salonie kolega trzyma reke na pulsie , bo rozejdą się jak ciepłe bułeczki .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Hmmm, git mieć takich kolegów na dodatek w odpowiednich salonach :).

 

P.S. A będzie w razie "w" dostępne jako auto zastępcze?? ;) 

To wtedy zaczoł bym na wymianę oleju przyjeżdżać do N.S. 

 

P.S. W moim mieście jak poszedłem do salonu zapytać się o to auto to patrzyli się na mnie jak na dziwaka co chce coś innego niż autko na baterie a na koniec mi próbowali wcisnąć Suprę (jak tak to jednak wolał bym BMW bo przynajmniej można poczuć wiatr we włosach hahaha tych trzech co zostały :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tommi1 napisał:

P.S. A będzie w razie "w" dostępne jako auto zastępcze?? ;) 

Dla Ciebie tak ! :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...