Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, krist napisał:

A porównywanie jazdy w dzień na autostradzie autem z systemem wspomagającym, do wypadku śmiertelnego w aucie autonomicznym,  po ciemku w terenie zabudowanym,  gdzie pieszy praktycznie rzucił się pod auto jest poniżej poziomu żenady. 

 

Mógłbyś nie "żartować" z tej sytuacji ?!

Pieszy przechodzi w miejscu, gdzie ma do tego prawo - po jednym pasie w każdym kierunku, brak przejść, przynajmniej ich nie widać.

Pieszy idzie sprawnie, nie zatacza się.

Kończy przechodzenie - przeszedł już jeden pas, jest w 2/3 drugiego.

O jakim "rzuceniu się pod auto" piszesz ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rombu napisał:

Pieszy przechodzi w miejscu, gdzie ma do tego prawo

Zgodzę się z Twoim podejściem do sprawy, ale skoro już się "doktoryzujemy" to jeśli mnie wzrok nie myli to pieszy przechodzi przez środek skrzyżowania - po lewej stronie widać, że pojawia się jezdnia do zjazdu/wjazdu w lewo.

Tak czy inaczej kupując Q50 "płakałem", że nie są dostępne wersje z "tarczą bezpieczeństwa", ale doszedłem do wniosku, że wolę nie wyrobić sobie odruchu ufania systemom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę, ale systemy projektują ludzie, a chyba nie od dzisiaj wiadomo, gdzie jest najsłabsze ogniwo tego Świata.

Każdy kto jeździ x lat nigdy nie powie, że na drodze już nic go zaskoczy. A skąd o tym ma wiedzieć system?

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, matros1 napisał:

Mnie z wiary w te systemy wyleczył Eyesight w OBK. W trybie aktywnego tempomatu w trakcie zwalniania nagle poprzedzający samochód zmienił pas (bo przed nim ruch już się zatrzymał). System zinterpretował to że może przyspieszyć do zadanej prędkości i zaczął dynamicznie zwiększać prędkość. Problem w tym że przede mną stał zatrzymany samochód. Nie sprawdzałem czy samochód sam zahamuje tylko sam depnąłem hamulec bo uznałem że sytuacja przerosła elektroniczny system.

to chyba występuje w większości obecnych systemów, przynajmniej ja już w 3 różnych modelach różnych marek doświadczyłem podobnego zachowania. System na 99% zareaguje, jednak będzie to dość ostre hamowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Tak czy inaczej kupując Q50 "płakałem", że nie są dostępne wersje z "tarczą bezpieczeństwa", ale doszedłem do wniosku, że wolę nie wyrobić sobie odruchu ufania systemom.

Jak testowałem Q50 z tą "tarczą", a konkretnie asystenta pasa ruchu (czy jak to się tam zwało), to na nowiutkiej ekspresówce (dodam, że pustej w chwili prób) z nowiutkimi wyraźnymi liniami, auto na prostej jechało slalomem od lewej do prawej linii, a na pierwszym łuku zwyczajnie przekroczyło linię boczną i wpakowałoby się w bariery, gdybym nie skręcił.

 

Ale ja tam lubię te systemy, np na autostradach/ekspresówkach jednak można zaobserwować, że odsetek nowych droższych aut podjeżdżających z tyłu pod zderzak coraz bardziej spada i to chyba nie z powodu gwałtownego wzrostu kultury, tylko właśnie większość korzysta z tych aktywnych tempomatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Imponujące sa te dzisiejsze super sedany i super kombi !

Jak nie lubię elektryków to przyznam że odjazd na pierwszych matryca mają imponujący !

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednie porównanie RS3, RS4 oraz RS6 przez Archie Hamiltona, brytyjskiego kierowcę wyścigowego, skądinąd wnuka Dunkana Hamiltona. Czasami tego "wariata" oglądam ;) ... bo osób tak niesamowicie pozytywnie wokół motoryzacji zakręconych, jest w mediach społecznościowych niewiele ;) 

Ogólnie RS4 otrzymuje lepsze recenzje od RS6.

 

 

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, radekk napisał:

Wszyscy tu zachęcają zamiast STI do tych różnych RSów w postaci Octavii RS, Focusa RS, Audi RS 3/4/6, a nikt nie proponuje tego RSa

 

4DC09D9E-9865-43C8-894F-7869D6BD430E.jpeg.6de3c41d528dc7dc3b679a3f37bb1316.jpeg

 

:mrgreen:

Radek co Ty wiesz o Tjuningu:

http://www.car-team.pl/naklejka-3d-chrom-rs-emblemat-znaczek-p-23.html

 

Teraz każde auto może być RS + kilka koni więcej ^_^

Edytowane przez llkuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, radekk napisał:

Ja prosty chłop że wsi.

:facepalm: Radek przecież wiem, że z Poznania. Wieś jak każda inna.

 

25 minut temu, radekk napisał:

Chwilowo niedostępny :(

:facepalm: Pewnie chłopaki od Stiajów wykupili.

 

Albo słynny Team Tico Kambodża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2018 o 12:40, subleo napisał:

Bezpośrednie porównanie RS3, RS4 oraz RS6 przez Archie Hamiltona, brytyjskiego kierowcę wyścigowego, skądinąd wnuka Dunkana Hamiltona. Czasami tego "wariata" oglądam ;) ... bo osób tak niesamowicie pozytywnie wokół motoryzacji zakręconych, jest w mediach społecznościowych niewiele ;) 

Ogólnie RS4 otrzymuje lepsze recenzje od RS6.

 

 

To prawda pozytywnie zakręcony kolo.Szkada tylko ze RS3 przedliftowe po polift jest sporo lepszy ale i le sie nie mylę to on chyba miał RS3 sedan przed M2 wiec wie czym to sie je.

10 minut temu, Sebastian32 napisał:

Widzę, że sporo tu o Audi. Będę chciał się umówić na jazdę Q5 tfsi. Co sądzicie o tym aucie w porównaniu do glc, nx, stelvio, xc60. Sport już mam i zależy mi na ciszy i wygodzie.

Akurat z tego towarzystwa to Stelvio XC60 lub GLC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Sebastian32 napisał:

Widzę, że sporo tu o Audi. Będę chciał się umówić na jazdę Q5 tfsi. Co sądzicie o tym aucie w porównaniu do glc, nx, stelvio, xc60. Sport już mam i zależy mi na ciszy i wygodzie.

Mamy od nowości Q5 nowy model, co prawda diesel, ale jak porównywałem już po zakupie niestety, to brałbym Alfę. Mam już drugie Q5 salonowe i wg mnie Audi nie podejścia do Stelvio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zastanawiam nad Seatem Cupra ST, może ktoś ma jakieś doświadczenie, w nastepnym tygodniu mam jazdę próbną

ale może macie już jakieś opinie na temat tego auta?

Edytowane przez leinad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, abrams napisał:

Mam już drugie Q5 salonowe i wg mnie Audi nie podejścia do Stelvio.

Ale chodzi ci o silnik, dynamike i sportowe doznania czy wyciszenie wnętrza, komfortowe zawieszenie jakość materiałów?

 

Dla mnie mogą być atrapy wydechu. Wszystko mi jedno. Priorytetem są: wyciszenie auta przy 150km/h, zawieszenie żeby dziur nie czuć , 4wd i dobre materiały w środku.

Jestem po testach Lexa NX turbo i hybryda. Muszę wziąść na weekend bo nie mam zdania.

 

A qx70? 3,7 v6 tylko już emeryt trochę.

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sebastian32 napisał:

 

A to mnie zaskoczyles? Dlaczego tak?

Bo ja jakoś mięty nie czułem nigdy do Q5.Po pierwsze wszystkie są ultra Quattro poza SQ i jest po prostu nudne moim zdaniem.XC jest bardziej z jajem Stelvio na pewno więcej frajdy i ż jazdy i wyglądu a merc i ładny z dobrym napędem i silnikami nawet hybryda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, radekk napisał:

W Q5 to samo, chyba nawet w SQ5 są atrapy:facepalm:

Tylko mi bardziej chodziło o to, że zdjęcie robiłem nie leżąc w maździe MX5 tylko siedząc wysoko w XV... i dalej tego „siurka” wydechu wiszącego pod atrapą było widać. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...