Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Czy tylko mnie sie wydaje ze w kombi jakos mniej ofensywny ?

 

IMG_8530.thumb.JPG.bf9ca8745d04a63b2bfe2452fc546a66.JPG

 

 

 

https://www.carscoops.com/2020/10/2022-bmw-m3-touring-prototype-dials-its-sport-settings-to-eleven-for-the-ring/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może pozytywne/negatywne doświadczenia z P 718 Cayman/Boxter? Recenzenci na YT w ekstazie, że to hit i okazja, auto lepsze od 911. Patrząc w cennik, jakoś trudno mi dostrzec te okazje. Ceny raczej sięgają Marsa, a może nawet Jowisza. Konstrukcja raczej leciwa, wyposażenie nie przystające do dzisiejszych standardów (np. xenony, infotainment sprzed dekady), a to co można dodać absurdalnie drogie. Z jednej strony rozumiem, że to stosunkowo niewielka produkcja, auto sportowe, duże możliwości personalizacji itd. Z drugiej jednak nie rozumiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej jeżdżące auto w klasie. Sformułowania typu "okazja" musisz filtrować przez markę niestety. Jeśli auto typowo weekendowe, to chyba da więcej frajdy niż "zwykła" 911. Natomiast ja bym i tak brał poprzednią generację, bo mimo progresu jako całości konstrukcji, przejście na mniejszy silnik z turbo odebrało trochę charakteru...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, QbaqBA napisał:

Moim zdaniem najlepiej jeżdżące auto w klasie. Sformułowania typu "okazja" musisz filtrować przez markę niestety. Jeśli auto typowo weekendowe, to chyba da więcej frajdy niż "zwykła" 911. Natomiast ja bym i tak brał poprzednią generację, bo mimo progresu jako całości konstrukcji, przejście na mniejszy silnik z turbo odebrało trochę charakteru...

Zależy którą wersję wybierzesz bo jest też sześciocylindrowe 4.0 w GT4 i ta wersja jest uważana za lepszą niż podstawowe wersje 911. Tylko trzeba pamiętać że rozpiętość wersji 911 jest bardzo duża i do topowych wersji Turbo S czy GT3RS Boxter/Cayman nie sięga do pięt, ale i pułap cenowy kompletnie inny...

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem i Caymanem i paroma roznumi 911. Cayman / Boxter jest bardziej z jajem prowadzi sie o wiele zwinniej i jest o wiele mniejsze na drodze co odbija sie tez na wrazenie z jazdy. 911 to w tej chwili prawde GT. Z P 718 jest jednak jedno ale. Jezeli to auto to tylko przedliftowe z B6 NA. Jako turbo B4 stracilo kompletnie charakter  niestety. Silnik w tym aucie to stoi za min. 50% doznan. Ja bym wolal nawet slabsze 2,7l niz czterocylindrowe GTS.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, skwaro napisał:

Zależy którą wersję wybierzesz bo jest też sześciocylindrowe 4.0 w GT4 i ta wersja jest uważana za lepszą niż podstawowe wersje 911. Tylko trzeba pamiętać że rozpiętość wersji 911 jest bardzo duża i do topowych wersji Turbo S czy GT3RS Boxter/Cayman nie sięga do pięt, ale i pułap cenowy kompletnie inny...

Zalezey czego sie szuka. Jezeli chodzi o przyjemnosc z jazdy przedliftowe GTS z NA zamiata polowe stawki 911.  

Trzeba tez pamietac ze w przypadku Porsche te dodatkowe litervis bardzo duzo znaczenia. Na przykladem Turbo a GTS czy GT3 to kompletnie inne i rozni samochody do zupelnie czego innego dajace kompletnie inne wrazenie i doznania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Zalezey czego sie szuka. Jezeli chodzi o przyjemnosc z jazdy przedliftowe GTS z NA zamiata polowe stawki 911.  

Trzeba tez pamietac ze w przypadku Porsche te dodatkowe litervis bardzo duzo znaczenia. Na przykladem Turbo a GTS czy GT3 to kompletnie inne i rozni samochody do zupelnie czego innego dajace kompletnie inne wrazenie i doznania. 

Ale to właśnie miałem na myśli, tylko GT4 jest bardziej dosadnym tego przykładem. I wiadomo że Turbo S celuje w klasę GT, a GT3RS to rasowy sprzęt na tor,to wydawało mi się oczywiste :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrodzone zamiłowanie do niezbyt mądrych pomysłów zawiodło mnie do salonu "P";) 

 

23 godziny temu, QbaqBA napisał:

Natomiast ja bym i tak brał poprzednią generację, bo mimo progresu jako całości konstrukcji, przejście na mniejszy silnik z turbo odebrało trochę charakteru...

Stał taki: GTS z 2015 za 280 tys. Auć.

IMG_7667.thumb.jpg.a2809d38b642a3e9c5cde05685da54cd.jpg

 

23 godziny temu, subleo napisał:

@Zyzol w przypadku takich aut mniej jest rozumienia a więcej "kochania" ;) A wiadomo, miłość jest ślepa.

To jest chyba sedno sprawy. W moim przypadku wymagałoby to przestawienia się z chęci posiadania nowoczesnych gadżetów adekwatnych do 2020 r. (HUD-y, super LED-y, aktywne tempomaty itd.) na ładnie opakowane wrażenia.

No ale jak zobaczyłem te dwa na żywo, to się trochę zakochałem :P Co za przeciwieństwo bobrów, nowych Audi, czy nadchodzącego STI (na które to dizajnerskie odloty jestem już chyba za stary ;)). Aż szkoda, że w tych wersjach nierealne do posiadania.

 

IMG_7672.thumb.jpg.38ebaf1897cc66af0c4f16c3be433ea1.jpg

IMG_7677.thumb.jpg.559aa50eeadf582bcd31fa15aba449b8.jpg

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zyzol

Jeśli chcesz trochę ostudzić swój zapał na te piękne auta to przy następnej wizycie podpytaj handlowca o niespotykane w innych markach (mniej premium) uciążliwe i kosztowne wymogi, np:

konieczność korzystania z homologowanego przez Porsche ogumienia. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Zyzol napisał:

Wrodzone zamiłowanie do niezbyt mądrych pomysłów zawiodło mnie do salonu "P";) 

 

Stał taki: GTS z 2015 za 280 tys. Auć.

IMG_7667.thumb.jpg.a2809d38b642a3e9c5cde05685da54cd.jpg

 

To jest chyba sedno sprawy. W moim przypadku wymagałoby to przestawienia się z chęci posiadania nowoczesnych gadżetów adekwatnych do 2020 r. (HUD-y, super LED-y, aktywne tempomaty itd.) na ładnie opakowane wrażenia.

Ototo. To auto ma dawac przyjemnosc tam zadne hudy i inne wytryski niepotrzebne a jak duzo nie jezdzisz to jeszcze na takim zarobisz.  Ja przegapiłem juz tak dwa modele i nadal to robię no ale niestety jestem w życiu tu gdzie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Michał W. napisał:

Jeśli chcesz trochę ostudzić swój zapał na te piękne auta to przy następnej wizycie podpytaj handlowca o niespotykane w innych markach (mniej premium) uciążliwe i kosztowne wymogi, np:

konieczność korzystania z homologowanego przez Porsche ogumienia. ;)

 

:) 

Aż tak bardzo nie muszę kombinować, aby się studzić ;) No ale sprawdziłem i na popularnym portalu opony kosztują ok 4tys. za komplet (zimówki do XV kosztowały prawie 3 tys). Jeżeli nie jeździ się jak Kubica na Ringu, albo Subleo na track dayu, to na 4 lata na pewno wystarczą, a zakup zimówek odpada :) 

Myślę, że gorzej może wyglądać sprawa kosztów przeglądów/ubezpieczenia.


Przykładowo tył:

 

F0472FCB-6EA7-4DD5-96E8-48F8718BA003.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za zimówki były do XV za 3k ? Pytam tak z ciekawości bo bogato kolega poszedł. :)

 

Stare przysłowie pszczół mówi Porsche można kupić ale prawdziwa zabawa zaczyna się jak przyjdzie je utrzymać :)

Edytowane przez Adam12
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...