llkuba Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Nie, Tak mu ludzie cisnęli, że przy goleniu za mocno rozpędził się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 współpraca się zacieśnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Godzinę temu, rombu napisał: Że tak się wtronce - co on ma z wąsem ? Wąs, przedziałek, wąs ? To jakaś nowa moda ? WONS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 11 minut temu, FilipeK napisał: WONS Zamieniasz STi na Lambo ? Może dywan w gratisie będzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 8 godzin temu, chojny napisał: Przebije e65 zdecydowanie, mam nadzieje ze to praca grafika z podstawówki który próbował zrobić wizualizacje na podstawie dostępnych przecieków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Nowy pocisk od Brabusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Czysto z ciekawości.... ktoś to oglądał, macał, testował ? https://www.cupraofficial.pl/samochody/cupra/formentor.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Czy tylko mnie sie wydaje ze w kombi jakos mniej ofensywny ? https://www.carscoops.com/2020/10/2022-bmw-m3-touring-prototype-dials-its-sport-settings-to-eleven-for-the-ring/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Taka chińska wersja A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 2 godziny temu, turdziGT napisał: w kombi jakos mniej ofensywny ? Acz równie szkaradny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Nowa C klasa zapowiada sie cacy https://www.carscoops.com/2020/11/2022-mercedes-benz-c-class-drops-most-of-its-camouflage-to-reveal-elegant-new-design/#lg=1&slide=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Ma ktoś może pozytywne/negatywne doświadczenia z P 718 Cayman/Boxter? Recenzenci na YT w ekstazie, że to hit i okazja, auto lepsze od 911. Patrząc w cennik, jakoś trudno mi dostrzec te okazje. Ceny raczej sięgają Marsa, a może nawet Jowisza. Konstrukcja raczej leciwa, wyposażenie nie przystające do dzisiejszych standardów (np. xenony, infotainment sprzed dekady), a to co można dodać absurdalnie drogie. Z jednej strony rozumiem, że to stosunkowo niewielka produkcja, auto sportowe, duże możliwości personalizacji itd. Z drugiej jednak nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Moim zdaniem najlepiej jeżdżące auto w klasie. Sformułowania typu "okazja" musisz filtrować przez markę niestety. Jeśli auto typowo weekendowe, to chyba da więcej frajdy niż "zwykła" 911. Natomiast ja bym i tak brał poprzednią generację, bo mimo progresu jako całości konstrukcji, przejście na mniejszy silnik z turbo odebrało trochę charakteru... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 @Zyzol w przypadku takich aut mniej jest rozumienia a więcej "kochania" A wiadomo, miłość jest ślepa. Tak czy inaczej fajnie, że jeszcze takie auta możemy kupić. Mimo, że do tanich nie należą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 (edytowane) 23 minuty temu, QbaqBA napisał: Moim zdaniem najlepiej jeżdżące auto w klasie. Sformułowania typu "okazja" musisz filtrować przez markę niestety. Jeśli auto typowo weekendowe, to chyba da więcej frajdy niż "zwykła" 911. Natomiast ja bym i tak brał poprzednią generację, bo mimo progresu jako całości konstrukcji, przejście na mniejszy silnik z turbo odebrało trochę charakteru... Zależy którą wersję wybierzesz bo jest też sześciocylindrowe 4.0 w GT4 i ta wersja jest uważana za lepszą niż podstawowe wersje 911. Tylko trzeba pamiętać że rozpiętość wersji 911 jest bardzo duża i do topowych wersji Turbo S czy GT3RS Boxter/Cayman nie sięga do pięt, ale i pułap cenowy kompletnie inny... Edytowane 4 Listopada 2020 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Jezdzilem i Caymanem i paroma roznumi 911. Cayman / Boxter jest bardziej z jajem prowadzi sie o wiele zwinniej i jest o wiele mniejsze na drodze co odbija sie tez na wrazenie z jazdy. 911 to w tej chwili prawde GT. Z P 718 jest jednak jedno ale. Jezeli to auto to tylko przedliftowe z B6 NA. Jako turbo B4 stracilo kompletnie charakter niestety. Silnik w tym aucie to stoi za min. 50% doznan. Ja bym wolal nawet slabsze 2,7l niz czterocylindrowe GTS. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 1 godzinę temu, skwaro napisał: Zależy którą wersję wybierzesz bo jest też sześciocylindrowe 4.0 w GT4 i ta wersja jest uważana za lepszą niż podstawowe wersje 911. Tylko trzeba pamiętać że rozpiętość wersji 911 jest bardzo duża i do topowych wersji Turbo S czy GT3RS Boxter/Cayman nie sięga do pięt, ale i pułap cenowy kompletnie inny... Zalezey czego sie szuka. Jezeli chodzi o przyjemnosc z jazdy przedliftowe GTS z NA zamiata polowe stawki 911. Trzeba tez pamietac ze w przypadku Porsche te dodatkowe litervis bardzo duzo znaczenia. Na przykladem Turbo a GTS czy GT3 to kompletnie inne i rozni samochody do zupelnie czego innego dajace kompletnie inne wrazenie i doznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Godzinę temu, turdziGT napisał: Zalezey czego sie szuka. Jezeli chodzi o przyjemnosc z jazdy przedliftowe GTS z NA zamiata polowe stawki 911. Trzeba tez pamietac ze w przypadku Porsche te dodatkowe litervis bardzo duzo znaczenia. Na przykladem Turbo a GTS czy GT3 to kompletnie inne i rozni samochody do zupelnie czego innego dajace kompletnie inne wrazenie i doznania. Ale to właśnie miałem na myśli, tylko GT4 jest bardziej dosadnym tego przykładem. I wiadomo że Turbo S celuje w klasę GT, a GT3RS to rasowy sprzęt na tor,to wydawało mi się oczywiste 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 (edytowane) Wrodzone zamiłowanie do niezbyt mądrych pomysłów zawiodło mnie do salonu "P" 23 godziny temu, QbaqBA napisał: Natomiast ja bym i tak brał poprzednią generację, bo mimo progresu jako całości konstrukcji, przejście na mniejszy silnik z turbo odebrało trochę charakteru... Stał taki: GTS z 2015 za 280 tys. Auć. 23 godziny temu, subleo napisał: @Zyzol w przypadku takich aut mniej jest rozumienia a więcej "kochania" A wiadomo, miłość jest ślepa. To jest chyba sedno sprawy. W moim przypadku wymagałoby to przestawienia się z chęci posiadania nowoczesnych gadżetów adekwatnych do 2020 r. (HUD-y, super LED-y, aktywne tempomaty itd.) na ładnie opakowane wrażenia. No ale jak zobaczyłem te dwa na żywo, to się trochę zakochałem Co za przeciwieństwo bobrów, nowych Audi, czy nadchodzącego STI (na które to dizajnerskie odloty jestem już chyba za stary ;)). Aż szkoda, że w tych wersjach nierealne do posiadania. Edytowane 5 Listopada 2020 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 @Zyzol Jeśli chcesz trochę ostudzić swój zapał na te piękne auta to przy następnej wizycie podpytaj handlowca o niespotykane w innych markach (mniej premium) uciążliwe i kosztowne wymogi, np: konieczność korzystania z homologowanego przez Porsche ogumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Aj tam, ile się tych opon zużywa. Ledwie z 2 komplety na track day 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 5 godzin temu, Zyzol napisał: Wrodzone zamiłowanie do niezbyt mądrych pomysłów zawiodło mnie do salonu "P" Stał taki: GTS z 2015 za 280 tys. Auć. To jest chyba sedno sprawy. W moim przypadku wymagałoby to przestawienia się z chęci posiadania nowoczesnych gadżetów adekwatnych do 2020 r. (HUD-y, super LED-y, aktywne tempomaty itd.) na ładnie opakowane wrażenia. Ototo. To auto ma dawac przyjemnosc tam zadne hudy i inne wytryski niepotrzebne a jak duzo nie jezdzisz to jeszcze na takim zarobisz. Ja przegapiłem juz tak dwa modele i nadal to robię no ale niestety jestem w życiu tu gdzie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 17 godzin temu, Michał W. napisał: Jeśli chcesz trochę ostudzić swój zapał na te piękne auta to przy następnej wizycie podpytaj handlowca o niespotykane w innych markach (mniej premium) uciążliwe i kosztowne wymogi, np: konieczność korzystania z homologowanego przez Porsche ogumienia. Aż tak bardzo nie muszę kombinować, aby się studzić No ale sprawdziłem i na popularnym portalu opony kosztują ok 4tys. za komplet (zimówki do XV kosztowały prawie 3 tys). Jeżeli nie jeździ się jak Kubica na Ringu, albo Subleo na track dayu, to na 4 lata na pewno wystarczą, a zakup zimówek odpada Myślę, że gorzej może wyglądać sprawa kosztów przeglądów/ubezpieczenia. Przykładowo tył: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 (edytowane) Co to za zimówki były do XV za 3k ? Pytam tak z ciekawości bo bogato kolega poszedł. Stare przysłowie pszczół mówi Porsche można kupić ale prawdziwa zabawa zaczyna się jak przyjdzie je utrzymać Edytowane 6 Listopada 2020 przez Adam12 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 8 godzin temu, Adam12 napisał: Co to za zimówki były do XV za 3k GoodYear UG Performance. Sprawdziłem i kosztowały nawet 4 zeta ponad 3K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się