Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, markos007 napisał:
Cytat

Są tylko dwaj bardzo szybcy kierowcy w naszym zespole, na których ten parametr nie robi wrażenia – nasi kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Kto lepiej od Kimiego i Antonio może opisać te modele? 

Chyba zapomnieli o jeszcze jednym bardzo szybkim kierowcy z zespołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi M8 w ogóle się niepodoba w coupé, co innego już w tym 4 drzwiowym, tam dużo lepiej. Jednak cena jest przesadzona. Już kiedyś ktoś pisał czemu to jest 8 a nie 6 i odpowiedziałem, bo nazywając to 6 cena by się zaczynała od 6, a tak robią ten sam samochód i cena rośnie o 200 tys, i się sprawdza:P

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglad to juz inna sparawa mnie tez sie kompletnie nie podoba i w tej klasie cenowej jest wiecej alteranatyw niz brzydka karoseria coupe nasadzona na BMW M5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kukson napisał:

Wszystko fajnie ale zostaje RWD? bo bardzo przydałoby się też do wyboru 4x4.

To bazuje na tym, że jest lekkie. Nie widzę sensu dociążana limitowanej i hardcorowej wersji napędem 4x4.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2020 o 15:22, QbaqBA napisał:


Kolega odebral niedawno M8 Competition i bardzo sobie chwali.

A co ma powiedzieć ;)

 

 

Ja właśnie wysiadłem z nowej 540xi i jestem rozczarowany. Czytając dane Spodziewałem się lekkości, szybkich reakcji na delkatne muśnięcia gazu, chociaż odrobiny fajnego dźwięku. 

 

Okazało się, że dźwięku brak. Przyspieszenie jest ale tylko wtedy gdy "dowalimy do pieca na maksa" ze startu. Wtedy jednak dźwięk, jak tłuczone gary i spalanie 50 na sto. Jadąc 80 km/h po wciśnięciu gazu 60/70% czuć ospałość, jakąś taką słabość. Znowu jak ciśniemy to.... Spalanie okrutne i hałas nieprzyjemny podobny do  taniego beemowskiego 2.0 turbo (które mam w x4). 

 

 

Acha.... Okazuje się , że YouTube i dane w katalogu to jedno, a rzeczywiste odczucia to inna bajka. 

 

Okazuje się też, że technologia diesli, sposób rozwijania mocy jest trudny do osiągnięcia przez auto z silnikiem benzynowym. Przynajmniej w tej samej cenie. M5 pewnie byłoby okej;)

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marcinwrxsti napisał:

Acha.... Okazuje się , że YouTube i dane w katalogu to jedno, a rzeczywiste odczucia to inna bajka. 

Bo to są właśnie te „inne” konie, o których była mowa, bardziej ułożone;)

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wlasnie wrocilem z wieczornej przejażdżki bo paliwo tak tanie ze aż żal auto w garażu trzymać i całkowicie zgadzam sie z tym panem. Aczkolwiek uwazam ze przedlift stylistycznie ładniejszy. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Under the hood, the G80 has a turbocharged 2.5-liter four-cylinder engine that develops 300 hp (224 kW / 304 PS) and 311 lb-ft (421 Nm) of torque. Customers will also be able to opt for a turbocharged 3.5-liter V6 with 375 hp (280 kW / 380 PS) and 391 lb-ft (530 Nm) of torque.

Outside of the United States, the luxury sedan will be offered with a 2.2-liter four-cylinder diesel. It develops 207 hp (154 kW / 210 PS) and 325 lb-ft (441 Nm) of torque.

Genesis didn’t go into other performance specifics, but confirmed the model will be offered with rear- and all-wheel drive.

Edytowane przez kokos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie w temacie. Ale w końcu sporo tu było tu o Giulii. 

W przyszłym tygodniu będę wynajmował dla siebie samochód na tydzień. Chciałbym wziąć Giulię Veloce . No i właśnie, nie mogę jej znaleźć w żadnej wypożyczalni w PL.

Zna może ktoś, coś, gdzie można poużywać tej ślicznotki? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kukson napisał:

 

Dzięki, już dostałem tą propozycję na PW.  Wszystko ok, ale odbiór w Trójmieście, a niestety muszę w Wawie.

Biorę 200 konną tylnonapędówkę...trudno, tylko taką mam dostępną na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2020 o 09:03, Adi napisał:

 

Dzięki, już dostałem tą propozycję na PW.  Wszystko ok, ale odbiór w Trójmieście, a niestety muszę w Wawie.

Biorę 200 konną tylnonapędówkę...trudno, tylko taką mam dostępną na miejscu.

Na forum Alfy ktoś pisał, że "dostał baty" od takiej (a jechał Q4). Nie wiadomo czy to kwestia kierownika, czy może ta RWD była ciut dłubnięta ... Na papierze jest 6,6 do 100 więc naprawdę dobrze, poza tym podobno samo prowadzenie, pracach układu kierowniczego jest "fajniejsza" w RWD. 

Koniecznie opisz swojemu wrażeniami! 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, turdziGT napisał:

Tez daje rade

 

8 minut temu, piotruś napisał:

Na forum Alfy ktoś pisał, że "dostał baty" od takiej (a jechał Q4). Nie wiadomo czy to kwestia kierownika, czy może ta RWD była ciut dłubnięta ... Na papierze jest 6,6 do 100 więc naprawdę dobrze, poza tym podobno samo prowadzenie, pracach układu kierowniczego jest "fajniejsza" w RWD. 

 

Daje to otuchy ;)

 

8 minut temu, piotruś napisał:

Koniecznie opisz swojemu wrażeniami!

 

Zrobię pewnie ponad tysiaka kilometrów, więc poznamy się "dogłębnie" .

Oczywiście napiszę, czy się polubiliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, piotruś napisał:

Na forum Alfy ktoś pisał, że "dostał baty" od takiej (a jechał Q4). Nie wiadomo czy to kwestia kierownika, czy może ta RWD była ciut dłubnięta ... Na papierze jest 6,6 do 100 więc naprawdę dobrze, poza tym podobno samo prowadzenie, pracach układu kierowniczego jest "fajniejsza" w RWD. 

Koniecznie opisz swojemu wrażeniami! 

 

 To raczej kwestia oporów stawianych przez mechanikę napędu na obie osie i wagi. Ośka zawsze będzie w takiej sytuacji szubsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...