Tsunetomo Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 No tak, zdecydowanie podobne auta można wręcz pomylić się szukając swojego na parkingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Sprowadzenie systemu EyeSight do tematu aktywnego tempomatu jest chyba nieporozumieniem. Tempomat, to tylko dodatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Aktywny tempomat to jedyna funkcja ES, z której można by korzystać "na co dzień", reszta aktywnie zwiększa bezpieczeństwo jazdy. ES to dodatek do kierowcy, nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Prawda, jest zdecydowanie więcej fajnych opcji tego niewątpliwe użytecznego wynalazku, który powinien byc montowany w każdym "cywilnym" Subaru (BRZ i STI chyba niekoniecznie). Czytałem gdzieś, ze podobno to rozwiazanie nie jest jakoś ekstremalnie drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 ... no i znowu Skoda lepsza od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Do dyskusji na temat EyeSight, zapraszam tu: EyeSight, czyli Wzrok a do dyskusji o skodzie tu: Skoda lepsza od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malysmok Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 (edytowane) A tymczasem w Japoni: http://www.torquenews.com/1084/new-japan-spec-forester-reveals-improved-safety-tech-will-us-consumers-see-upgrades Subaru made their new-generation (Version 3) EyeSight driver assist system standard equipment on all but the base model in Japan. They also expanded the operating speed range on the Active Lane Keeping Assist feature from 60km/h to 65km/h. According to Subaru, this will “reduce the burden on the driver”. Subaru made their new-generation (Version 3) EyeSight driver assist system standard equipment on all Forester SUVs but the base model in Japan and it gets expanded operating speed range on the Active Lane Keeping Assist. The Japan-spec models will be in Subaru showrooms April 3. Look for US-spec 2018 Subaru Forester models to also come standard with the new-generation EyeSight safety system with the additional upgrades when they arrive on US shores later this year. Edytowane 17 Marca 2017 przez malysmok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Dzięki Dyrekcji i full wypas Passatowi mogę stwierdzić, że na dzień dzisiejszy korzystam tylko z aktywnego tempomatu, i to w sposób umiarkowany, i dlatego już nie czekam na FXT z ES. W ogóle motoryzacja idzie w złą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waty Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie niestety ES jest kluczowy bo samochód ma być przede wszystkim bezpieczny. Podobne systemy to już niemal standard w nowych samochodach i też nie rozumiem polityki Subaru, tym bardziej że na innych rynkach jest ES w Foresterze. Dla mnie to niestety dyskwalifikuje Forestera a szkoda bo już się napaliłem ;-) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malysmok Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 1 godzinę temu, Waty napisał: Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie niestety ES jest kluczowy bo samochód ma być przede wszystkim bezpieczny. Podobne systemy to już niemal standard w nowych samochodach i też nie rozumiem polityki Subaru, tym bardziej że na innych rynkach jest ES w Foresterze. Dla mnie to niestety dyskwalifikuje Forestera a szkoda bo już się napaliłem ;-) Pozdrawiam. Niestety mam tak samo. I kompletnie nie rozumiem tej polityki. Skoro ES ma być w Europie/Polsce w Foresterze, ale nie w wersji XT to nie jest kwestia jakiś homologacji, regulacji, atestów, itd. tylko polityczna decyzja i tyle. Pytanie czym uzasadniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 4 godziny temu, Waty napisał: Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie niestety ES jest kluczowy bo samochód ma być przede wszystkim bezpieczny. Podobne systemy to już niemal standard w nowych samochodach i też nie rozumiem polityki Subaru, tym bardziej że na innych rynkach jest ES w Foresterze. Dla mnie to niestety dyskwalifikuje Forestera a szkoda bo już się napaliłem ;-) Pozdrawiam. A Forek bez ES jest niebezpieczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 38 minut temu, Kukson napisał: A Forek bez ES jest niebezpieczny? Czy bezpieczny czy nie to zależy od kierowcy, takie systemy dają poczucie, że jak coś pójdzie nie tak to jest mniejsza szansa na wypadek np. na najechanie na poprzedzający pojazd. Konkurencja ma takie systemy, a Forek nie ... może być to dla kogoś ważne. ES jest bardzo dobry więc bardziej boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dnia 17.03.2017 o 17:45, Guliwer napisał: że na dzień dzisiejszy korzystam tylko z aktywnego tempomatu, i to w sposób umiarkowany, i dlatego już nie czekam na FXT z ES. W ogóle motoryzacja idzie w złą stronę Śledzę tą dyskusję, i dochodzę do wniosku, że Subaru powinno produkować dwie wersje Forestera: a ) spartan w manualu z wiskozą, o ponadprzeciętnych właściwościach terenowych, bez zbędnej elektroniki itp, b ) bulwarówka z 19-20" felgami, z wszystkimi możliwymi systemami, z dołączanym napędem, albo ośka, tak, żeby nikt nie mówił, że "u konkurencji jest, a w Subaru d..a". Może nawet sam jeździć, parkować i wiązać krawaty. Z chęcią bym wybrał pozycję a). 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Sądzę, że lepszym rozwiązaniem byłaby "bulwarówka" full wypas z napędem stałym 4x4. Wtedy byłoby coś czego nie miałaby konkurencja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Obawiam się, że FHI jest rozdarta i za wszelką cenę próbuje zachować cechy wersji a), ale rynek jest bezlitosny. Tak czy owak kierunek zmian wydaje się przesądzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) A. gdyby nie leasing to bym brał II generację. B. kompletnie się nie zgadzam, mi brakuje tylko grzanej kiery, ES dla mnie może, ale nie musi być, a "pięknych" SUV-ów jest zatrzęsienie; jeszcze będziemy płakać za a) jak zobaczymy V generację. A bulwarówka jest tj. STI, tylko trzeba przełożyć sterowanie, powinno wyjść nie drożej jak 250 kzł. Jeep Cherokee Trailhawk jest bulwarówką w środku (no prawie) ma V6, 4x4, brać, nie czekać W Q4 2017 w PL ma być FXT z ES, z naciskiem na ma, pewnie będzie wyższa cena - kupicie wtedy? Zamówienia mają być przyjmowane w kwietniu. Edytowane 23 Marca 2017 przez Guliwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Widzę, że temat się wyczerpał... zamykam więc wątek. Zainteresowanych Foresterem z roku modelowego 2017 odsyłam do oficjalnej, dawno opublikowanej już specyfikacji: http://www.subaru.pl/2017forester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditu Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Witam serdecznie, Zdecydowałem się założyć konto ponieważ stoję przed decyzją kupna samochodu w maju. Na forum zaglądam od roku i jestem bardzo miło zaskoczony poziomem prowadzonej tutaj dyskusji i możliwością zadania pytania Dyrekcji. To naprawdę duża wartość w kraju o wielkich tradycjach hejterskich Do rzeczy zatem. Wątek o foresterze roku modelowym 2017 został zamknięty a niestety nie wyczerpał tematu w moim przypadku . Zadałem sobie trud zadzwonienia do 3 różnych dealerów w Polsce z pytaniem jak to z tym ulepszonym wyciszeniem jest...Wszyscy, podkreślę WSZYSCY, byli zaskoczeni moim pytaniem i informacją że bazowałem na zapawnieniach Dyrekcji z tego forum...Nie posiadali żadnej wiedzy na ten temat( jakie elementy i czy w ogóle..) gdyż jak się dowiedziałem, wewnętrzna komunikacja nie dostarczyła żadnych danych o wyciszeniu nowego modelu a dodajmy że jest on już w sprzedaży...Jeśli więc w ulotkach/materiałach wciąż nie pojawia się taka informacja a rywalizacja w tym segmencie jest potężna( CX-5 2017, Kodaq itd ), to czy mogę zakładać że takiego liftu w kierunku wyciszenia jednak nie ma...? Z góry dziękuje za odpowiedz i łącze wyrazy szacunku dla tej fantastycznej społeczności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malysmok Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dyrekcja napisała w tamtym wątku: " Niektóre elementy ( np. zmiany stylizacyjne, wy,ciszenie itp ) zostały wprowadzone, niektóre ( EyeSight itd ) - nie. " Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditu Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Rozumiem, do tego zdania się właśnie odnoszę...Dealerzy do których dzwoniłem, nie maja jednak żadnych informacji na ten temat...nie potrafią powidzieć jakie elementy zostały usprawnione w wyciszeniu i czy w ogóle doszło do tegoż Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, ditu napisał: Wątek o foresterze roku modelowym 2017 został zamknięty Trzeba było zasygnalizować potrzebę jego otwarcia na PW Zamykam, gdyż wątki zbyt długo otwarte robią się szybko nie na temat 1 godzinę temu, ditu napisał: niestety nie wyczerpał tematu w moim przypadku Zatem otwieram... ale czy nie prościej udać się na jadę próbną i ocenić to wyciszenie w praktyce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 albo zadzwonić do Dyrekcji: Subaru Import Polska sp. z o.o. (centrala) ul. Josepha Conrada 51 31-357 Kraków tel. +48 12 687 43 00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dnia 11.04.2017 o 16:17, ditu napisał: czy mogę zakładać że takiego liftu w kierunku wyciszenia jednak nie ma...? Dnia 11.04.2017 o 17:00, malysmok napisał: " Niektóre elementy ( np. zmiany stylizacyjne, wy,ciszenie itp ) zostały wprowadzone, niektóre ( EyeSight itd ) - nie. " Naturalnie mogę powtórzyć to, co już wcześniej napisałem - O.K. powtarzam Te zmiany zostały już wprowadzone. O tak drobnych szczegółach istotnie nie informujemy naszych dealerów. Natomiast każdy, kto jeździł wcześniejsza wersją oraz aktualną ( a zakładam, że dealerzy to robią ) różnicę zauważy. Faktem jest, że niejednokrotnie "przeszukuję" dostępne materiały sprowokowane ... pytaniami na Forum. Teraz też to uczyniłem, więc mogę podać trochę więcej szczegółów odnośnie wyciszenia : - zwiększona grubość szyb bocznych; - zmienione uszczelki drzwi; - zmieniona izolacja wewnętrzna drzwi oraz klapy tylnej - zmieniona izolacja deski rozdzielczej. Mam nadzieję, że te ( pełniejsze ) informacje odpowiadają Pańskim oczekiwaniom. Niemniej, jak zawsze, zachęcam do wykonania jazdy próbnej. W końcu każdy z nas ma nieco inne odczucie odnośnie głośności samochodu... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditu Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Dyrekcjo, dziękuję bardzo za odpowiedz w imieniu swoim i zapewne dealerów o takim poziomie szczegółowości skrycie marzyłem a nie potrafiłem dotrzeć. Diabeł tkwi w szczegółach. Jazdę próbną mam jutro. Już nie mogę się doczekać. P.S dzięki Urabus i Guliwer pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się