Robert_zxcq Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 W dniu 9.02.2020 o 00:00, aplam13 napisał: Wyszło świetnie, co do przycisków wole polakierować, troche zabawy z wycinaniem + - itp ale warto bo efekt jest świetny u mnie jeszcze w dobrym stanie ale też sie zastanawiam nad nimi w przyszłości, jedynie co robiłem ostatnimi czasy to kokpit i przycisk awaryjnych właśnie tak robiłem Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myślę że wcale nie wyglądają źle. Ramki oczyściłem papierem 2500 zagruntowałem, potem lakier dobierany z próbnika z samochodowego sklepu lakierniczego i na to lakier bezbarwny. Jestem super zadowolony z efektu Poniżej fotki przed i po. 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robster Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) Cześć, zmieniam zaciski na czterotłoczek i mam pytanie czy mógłby mi ktoś podrzucić wymiary lub linka do podkładek miedzianych do przewodów? Edytowane 18 Lutego 2020 przez Robster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) 7 godzin temu, BartekZ33 napisał: Nie mogę zlokalizować tematu jak od poczatku zakodowac centralny zamek w Forku SF5 przedlift. Ktos moze podrzucić? Rozkodował Ci się kluczyk czy chcesz dodać nowy? Z jakiego powodu chcesz od początku zakodować centralny zamek? Jeśli chodzi o to żeby nie działający kluczyk zaczął działać to chyba będę w stanie pomóc, ale daj znać czy to o to chodzi bo nie chce się rozpisywać jeśli to nie to. Jest taka wtyczka pod plastikiem w okolicy lewej stopy jak siedzisz, którą trzeba spiąć żeby wejść w tryb parowania kluczyka. Edytowane 18 Lutego 2020 przez Robert_zxcq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myślę że wcale nie wyglądają źle. Ramki oczyściłem papierem 2500 zagruntowałem, potem lakier dobierany z próbnika z samochodowego sklepu lakierniczego i na to lakier bezbarwny. Jestem super zadowolony z efektu Poniżej fotki przed i po. Lepiej wyglądają niż schodzący srebrny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myślę że wcale nie wyglądają źle. Ramki oczyściłem papierem 2500 zagruntowałem, potem lakier dobierany z próbnika z samochodowego sklepu lakierniczego i na to lakier bezbarwny. Jestem super zadowolony z efektu Poniżej fotki przed i po. Petarda, od roku patrzę na te powycierane przyciski i nie miałem pojęcia co z nimi uczynić.Czarne wyglądają lepiej, czym polerowałeś?Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) 15 minut temu, koziolek napisał: Petarda, od roku patrzę na te powycierane przyciski i nie miałem pojęcia co z nimi uczynić. Czarne wyglądają lepiej, czym polerowałeś? Taptane Tapatalkiem Pastą polerską Farecla Rapid Grade, akurat taką miałem ale myślę że każdą spolerujesz np. pasta Turbo. Tylko uważaj żeby nie przesadzić z polerowaniem bo pod schodzącą srebrną warstwą jest warstwa czarnego lakieru a pod czarnym jest biały półprzeźroczysty plastik. Jak "przepolerujesz się" przez czarne na wylot to ten punkt będzie w nocy świecił Trzeba spolerować srebrny ale nie spolerować czarnego. Szczególnie uważaj na krawędziach. Edytowane 18 Lutego 2020 przez Robert_zxcq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 9 minut temu, skwaro napisał: Lepiej wyglądają niż schodzący srebrny Może jeszcze kiedyś to zdejmę i dopoleruje dokładniej boki przycisków bo na zdjęciach widać że trochę jeszcze zostało starej srebrnej farby na bokach. Mówiąc szczerze widać to dużo bardziej na zdjęciach niż w rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 3 godziny temu, Robert_zxcq napisał: Rozkodował Ci się kluczyk czy chcesz dodać nowy? Z jakiego powodu chcesz od początku zakodować centralny zamek? Jeśli chodzi o to żeby nie działający kluczyk zaczął działać to chyba będę w stanie pomóc, ale daj znać czy to o to chodzi bo nie chce się rozpisywać jeśli to nie to. Jest taka wtyczka pod plastikiem w okolicy lewej stopy jak siedzisz, którą trzeba spiąć żeby wejść w tryb parowania kluczyka. Po prostu nie działa. Zmienilem baterie i dalej nic. Zanim oddam elektrykowi chcialem spróbować zakodowac na nowo. Zerke przy weekendzie czy ten sposób na spiecie kostek zadziała jak nie to bede myślał dalej. Poprzedni właściciel wspomnial że jak by dzialal ale tylko blisko szyby lapal zamek ale tak nawet probowalem i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, BartekZ33 napisał: Po prostu nie działa. Zmienilem baterie i dalej nic. Zanim oddam elektrykowi chcialem spróbować zakodowac na nowo. Zerke przy weekendzie czy ten sposób na spiecie kostek zadziała jak nie to bede myślał dalej. Poprzedni właściciel wspomnial że jak by dzialal ale tylko blisko szyby lapal zamek ale tak nawet probowalem i nic. Jeszcze upewnij się że wszystkie drzwi są zamknięte, po prostu czy gaśnie lampka w podsufitce gdy drzwi i klapę bagażnika pozamykasz. Jak któreś są otwarte to samochodu nie zamkniesz z pilota. A wracając do programowania, robie to akurat zawsze na otwartych drzwiach. I wynika też że trzeba po każdym odpięciu akumulatora. Edytowane 18 Lutego 2020 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 3 godziny temu, BartekZ33 napisał: Po prostu nie działa. Zmienilem baterie i dalej nic. Zanim oddam elektrykowi chcialem spróbować zakodowac na nowo. Zerke przy weekendzie czy ten sposób na spiecie kostek zadziała jak nie to bede myślał dalej. Poprzedni właściciel wspomnial że jak by dzialal ale tylko blisko szyby lapal zamek ale tak nawet probowalem i nic. spróbuj tak jak na tym filmiku tylko rób to po stronie kierownicy bo filmik jest chyba z AU. Mnie pomogło, tak kluczyk dodałem po wymianie modułu zamka centralnego. Przy okazji uwaga, spaliłem moduł zamka centralnego jak niechcący zrobiłem zwarcie przy wymianie żarówki oświetlenia kabinowego - to ten sam moduł obsługuje! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) Forester 2.0x (158KM) 2006, automat, lpg Śmieszna sprawa. W garażu zawitało nowe auto, zostawiłem Forka na jeden dzień i ten się pogniewał. 1. Siadło ogrzewanie. Tzn wieje, ale chłodem. Wszystkie tryby i siły nawiewu działają normalnie. Przy zamkniętym obiegu grzeje jakby lepiej. 2. Za pierwszym razem odpalił nierówno. Dałem mu chwilę, zgasiłem, uruchomiłem i od wczoraj działa ok. 3. Przed chwilą, podczas jazdy go przytkało.Przełączyłem na Pb. Pojechałem kawałek normalnie, włączyłem lpg, dałem w palnik i chyba się odetkał. 4. Poza konkursem - to w sumie od początku, ale nie wiem czy to norma. Zawsze przy odpalaniu czuć paliwo. TTTM czy coś nie tak? [Edit] …gdyby ktoś miał powyższe objawy, to jest szansa, że za chwilę wydmucha mu uszczelkę Edytowane 26 Lutego 2020 przez camel00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 W weekend spróbuje i dam znać dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasnyp Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Stoję przed wymianą przednich wahaczy forester sf 98 2na. Tu chyba wybór pada na febi bilstein (cena/jakkossc /dostępność) muszę jednak wrzucić nowe tuleje a z pewnością tylną. Tutaj pytanie moje czy febi/japan parts /Febest /TRW / inny? Cena /jakość ma znaczenie.- pytaniee czy wrzucać tuleje poliuretan? Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Stoję przed wymianą przednich wahaczy forester sf 98 2na. Tu chyba wybór pada na febi bilstein (cena/jakkossc /dostępność) muszę jednak wrzucić nowe tuleje a z pewnością tylną. Tutaj pytanie moje czy febi/japan parts /Febest /TRW / inny? Cena /jakość ma znaczenie.- pytaniee czy wrzucać tuleje poliuretan? Dzięki! Z tego co mi kiedyś tutaj pisali to poliuretan ma mniejszą żywotność od gumowej tuleji. Do codziennej jazdy lepsza guma. Ja zakładałem w czerwcu tylne tuleje z przodu z ted-gum chyba. W ASO były po ok 450/550 sztuka. W/w zamiennik za 1/4 ceny. Narazie są ok. Innych zamienników nie znalazłem. Zawieszenie w Forku uważane jest za dość trwałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Po zrobieniu UPG i uszczelnieniu silnika, był suchy. Wymieniałem olej po ok 1000km chciałem sprawdzić luz zaworowy, był ok. Ale po skręceniu powtórnie zaczęło podciekac spod dekli zaworowych. Uszczelek dekli nie wymieniałem, bo miały półtora roku. Kupiłem zamiennik wtedy (nie pamiętam producenta). Teraz kupiłem corteco uszczelki i podkładki. Do sedna, te uszczelki to jakaś typowa usterka. OEM też szybko twardnieją? Bo jest duża różnica między nowa i tą która miala ok 12 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 49 minut temu, ewemarkam napisał: Po zrobieniu UPG i uszczelnieniu silnika, był suchy. Wymieniałem olej po ok 1000km chciałem sprawdzić luz zaworowy, był ok. Ale po skręceniu powtórnie zaczęło podciekac spod dekli zaworowych. Uszczelek dekli nie wymieniałem, bo miały półtora roku. Kupiłem zamiennik wtedy (nie pamiętam producenta). Teraz kupiłem corteco uszczelki i podkładki. Do sedna, te uszczelki to jakaś typowa usterka. OEM też szybko twardnieją? Bo jest duża różnica między nowa i tą która miala ok 12 tys km. Przerabiałem to u mnie i też ciekły dekle na zamiennikach. Od czasu jak kupiłem oem uszczelki wszystko jest dobrze i nie cieknie. Wiec nie ma co oszczędzać i kupić raz a dobrze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 11 godzin temu, jasnyp napisał: Stoję przed wymianą przednich wahaczy forester sf 98 2na. Tu chyba wybór pada na febi bilstein (cena/jakkossc /dostępność) muszę jednak wrzucić nowe tuleje a z pewnością tylną. Tutaj pytanie moje czy febi/japan parts /Febest /TRW / inny? Cena /jakość ma znaczenie.- pytaniee czy wrzucać tuleje poliuretan? Dzięki! Ja zakładałem tylna poduszkę febi do mojego i nie narzekam. Na lifcie 5cm jeżdżę sporo i nic się z nimi nie dzieje Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Przerabiałem to u mnie i też ciekły dekle na zamiennikach. Od czasu jak kupiłem oem uszczelki wszystko jest dobrze i nie cieknie. Wiec nie ma co oszczędzać i kupić raz a dobrze Pazerny dwa razy traci:/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasnyp Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 7 godzin temu, ewemarkam napisał: 9 godzin temu, Rafaelo napisał: Przerabiałem to u mnie i też ciekły dekle na zamiennikach. Od czasu jak kupiłem oem uszczelki wszystko jest dobrze i nie cieknie. Wiec nie ma co oszczędzać i kupić raz a dobrze Pazerny dwa razy traci:/ OEM to jednak OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Ma ktoś doświadczenia z dodatkowym wyświetlaczem Defi Advance Zd ?? Bo się zastanawiam nad kupnem takiego lub tradycyjne zegary i mam dylemat Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Czyściłem przepustnice w forku, pomiędzy nią a kolektorem dolotowym jest uszczelka, metalowa. Ją trzeba wymienić przy odkręceniu czy wystarczy umyć ? Przykręcamy czystą, suchą czy trzeba dać silikon czy inną " uszczelkę " w płynie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Czyściłem przepustnice w forku, pomiędzy nią a kolektorem dolotowym jest uszczelka, metalowa. Ją trzeba wymienić przy odkręceniu czy wystarczy umyć ? Przykręcamy czystą, suchą czy trzeba dać silikon czy inną " uszczelkę " w płynie ? Często ponowny montaż starej prowadzi do nieszczelności. Jeśli dasz jakaś masę uszczelniająca to pewnie szczelna. Normalnie masy tam nie ma. Nawet nie wiem ile kosztuje nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 17 zł oem . Trza będzie złożyć jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ursus_citizen Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Cześć, pytanie o hamulce tył w wersji SF: bardzo słabo hamują, na przeglądzie pomiar wyszedł słabiutko, diagnosta zalecił sprawdzenie regulatora siły hamowania. Bębny i szczęki prawie nowe, ręczny łapie od 2 ząbka. Przód hamuje idealnie. W zeszłym roku wymieniałem pompę. Ten regulator/korektor się wymienia, czyści czy jeszcze coś można z nim zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 29 minut temu, ewemarkam napisał: 1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Czyściłem przepustnice w forku, pomiędzy nią a kolektorem dolotowym jest uszczelka, metalowa. Ją trzeba wymienić przy odkręceniu czy wystarczy umyć ? Przykręcamy czystą, suchą czy trzeba dać silikon czy inną " uszczelkę " w płynie ? Często ponowny montaż starej prowadzi do nieszczelności. Jeśli dasz jakaś masę uszczelniająca to pewnie szczelna. Normalnie masy tam nie ma. Nawet nie wiem ile kosztuje nowa. Jakim momentem dokręcić śruby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się