Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, yaroz napisał:

No niestety wskazówka zeszła do połowy i znowu wir w baku, i nawet zgasł, przerzuciłem na gaz i powtórzyłem operację że wskazówką na pustym baku, wskazówka podniosła się do ponad połowy pojemności zbiornika(a w baku pusto).

Muszę chyba szukać licznika ;(

Zmierz jeszcze rezystancję na pływaku jak jest pusty zbiornik, odepnij kostki pod fotelem i mierz rezystancję na kostce co idzie do zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, yaroz napisał:

Muszę chyba szukać licznika ;(

a da się wyciągnąć pompę ze zbiornika wraz z pływakiem ? Może najłatwiej będzie sprawdzić to na sucho - ręką sprawdzając czy wskazówka reaguje na zmianę położenia pływaka.
Wiem że tak robiłem w innym aucie niż subaru...ale to nie musi działać tutaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Nargond napisał:

a da się wyciągnąć pompę ze zbiornika wraz z pływakiem ?

Oczywiście że się da, tylko śmierdzi benzyną, wskazania licznika mają dużą zwłokę ale trochę cierpliwości wystarczy.

W forku są dwa pływaki i też nie wiadomo który jest uszkodzony.

Edytowane przez koziolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, koziolek napisał:

W forku są dwa pływaki i też nie wiadomo który jest uszkodzony.

aa tego nie wiedziałem ! to może być problem...ale chyba wyjmując je będzie najłatwiej określić co jest walnięte - po co wymieniać zegary jeśli np pływak jest strzelony ? 
Nie wiem jakie jest dojście do zbiornika w forku - w starej Carismie wystarczyło podnieść kanapę i wszystko było ładnie widoczne i z banalnym dostępem...jak jest tutaj nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, yaroz napisał:

Oparcie tylnej kanapy będę musiał wykręcić. A w aplikacji Torque nie ma przypadkiem poziomu paliwa? Bo bym sobie ustawił, muszę zobaczyć.

Oparcia nie ruszasz, dostęp jest od bagażnika.

Chyba w Torque jest taka opcja.

Edytowane przez koziolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HopeUknow napisał:

Panowie, jak rozpoznać czy filtr powietrza od pipercross jest suchy czy mokry ?

cyknij fotke kartonika to Ci powiemy. jest na niej słowo "klucz" - DRY albo WET.....

ja mam pp1128 i jest suchy

 

20190307_133909.thumb.jpg.bee6e18467fe747d23337ce174a7f0e5.jpg

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, koziolek napisał:

Może komuś się wala filtr Pipercross lub K&N, chętnie odkupię.

Forek SG Turbo.

 

K&N nie polecam bo są właśnie "mokre" i ten olej mocno skraca życie przepływomierza..... który jest bardzo istotny w silnikach z wiatrakiem.

Pipercross jak najbardziej bo jest suchy i u mnie się mega sprawdza. papierowe starczały na miesiąc (dużo piachu i kurzu z tych moich offroadów hehe no i 1bar ;))

No i nie ma co świrować z używkami itp - na alledrogo pipercrossy są po 100zł :)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, klev napisał:

Pipercross jak najbardziej bo jest suchy i u mnie się mega sprawdza. papierowe starczały na miesiąc (dużo piachu i kurzu z tych moich offroadów hehe no i 1bar ;)

W jaki sposób się czyści ten suchy, bo K&N przerabiałem nie raz.

U mnie w peaku jest deczko więcej i filtry wyglądają jakby tornado przeszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, koziolek napisał:

W jaki sposób się czyści ten suchy, bo K&N przerabiałem nie raz.

U mnie w peaku jest deczko więcej i filtry wyglądają jakby tornado przeszły.

 

normalnie wodą z płynem do naczyń i duzo płukania czystą na koniec. ja sobie nalewam do wanny 2cm wody, dodaje płynu i kładę na to filtr i go ugniatam płaszczyzną dłoni :) a potem płukanka prysznicem i na słonko lub kaloryfer żeby mokrego nie wkładać bo woda jest jeszcze bardziej zabójcze dla przepływki niż te oleje z K&N.

Moje papierowe po miesiącu od zatkania pyłem i tego 1bara (w peaku dochodzi 1.2 ale dlatego ze mam MBC) aż się wypaczały jak balony, no i przerywało na wysokich od braku tlenu.....

papiery to tragedia moim zdaniem.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, HopeUknow napisał:

 

no to DOKŁADNIE ten sam co ja mam (suchy) - zmierz stary papierowy czy na pewno ma ten sam wymiar. (ogólnie to nie wiem jakie auto masz bo nie uzupełniłeś profilu :( )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2020 o 16:47, Piotr_ek napisał:

Szukam kompletny tłumik (środkowy i końcowy) zależy mi na "cichym" tłumiku 

Macie jakieś doświadczenia i źródło gdzie kupić?

Gdybym miał zakładać coś cichego do Forka to założył bym wydech STI. Mam u siebie wydech w SF z STI GC8 i jestem zadowolony. W trasie nie męczy i ma przyjemny dźwięk. Jak szukasz gdzie to mogę polecic firmę Japanized, która ściagnie co chcesz z Japonii. Współpracuje z nimi i jestem mega zadowolony. Jak coś dawaj PW.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...