Michen Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Przy takim szarpaniu, zerknął bym najpierw na poduszkę reakcyjną i tylna pod skrzynią biegów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Plus korekta przebiegu nowego licznika żeby był zgodny ze starym, bo teraz za to można iść siedzieć od 3miesiecy do 5lat A dużo jest pracy żeby odkręcić te zegary ? Ta korekta to jakaś skomplikowana sprawa ?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 3 godziny temu, Edmund napisał: Witam Chciałbym wymienić zegary w moim SF na takie z s-turbo z wyświetlaczem temperatury. Czy jest to wymiana typu p@p czy trzeba coś przerabiać ? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka polift miał czujnik temperatury? jeśli tak to ja też chcę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 3 godziny temu, Edmund napisał: Witam Chciałbym wymienić zegary w moim SF na takie z s-turbo z wyświetlaczem temperatury. Czy jest to wymiana typu p@p czy trzeba coś przerabiać ? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka polift miał czujnik temperatury? jeśli tak to ja też chcę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Godzinę temu, yaroz napisał: Plus korekta przebiegu nowego licznika żeby był zgodny ze starym, bo teraz za to można iść siedzieć od 3miesiecy do 5lat Teść wymieniał ostatnio licznik w focusie mk1, sam mu załatwiałem używkę. Facet na stacji diagnostycznej wszystko załatwił. Widocznie robi się tylko jakąś adnotacje w CEPIKu i tyle. A co do licznika. Przed lift i polift mają inne wtyczki. To jest cały problem. Jeśli komuś się chce to niech przerabia. Jeśli dobrze pamiętam to przedliftowy licznik ma ścieżki nadrukowane na folii a poliftowy już normalny, prawilny obwód drukowany na laminacie. Dlatego są inne wtyczki. Jest szansa że po przerobieniu wtyczek to zagada, ale nie jestem pewien na 100%. Dla mnie było prościej dorobić sobie komputer pokładowy z temperaturą niż bawić się w rzeźbienie wtyczek. I zastanawiać się czy to zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Zastanawiam się nad wymianą bo wyświelacz LCD zaczął się wylewać i dlatego pomyślałem o tym z polifta.Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Teść wymieniał ostatnio licznik w focusie mk1, sam mu załatwiałem używkę. Facet na stacji diagnostycznej wszystko załatwił. Widocznie robi się tylko jakąś adnotacje w CEPIKu i tyle. A co do licznika. Przed lift i polift mają inne wtyczki. To jest cały problem. Jeśli komuś się chce to niech przerabia. Jeśli dobrze pamiętam to przedliftowy licznik ma ścieżki nadrukowane na folii a poliftowy już normalny, prawilny obwód drukowany na laminacie. Dlatego są inne wtyczki. Jest szansa że po przerobieniu wtyczek to zagada, ale nie jestem pewien na 100%. Dla mnie było prościej dorobić sobie komputer pokładowy z temperaturą niż bawić się w rzeźbienie wtyczek. I zastanawiać się czy to zadziała. O tym komputerze można się coś więcej dowiedzieć? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 10 minut temu, ewemarkam napisał: Widocznie robi się tylko jakąś adnotacje w CEPIKu i tyle. Wejdź w historiapojazdu.gov.pl - jestem ciekaw czy coś będzie. Bo ostatnio przy kontroli spisali mi licznik ale wpisu w CEP nie ma albo nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentomasu Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Dziś oddałem forka do mechanika na wymianę oleju, filtrów i płynu wspomagania. Płynu wspomagania - ze względu na to że pompa wyje. Chciałem sprawdzić czy to coś zmieni i tu się pojawia problem przed wymiana na wskaźniku zbiorniczka był poziom minimum a po wymianie jest grubo ponad Hot max jakieś 3-4cm. Mechanik oddał mi resztki płynów i niby wlal 0,7l tyle co wchodzi do całego układu, dostał odemnie wskazówkę na kartce ile plynu się mieści tak wyczytałem w manual i na forum. Auto do niego odstawiala dziewczyna. A skoro tyle powinno wejść to na zbiorniku nie powinien widniec poziom najwyżej max? Chodzi mi po głowie, że płynu nie wymienił tylko dolal dużo i nic poza tym. Pompa dalej wyje. Za przyjemność tj. Olej+filtr, filtr kabinowy i powietrza plus teoretyczna wymianę płynu wspomagania skasował 150zl. Co o tym mam myśleć? Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) 15 minut temu, Zodiak napisał: Wejdź w historiapojazdu.gov.pl - jestem ciekaw czy coś będzie. Bo ostatnio przy kontroli spisali mi licznik ale wpisu w CEP nie ma albo nie widać. Jak odwiedzę następnym razem teściów to sprawdze to. A co do Twojego wpisu to pewnie tylko zweryfikowali czy nie jest mniejszy niż był przy przeglądzie. 15 minut temu, Edmund napisał: O tym komputerze można się coś więcej dowiedzieć? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Tak zrobiłem sobie komputer na podstawie tego projektu: https://www.instructables.com/id/How-to-Build-a-Bi-Fuel-LPG-Unleaded-Trip-Computer-/ Zaznaczam że było dużo zabawy i nie zrobie tego drugi raz. Jedyne co mam na tą chwilę z nim w roli głównej, ale jeszcze nie skończony tutaj był. Edytowane 13 Lutego 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 7 minut temu, ewemarkam napisał: A co do Twojego wpisu to pewnie tylko zweryfikowali czy nie jest mniejszy niż był przy przeglądzie. Policjant wygrażał , że mam podać dokładnie, żeby przy następnej kontroli nie było problemów. Może jest jakaś część CEPu widoczna tylko dla służb i urzędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 14 minut temu, Edmund napisał: O tym komputerze można się coś więcej dowiedzieć? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka https://www.reveltronics.com/pl/produkty/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Cześć, zderzak przód z poliftingowej wersji forka sf podejdzie pod przedlifta? Czy trzeba zmieniać belkę? Dla ciekawskich, mam kangura i zderzak z polifta dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Patrzyłem na nie, ale nie miałem koncepcji gdzie taki LCD wrzucić. Od razu mówię że jak brać to ten z OLED, bo zwykły LCD będzie smużył przy niskich temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 10 minut temu, prezespolski napisał: Cześć, zderzak przód z poliftingowej wersji forka sf podejdzie pod przedlifta? Czy trzeba zmieniać belkę? Dla ciekawskich, mam kangura i zderzak z polifta dlatego pytam Ale oprócz tego nie będzie Ci "pasował" wizualnie do reszty samochodu, chodzi o boczne plastiki i tylny zderzak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 39 minut temu, ewemarkam napisał: Patrzyłem na nie, ale nie miałem koncepcji gdzie taki LCD wrzucić. Od razu mówię że jak brać to ten z OLED, bo zwykły LCD będzie smużył przy niskich temperaturach U mnie jest w miejscu zegarka pod podsufitką, pasuje idealnie, tylko trzeba wywiercić otwory na przyciski nawigacyjne. Ja mam niestety LCD i potwierdzam... a co do zderzaka, to chodzi Ci o te dwie poziome wypustki na końcach zderzaka? I tak prawdopodobnie będę je wygładzał, całość chcę pokryć raptorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 1 godzinę temu, Sentomasu napisał: Olej+filtr, filtr kabinowy i powietrza plus teoretyczna wymianę płynu wspomagania skasował 150zl. Co o tym mam myśleć? Myślę że powinien Ci jeszcze dopłacić. Czemu wymiana miałaby być teoretyczna, jakie masz podstawy by tak twierdzić? Jak nalał za dużo to jedź do niego i niech odciągnie nadmiar, choć to w sumie Ty kazałeś mu tyle wlać jak dobrze rozumiem? A zepsutej pompy wspomagania nowym płynem nie naprawisz, przykro mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniwww Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 A zepsutej pompy wspomagania nowym płynem nie naprawisz, przykro mi. U mnie tak zaczęła wyć że się poddałem i wymieniłem rano szybko uciekałem spod domu, bojąc się wzroku sąsiadów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentomasu Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Myślę że powinien Ci jeszcze dopłacić. Czemu wymiana miałaby być teoretyczna, jakie masz podstawy by tak twierdzić? Jak nalał za dużo to jedź do niego i niech odciągnie nadmiar, choć to w sumie Ty kazałeś mu tyle wlać jak dobrze rozumiem? A zepsutej pompy wspomagania nowym płynem nie naprawisz, przykro mi. Nie wiem po co ta ironia. Zadałem pytanie, czy w sytuacji gdy producent twierdzi, że do układu wchodzi 0,7l płynu, a po odbiorze auta jest dużo więcej niż pokazuje max, mechanik oddał równe 0,3l. To mogę sądzić, że nie wymienił płynu tylko dolał do starego nowego? Nie zawsze wyjaca pompa jest oznaką zepsucia. Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Nigdy przy wymianie nie zlejesz całego płynu. Musiałbyś magiel rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Jest jakiś sposób na ożywienie rezerwy baku w Forku SG?? Odkąd mam auto (prawie 2 lata) rezerwa zaświeciła mi się raz, raz musiałem lecieć po paliwo,na liczniku pokazywało jeszcze 1/4 baku a paliwa nie było. Potem wyczułem, że gdy w baku jest już pusto to słychać spod tylnej kanapy taki charakterystyczny szum, wir w baku. Jest na to sposób czy TTTM??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 15 minut temu, yaroz napisał: Jest jakiś sposób na ożywienie rezerwy baku w Forku SG?? Odkąd mam auto (prawie 2 lata) rezerwa zaświeciła mi się raz, raz musiałem lecieć po paliwo,na liczniku pokazywało jeszcze 1/4 baku a paliwa nie było. Potem wyczułem, że gdy w baku jest już pusto to słychać spod tylnej kanapy taki charakterystyczny szum, wir w baku. Jest na to sposób czy TTTM??? Sprawdź czy pływak się nie zaciął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 4 godziny temu, Sentomasu napisał: Nie wiem po co ta ironia. Zadałem pytanie, czy w sytuacji gdy producent twierdzi, że do układu wchodzi 0,7l płynu, a po odbiorze auta jest dużo więcej niż pokazuje max, mechanik oddał równe 0,3l. To mogę sądzić, że nie wymienił płynu tylko dolał do starego nowego? Nie zawsze wyjaca pompa jest oznaką zepsucia. Wybacz, tak całkiem poważnie to powinieneś takie rzeczy rozmówić z tym kto to robił, inaczej to domysły. Może wymienił płyn tylko w zbiorniczku bo bał się zapowietrzyć układ, a może jednak odkręcał węże od magla, jest niezdara, narozlewał i tylko 0,3 odzyskał, po za tym j.w. kolega wspomniał w samym maglu coś zawsze zostanie. Rewelacji bym się nie spodziewał za 150 zł, również w użytych materiałach. Z wyciem pozostaje sprawdzić szczelność węża i króćca ssącego pompy, czy na 100% nie zasysa powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, skwaro napisał: Sprawdź czy pływak się nie zaciął Jak zatankuję to wskazówka się za jakiś czas podnosi, ale nie od razu po tankowaniu i potem po wyjeżdżeniu paliwa opada, ale rzadko kiedy spada poniżej 1/4 baku i potem są takie objawy jak wyżej pisałem. Edytowane 14 Lutego 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Jak zatankuję to wskazówka się podnosi i potem opada ale rzadko kiedy spada poniżej 1/4 baku i potem są takie objawy jak wyżej pisałem. Pewnie się zacina na wysokości 1/4 baku. Robierz i sprawdź czy luźno pracuje w pełnym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się