Jump to content

Robert_zxcq

Użytkownik
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Dobry

About Robert_zxcq

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Subaru Forester XT 2,5 Turbo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jeśli drugi kluczyk działa normalnie to centralka jest ok i musisz chyba zanieść gdzieś ten kluczyk żeby sprawdzili czy w ogóle emituje jakieś fale. A tak a propos to mój drugi kluczyk też nie działa więc ciekawy jestem jak się zakończy sprawa z twoim kluczykiem. Może u mnie będzie to samo
  2. dodatkowe 5-7tyś to ten przedział, więcej zawsze można
  3. chodzi tylko o mocniejsze turbo, kute tłoki, intercooler od STI i ewentualnie mocniejsze sprzęgło. Może 6-7tyś jednak by wyszło. Reszta już jest. wkładka miski olejowej Cosworth short block STI ssak oleju Killer B Motorsport odma zewnętrzna Pełny wydech H&S Rury 3 calowe, Up pipe, Down pipe, De-cat, Back box ECU strojenie remap na 270KM, wyłączenie błędów by nie-ASO
  4. Macie jakieś sprawdzone moduły bluetooth do OBD2? Jakiej firmy ma być taki moduł? Jest tego dużo do wyboru, tańsze, droższe. Wszystkie działają podobnie?
  5. Jestem właśnie 1000km po remoncie w Carficie i o 17tyś zł lżejszy. Nowy blok STI no i cały komplet części do tego. Nie zdecydowałem się na zakucie silnika, choć wcześniej był zakuty. W sumie od 450 koni dzieliło mnie tylko większe turbo i lepsze sprzęgło, bo wszystko inne już mam. Zostało tak jak było 270 KM ale teraz trochę żałuje. Mogłem dołożyć 5tyś i byłoby 400-450KM.
  6. Nie da się zaprzeczyć że każdy z waszych argumentów jest słuszny. Chyba ostatecznie sprowadza się to do kwestii kto co lubi ten to robi. No i jak bardzo jest Subi fanem. Jeśli ktoś wyznaje zasadę „Subaru albo nic” to wybór jest prosty. Od razu mówię że nie jestem radykalnym wyznawcą Subaru, ale faktycznie jest to marka z charyzmą
  7. czyli nawet jest coś blisko mnie - Katowice
  8. czyli na szybko licząc 100k trzeba w skarbonce mieć żeby się za coś takiego brać. Nie licząc zakupu bazy Warte rozważenia bo czy za 150k można kupić auto weekendowe dające dużo więcej frajdy? Porównywalnie tyle samo to tak, ale żeby coś mocno przewyższało taką koncepcje zakładając limit 150k? Nie przychodzi mi nic innego na myśl w tej kwocie.
  9. Na suchym ładnie się klei lanosik Jakiej mocy ma silnik? Wiesz może? Jeśli chodzi o wizualny aspekt to mnie bardziej kierunek typu „sleeper” chodzi po głowie
  10. 85 tyś to młody zawodnik, jeszcze za wcześnie na UPG. Przynajmniej tyle wiesz że nie będziesz musiał nic grubego z silnikiem robić. Filtry to raczej nie to Mi kiedyś przepływomierz powietrza padł, ale to na komputerze w ASO powinno wyjść
  11. Gruby temat! 55 stron! Będzie lekturka. Szkoda że to dość dawny temat.
  12. Tak, z pewnością bazą musiałoby być STI. Pytanie czy hamulce, skrzynia, dyfry, inne elementy z STI wytrzymają 600KM. Skrzynia chyba jest tu słabym ogniwem przy takiej mocy.
  13. no i to jest chyba najbardziej smutne w tej koncepcji. Ale z drugiej strony co ma powiedzieć właściciel Ferrari, który się z takim Polo spotka Wszystko zależy od punktu widzenia.
  14. cała reszta to masz na myśli osprzęt silnika typu chłodzenie, doładowanie itp. czy reszta w sensie hamulce, przeniesienie napędu?
×
×
  • Create New...