skwaro Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 1 minutę temu, Vercy napisał: S-turbo '98 (Forester SF) No to potrzebujesz EvoScan z odpowiednim kabelkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Może niepotrzebnie drążę temat ale czy istnieje S-turbo MY98 (w sensie rocznik modelowy)? Produkcja oczywiście ruszyła w 98 ale modelowo był to 99 tak samo jak Impreza GT ostatni lift z cewką na boku, piec EJ205 i tam już kabel KKL działa z darmowymi programami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) 6 minut temu, mirasek napisał: Może niepotrzebnie drążę temat ale czy istnieje S-turbo MY98 (w sensie rocznik modelowy)? Produkcja oczywiście ruszyła w 98 ale modelowo był to 99 tak samo jak Impreza GT ostatni lift z cewką na boku, piec EJ205 i tam już kabel KKL działa z darmowymi programami. Istnieje, sam robiłem przeszczep silnika z instalacją z Forestera ST/b MY98 do S-Turbo MY99. W MY98 jest silnik oznaczony EJ20G (chociaż faktycznie to EJ20K) masz ECU na 3 płaskie 2-rzędowe wtyczki jak w Imprezie MY98, w MY99 są 3 wtyczki 3-rzędowe. Wiązka elektryczna też się trochę różni, czujniki na silniku są zupełnie inne i jeszcze parę innych kwestii je różni. Tylko nie pamiętam na jakie rynki poza JP ta wersja wychodziła. Edytowane 9 Września 2019 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 To że były forki z EJ20G na JDM do roku modelowego 98 włącznie to wiem, maczałem palce w takich, ale w S-turbo na nasz kontynent nigdy się nie spotkałem, produkcja 98 miała silnik i wiązki już nowszej generacji, modelowo 99 i do tego dążę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Szara skóra była na EU chyba tylko w przedliftach, polifty miały te zamszowe coś, gładkiej nie widziałem. Może ktoś sobie obszył? Z wersji turbo te wnętrze? Właśnie nie wiem skąd to wnętrze, wiem że z polifta. Bo musiałem zmieniać boczki przy kanapie, zawiasy kanapy itd. Myślałem że to skóra, kupiłem teraz kosmetyki do tego a okazuje się że to skaj... Trudno. DziękiTak wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 13 minut temu, ewemarkam napisał: Właśnie nie wiem skąd to wnętrze, wiem że z polifta. Bo musiałem zmieniać boczki przy kanapie, zawiasy kanapy itd. Myślałem że to skóra, kupiłem teraz kosmetyki do tego a okazuje się że to skaj... Trudno. Dzięki Tak wygląda: Mam tą samą w przedlifcie, muszę kupić tylko albo przednie fotele albo je oddać do obszycia bo się strzępi. Też uważam, że to nie skóra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 1 godzinę temu, skwaro napisał: No to potrzebujesz EvoScan z odpowiednim kabelkiem ten odpowiedni kabel to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 5 minut temu, Vercy napisał: ten odpowiedni kabel to? Skwaro wczesniej wstawił linka. cofnij się na poprzednią stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, mirasek napisał: To że były forki z EJ20G na JDM do roku modelowego 98 włącznie to wiem, maczałem palce w takich, ale w S-turbo na nasz kontynent nigdy się nie spotkałem, produkcja 98 miała silnik i wiązki już nowszej generacji, modelowo 99 i do tego dążę Tak, to prawda, na EU były MY99 i w nich pasuje kabelek KKL. Godzinę temu, Vercy napisał: ten odpowiedni kabel to? Jeszcze się upewnię, masz S-Turbo europejskie z roku 98? Bo jak tak to kabelek KKL + FreeSSM lub RomRaider powinien działać poprawnie. Jeszcze jedno dodatkowe pytanie, czy masz LPG? Bo już spotkałem się z autem, gdzie jakiś dłubacz tak podpiął wiązkę LPG że złącze OBD przestało działać poprawnie. Edytowane 9 Września 2019 przez skwaro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 2 godziny temu, Vercy napisał: Mam tą samą w przedlifcie, muszę kupić tylko albo przednie fotele albo je oddać do obszycia bo się strzępi. Na pewno masz identyczną? Kolor może ten sam ale przedlift oryginalnie ma inne przeszycia foteli i normalną skórę, dopiero w kolejnych generacjach była chyba eko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Czesc, na szybko potrzebuje lokalizacje czujnika cisnienia oleju w sf n/a po lifcie.Stoje na parkingu bo zapalila sie kontrolka. Silnik byl myty takze podejrzewam problem ze stykiem.Dzieki!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Czesc, na szybko potrzebuje lokalizacje czujnika cisnienia oleju w sf n/a po lifcie.Stoje na parkingu bo zapalila sie kontrolka. Silnik byl myty takze podejrzewam problem ze stykiem.Dzieki!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pod alternatorem, wchodzi do niego jeden kabelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Mam filtr powietrza przy przepustnicy. Stanie się coś jak wywalę tą puszkę z dolotu u Siebie? Po drodze jest taki "zbiornik" miedzy pompą ABS a kielichem. Otwór po nim oczywiście zaślepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Nic sie nie stanie.. Jeździłem jakiś czas bez tego i jakby był głośniejszy, wróciłem jednak do serii gdyż tam sie może skumulować woda gdy niechcący nabiorę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Mnie to nie grozi bo swojego nie topie Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Pod alternatorem, wchodzi do niego jeden kabelek. Dzieki! Znalazlem! Mam nadzieje ze szlag go trafil po myciu silnika! Jutro bede wiedzial. Nie dopuszczam mysli ze to cos innego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 17 godzin temu, mirasek napisał: Na pewno masz identyczną? Kolor może ten sam ale przedlift oryginalnie ma inne przeszycia foteli i normalną skórę, dopiero w kolejnych generacjach była chyba eko? szew jest inny i inny wzór foteli, ale kolor i materiał chyba taki sam, patrząc na to co się z tym dzieje z wiekiem też bym powiedział, że to nie skóra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Rzeczywiście mój błąd, rozsunąłem oparcie w srurbo i wygląda na eko Pewnie pomyliło mi sie ze starym legasiem, kiedyś podklejałem pęknięcie na siedzisku i tam materiał był naturalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Czy felgi stalowe do wersji SH z USA są takie same jak do wersji europejskiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) Do czego służy ten dolny przycisk w skrzyni biegów AT i w której pozycji jest uruchomiony hold? Edytowane 10 Września 2019 przez Vercy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Czy ktoś wie dlaczego fotele w Forkach STi były pozbawione poduszki powietrznej, skoro w skórzanych z XT poduchy były? Te skórzane jakoś nie dogadują się z moim kręgosłupem i chętnie bym zmienił, ale żeby tak pozbywać się z tego tytułu poduszek to średnio rozsądna sprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Do czego służy ten dolny przycisk w skrzyni biegów AT i w której pozycji jest uruchomiony hold? Ten na lewarku to power, skrzynia wtedy wyżej kręci, i nie załącza lockup'u. Hold załączony powinien Ci się zaświecić na liczniku. Tak jak power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 2 godziny temu, ewemarkam napisał: Ten na lewarku to power, skrzynia wtedy wyżej kręci, i nie załącza lockup'u. Hold załączony powinien Ci się zaświecić na liczniku. Tak jak power. Dzięki, czyli power to taki drogowy, znaczy bardziej dynamiczny i 2x4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Żadne 2x4. W Subaru masz stały napęd zawsze na 4 koła. Lockup to sprzęgło w konwerterze. Niektórzy błędnie nazywają to kolejnym czyli 5 biegiem. Sprzęgło w nim łapie żeby nie bylo uślizgu na podczas jazdy w trasie. Lockup łapie od ok 70km/h, przy spokojnej jeździe. Gdy depniesz, rozpina, depniesz bardziej to już redukuje. A to co miałeś na myśli to sprzęgło transferu w dupce skrzyni (transfer case). Rozłaczasz je bezpiecznikiem FWD pod maską. Wtedy masz napęd tylko na przód. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forek8925xt Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Cześć drodzy forumowicze mam szybkie pytanie. Od Jakiego zużycia oleju zaczynać myśleć o kapitalce ??? Mam świeżo zakupionego forka 05 2.5xt 211km z przebiegiem 320tyś polski salon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się