Masu Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Czołem, czy może bateria do pilota forka MY05 to CR 1620 ? Nie mam kluczyka żeby odkręcić dekiel i spr. Potwierdźcie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Czołem, czy może bateria do pilota forka MY05 to CR 1620 ? Nie mam kluczyka żeby odkręcić dekiel i spr. Potwierdźcie proszę Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rześki Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 tak CR 1620 wymieniałem od razu po zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_scorpio46 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Forek S-Turbo. Dzisiaj podczas tankowania zobaczyłem że na klapce od wlewu jest napisane po angielsku żeby lać Super Gasoline. To jest 95 czy 98 ? Do tej pory lałem 95 i było cacy. Na mój chłopski rozum Super Gasoline oznacza benzynę z większą ilością oktanów niż 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 95 jest według instrukcji Np w Niemczech 95 to "super" a 98 to "super plus". Jest jeszcze 91 "benzin" lub "normal". Wbrew pozorom dużo aut trawi tą najtańszą 91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Dla wyjasnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_scorpio46 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Widzę że mmożna lać 95 i 98. Z instrukcji wynika że silnikowi nie zaszkodzi jak zatankuje 98. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Sprawdzałem W FAQ ale odnośnik nie działa w sprawie diagnostyki abs :/ I tu moje pytanie jak zdiagnozować abs w S-turbo ? Bo diagnostykę ecu silnika zrobiłem ale Abs nie wiem jak zrobić pomożecie ? Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 A w jakim celu? Coś się sypie czasami czy całkiem nie działa? Bo wstępnie najprościej to przetestować w naturze czyli na szutrze wcisnąć hebel na maxa, najlepiej w zakręcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 No właśnie zapaliła się kontrolka od Abs i nie działa w ogóle :/ W tej pogodzie to nie trzeba szutru aby stwierdzić ze nie działa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 No właśnie zapaliła się kontrolka od Abs i nie działa w ogóle :/ W tej pogodzie to nie trzeba szutru aby stwierdzić ze nie działa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Prawdopodobnie, uwalony kabel od któregoś czujnika przy kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 No właśnie zapaliła się kontrolka od Abs i nie działa w ogóle :/ W tej pogodzie to nie trzeba szutru aby stwierdzić ze nie działa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Oplucz kola od wewnątrz wodą na myjce - sniegobrej rzucił się na czujnik i bruzdzi. U mnie pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Tez mi się wydaje ze jakiś syf dostał się bo spokój był cały czas :/ umyję i zobaczę czy coś pomoże Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 No to klops Spójrz czy kabelek od czujnika się nie przerwał albo nie rozłączył przy którymś kole. Czasem pomaga pojeździć trochę i parę razy ostro zahamować albo zerwać przyczepność przy ruszaniu żeby pobudzić do życia ESP o ile jest. Jak nie to diagnostyka lub sprawdzenie po kolei 4 czujników ABS a potem to już pompa itd. Powodzenia. Lub po prostu breja na czujniku jak pisze Kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Sprawdzę połączenia i czy syfu nie złapał mam nadzieje ze to tylko to A czy jest w ogóle ręczne wymruganie błędu abs w Foresterze , bo wiem ze w hondzie to działało Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Mam delikatnie naderwany trójkąt przy lusterku, co powoduje strasznie głośny szum powyżej 100km/h. Próbować go reanimować, silikonować, czy jednak, jak sugeruje warsztat, kupić nowy? Twierdzą, że to ok. 300zł, więc trochę ból za takie gó.....nko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Sprawdzę połączenia i czy syfu nie złapał mam nadzieje ze to tylko to A czy jest w ogóle ręczne wymruganie błędu abs w Foresterze , bo wiem ze w hondzie to działało Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W legacy 05 jest i co więcej błędy ABS nie kasują się z pamięci nawet po skasowaniu ich torque-em. Tzn nie świecą na desce ale da się je wymrugac (u mnie zawsze wymruguje błąd jednego czujnika mimo że na blacie cisza i wszystko działa, przez torque-a go nie widać czyli zakładam że to jakiś historyczny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Koledzy, czy to to od lusterek świeci się na zielono w foresterze II, bo się u mnie nie świeci i nie wiem czy tak ma być...Jak tak ma być to się przyzwyczaję, a jak nie, to pogrzebię żeby się świeciło, bo innaczej to po co grzebać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stellarium Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 U mnie świeci jak to włączę Po bodajże 15 min się samo wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Tam siedzi mała zaroweczka, widać ja po wyciagnieciu guzija Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) U mnie świeci jak to włączę Po bodajże 15 min się samo wyłącza. No tak,na pomarańczowo, ale czy na zielono jest podświetlenie w stanie "nieczynnym" czyli sam biały "obrazeczek " lusterka - jak np. obok przycisk "przeciwmgielne".... Edytowane 6 Lutego 2017 przez Tomforju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stellarium Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Się trochę zakręciłem - mam w tym miejscu ogrzewanie przedniej szyby i skojarzyłem, że się zapala na zielono, także przepraszam za zamęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Koledzy, czy to to od lusterek świeci się na zielono w foresterze II, bo się u mnie nie świeci i nie wiem czy tak ma być...Jak tak ma być to się przyzwyczaję, a jak nie, to pogrzebię żeby się świeciło, bo innaczej to po co grzebać... Według mnie przycisk powinien się podświetlać po włączeniu reflektorów (bo o tym chyba tu prawimy). W owym przycisku modułowym powinny siedzieć dwie żaróweczki T3 / R3. Jedna podświetla przycisk po włączeniu reflektorów, druga sygnalizuje załączenie podgrzewania. W Forku SG '06 ten przycisk powinien wyleźć po lekkim podważeniu go czymś płaskim (płaski wkrętak, może być owinięty taśmą izolacyjną). Siedzi na zatrzasku. Podważyć, odczepić z wiązki, wymienić żaróweczkę, zapiąć, włożyć, zatrzasnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Szybkie pytanie na YT natknąłem się na taki filmik . Faktycznie olej 0w20 jest zielony ? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Bo to ekologiczny olej. Produkowany z morskich glonów A tak na poważnie - po co się leje 0W20? Chodzi o bardzo niskie temperatury użytkowania czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się