raju Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 23 godziny temu, Ayu napisał: Jeździłem wczoraj tym autem. Dzięki @raju za test drive Przyjemność po mojej stronie BTW - STI sprzedane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Teraz, raju napisał: BTW - STI sprzedane? Zaliczkowane. Przejmujący leasing czeka teraz na weryfikację firmy leasingowej i decyzję. BTW to dzięki jeszcze raz za ogarnięcie przeglądu, także dla ekipy serwisu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Test systemu izisajt... Widać także ubłocone XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Mnie codziennie szokuje jak dużo miejsca jest "na boki" w sensie na szerokość. Normalnie takie cienkie te drzwi zrobili i tak daleko są, że mam trudność żeby zimny lokieć zrobić... Lipa będzie w lato... Co ja przez okno wystawie... Dziś popadał śnieg... Ależ fun... Te 3 lata bez żadnego subaru to były słabe lata powiem Wam Auto na śniegu idzie bokiem aż miło. Kontroli trakcji nie da się zdeaktywować do końca, ale włącza się jak już uzna, że nas obróci. Dosyć późno, ale spokojnie sam bym sobie bez niej poradził ale co zrobić. Na suchym przed wczoraj próbowałem wyprowadzić auto z równowagi na tyle ile mi droga pozwalała.... Szok. Te opony 225 są mocno na wyrost. Spokojnie by 205 stykneły tak sie auto trzyma. Tylko hałas wiekszy i więcej spala... Aż sie boje pomyśleć co na letnich bedzie można..... W takiej super dynamicznej jeździe ofc przerzucamy na manual. Z racji tego, że jednak mały opór jest na kołach jak sie puści gaz w trybie D. Nie wiem czy to zasługa tej nowej płyty podłogowej ale auto jest mega zwarte. Powiem Wam, że ani gt ani wrx ani sti z roczników które miałem nie sprawiały takiego wrażenia bycia zrobionym z jednego kawałka. Zawsze musiałem rozpórki wsadzać górne przod/tył.... (A to tylna szyba skrzypaiała na ostrych zakrętach, a to klapa bagażnika obcierała o boki jak sie bokiem latało) poprostu tamte budy był miękkie... Albo sie zestarzałem albo mocno sie zmieniła sztywność budy. Edytowane 21 Grudnia 2017 przez Sebastian.R 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Kolejny polski test przyspieszenia nowego XV (edit) Niby wyświetla sie 9s ale ja tam widze ze setka nawet w okolicach 8,5s sie pojawia https://youtu.be/nPauVhD-eTQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 14 minut temu, raveout napisał: Kolejny polski test przyspieszenia nowej imprezy. Niby wyświetla sie 9s ale ja tam widze ze setka nawet w okolicach 8,5s sie pojawia https://youtu.be/nPauVhD-eTQ 4 godziny temu, Sebastian.R napisał: Ja słyszałem nawet , że jest zakazany Dodam, Ze jutro sprawdze u siebie w imprezie. Dałbym głowe ze do 100kmh najmniej raz czy dwa przerzuci bieg. Może to kwestia co komputer zdecyduje albo rózneych softow na rózne kraje? Raczej tak to działa. Dziwny ten film wyżej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 No fakt, ze ten brak przełożeń dziwny...Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 4 godziny temu, raveout napisał: No fakt, ze ten brak przełożeń dziwny... Sent from my iPhone using Tapatalk Piszę to jako laik techniczny i ktoś kto nie ma samochodu z CVT ale wydaje mi się , że sama nazwa „Lineartronic” zawiera w sobie właśnie liniową zmianę przełożeń.Trochę mnie nieraz dziwi w jakichś recenzjach samochodów wymienianie tego że nie zmienia biegów skokowo jako zarzut,wadę.Coś było chyba od razu projektowane jako płynne zmienianie.To trochę tak jakby ktoś do osła miał pretensje ,że nie jest koniem. cytat z opisu tej skrzyni ze strony Subaru : „Przekładnia CVT podczas zmian prędkości auta utrzymuje silnik jak najbliżej optymalnego zakresu obrotów, korzystnego z punktu widzenie ekonomii i minimalnej emisji szkodliwych składników spalin, a jednocześnie pozwala uzyskać efekt "liniowego" przyspieszania auta. W rozwiązaniu Lineartronic, prócz bezstopniowej zmiany przełożenia, umożliwiono kierowcy wybieranie wirtualnych "biegów", co dokonuje się praktycznie bez zwłoki operując manetkami umieszczonymi na kierownicy. W ten sposób klasyczna koncepcja skrzyni bezstopniowej zdolna jest zadowolić także kierowcę o aspiracjach sportowych.” Ps.to nie „wycieczka” w Twoją stronę tylko tak ogólnie bo jak wspomniałem nie mam samochodu z taką skrzynią.Więc nie wiem czy jest lepsza czy gorsze od manualnej czy dwusprzeglowej czy jeszcze innej.I czy takie jej zachowanie jak na filmie jest naturalne. Mam na myśli to,że choć pewnie można takiej skrzyni wiele zarzucić to akurat zarzucanie jej że zmienia przełożenia w taki sposób do jakiego była projektowana wydaje mi się nielogiczne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) hmmm... kiedys, w sumie jeszcze nie tak dawno temu, FHI (i "handlowi przedstawiciele" koncernu, na tym Forum tez) upewniali nas, ze 4-biegi w skrzyni AT to "w sam raz"... teraz z kolei przekonuja nas, ze przyspieszenie ~10s do setki w A.D. 2017 to tez wiecej niz potrzeba... moze i tak, moze i nie... ciesze sie, ze ten (nie)udawany entuzjazm odbija sie echem i wsrod uzytkownikow Subaru p.s. jak to fajnie, ze w motoryzacyjnym swiecie jest z czego wybierac Edytowane 22 Grudnia 2017 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) @Boryster, wiem jak działa CVT ale w moim komentarzu odniosłem sie do innych filmików pokazujących przyspieszenie w nowej imprezie i XV w których to lineartronic imituje biegi. W tym wklejonym przeze mnie tego nie ma. CVT subaru jest chwalone na tle innych tego typu skrzyń m.in z uwagi na to, ze imituje biegi przez co nie jest tak irytująca. A tak w ogóle to wrzuciłem ten filmik bo XV przyspiesza na nim od 0 do 100 poniżej 9s. Edytowane 22 Grudnia 2017 przez raveout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 3 godziny temu, raveout napisał: W tym wklejonym przeze mnie tego nie ma. CVT subaru jest chwalone na tle innych tego typu skrzyń m.in z uwagi na to, ze imituje biegi przez co nie jest tak irytująca. Imituje i działa tobardzo fajnie. Być może testujący trzymał cały czas manetkę zmiany biegów? Tak panowie z RWD testowali poprzedniego XV. Jak dla mnie bez sensu, tak samo jak start z wysokich obrotów na wciśniętym hamulcu. Co to wnosi? Jeździłem nowym XV i w mojej ocenie skrzynia działa tak samo świetnie jak w OBK, którym jeżdżę na codzień. Mam też forestera w którym CVT nie imituje zmiany i odczucia z jazdy są o wiele gorsze niż w OBK i nowym XV. Przed chwilą sprawdziłem, jak zachowuje się skrzynia w OBK z butem w podłodze. Obroty dochodzą do czerwonego pola, potem spadają o mniej więcej 1500 pbr i zabawa zaczyna się od początku. Nie ma jednostajnego wycia, zmiana jest błyskawiczna i to jest super rozwiązanie w mojej ocenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Zauważyłem,że testy pana Pertyna dobrze się ogląda (słucha) gdy w ustawieniach zmieni się prędkość odtwarzania na 1.25 a nieraz nawet 1.5. O i nawet nowa legendarna szmatka przez cały film na pierwszym planie występuje. Edytowane 22 Grudnia 2017 przez Boryster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Ktoś z marketingu Subaru Polska powinien wysłuchać tej uwagi... również odpowiedzieć na pytanie dlaczego do dziś żaden z największych dziennikarzy motoryzacyjnych w Polsce nie otrzymał do testów FXT. Ktoś z marketingu Subaru Polska powinien wysłuchać tej uwagi Pertyna... również odpowiedzieć na pytanie dlaczego do dziś żaden z największych dziennikarzy motoryzacyjnych w Polsce nie otrzymał do testów FXT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Nie chcę być złośliwy (choć testujący niestety jest), ale po wybierającym COTY spodziewałbym się więcej rzetelności (1,6 z Levorga w Imprezie? Litości....). A uwagi o brudnym samochodzie... Jaki to ma związek z jego oceną?! Jak idę do salonu przetestować, to kurcze pióro nie patrzę, czy jest trochę brudu na karoserii, bo to normalne jak auto jest używane. No chyba, że mam na swoim punkcie fioła i odbieram to jako obrazę. Niestety, ale mało jest u nas rzetelnych dziennikarzy motoryzacyjnych... Edytowane 22 Grudnia 2017 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 5 minut temu, peteres napisał: A uwagi o brudnym samochodzie... Jaki to ma związek z jego oceną?! jak Cie widzą tak Cie piszą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Dziennikarze niestety tak chyba już mają. Pracuję w branży muzycznej i dla mnie oczywistą rzeczą stało się, że ocena danej płyty, jej pozycja w rankingach na koniec roku zależą od tego w jaki sposób management bądź wytwórnia traktuje dziennikarza - jak bardzo go lubi i jak bardzo mu to okazuje. Do tej pory sądziłem, że jest to zarezerwowane tylko dla tej jednej branży (i filmowej moze jeszcze) a tu proszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 A skody takie wychuchane pertynowi podstawiają do testów... Tak się wygrywa rankingi w gazetach 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, peteres napisał: wybierającym COTY spodziewałbym się więcej rzetelności (1, Rzetelnie to tylko ja tu testuje. Tak serio to podpisuje sie pod wszystkim. Oprócz silnika. Pan sie chyba do turbo w swoim golfie przyzwyczial i zapomniał, że NA trzeba kręcić żeby jechało. Nooo i oprócz foteli. Jak schudnie 15 kg to nagle tyłek wskoczy w siedzenie i przestanie nogami boczki foteli rozpychać. Ide o zakład, że siedział udami na boczkach siedzisk, to co go miało trzymać. Mam ten sam problem. Poprostu trzeba ważyc mniej niż 95 kg Edytowane 22 Grudnia 2017 przez Sebastian.R 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) 59 minutes ago, GREGG said: A skody takie wychuchane pertynowi podstawiają do testów... Tak się wygrywa rankingi w gazetach I do tego z pełnym bakiem, aby mógł sobie gdzieś dalej pojechać. Kiedyś w jednej z marek premium dostałem na parę godzin auto do testu, ale powiedzieli, że jak będę zwracał, to mam zatankować do tylu ile było. Jakoś to mnie nie zraziło, ale ja dziennikarzem motoryzacyjnym nie jestem... Edytowane 22 Grudnia 2017 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 7 minut temu, peteres napisał: I do tego z pełnym bakiem, aby mógł sobie gdzieś dalej pojechać. Kiedyś w jednej z marek premium dostałem na parę godzin auto do testu, ale powiedzieli, że jak będę zwracał, to mam zatankować do tylu ile było. Jakoś to mnie nie zraziło, ale ja dziennikarzem motoryzacyjnym nie jestem... Inna sprawa, że może takie są standardy więc nie ma się co czepiać. Jeżeli tak to ktoś dostanie po premii i tyle. Opisał jak sie jeździ. A po co? Skoro już ja wam pisałem z 4x. Nie macie co oglądać Nic o materiałach wykończeniowych. Nic o navigacji która imo jest czołówką rynkową. Nic o carplay i ładnych dotykowych ekranach i ich jakości (to, że inne marki mają nie znaczy że fajnie działają). Nic o tym, że soft - nic a nic - nie laguje. Nic o szybkości reakcji.... Nic o tym, że nie ma już szmatki... I że są wieszaki w bagażniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Nic, bo auto było brudne. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 7 minut temu, raveout napisał: Nic, bo auto było brudne. Sól sypią. Napewno było za słone 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Widać było, że był wkurzony i na końcu się okazało, dlaczego O eye-sight też ani słowa... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Na "test" jurora COTY(?!) trafiłem na YT przypadkowo. I od razu poleciałem na forum tutejsze, by przeczytać hejt na Pertyna. Powiem Wam, że trochę to niesmaczne... Może jeszcze orkiestra dęta i czerwony dywan potrzebny rozwinięty do drzwi Imprezy? Kwestia trzymania bocznego nie jest jednak tak prosta jak to opisał Sebastian. Ja mam 114kg żywej wagi i fotele w mojej "cywilnej" C-klasie trzymają na boki doskonale. Nawet miękkie klubowce w mojej poprzedniej W211 zapewniały dobre trzymanie boczne. Więc fotel - jeśli jest prawidłowo zaprojektowany - powinien zawsze świetnie trzymać z boków zarówno grubasa jak i anorektyka. Edytowane 22 Grudnia 2017 przez Ryba Piła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się