szamot Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Zachciało mi się subaru ale chyba muszę zrewidować swoje poglądy i wrócić do tematu przy następnej wymianie autka za parę lat. No i śta chłopaka wystraszyli.... @@eLJot, nie pękaj - to fajny mało awaryjny i trwały samochód jest. Kupisz fajny egzemplarz, władujesz gaz u kumatego gazownika i na 100 000 km masz jazdę za pół darmo (wczoraj płaciłem 1,60 L/lpg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darsky Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Witam Forumowiczów,proszę o kilka słów rozpoznania odnośnie tego egzemplarza:http://allegro.pl/subaru-legacy-2-0-lpg-xenon-klimatronic-2008r-i5985694255.htmlKtoś widział samochód na żywo lub sprawdzał temat?Pozdrawiam,PIOTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W opisie ESP ale wyłącznika nie widać to ciekawe czy ma faktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie ma przycisku, nie ma systemu. Handlarze piszą co popadnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam Forumowiczów, proszę o kilka słów rozpoznania odnośnie tego egzemplarza: http://allegro.pl/subaru-legacy-2-0-lpg-xenon-klimatronic-2008r-i5985694255.html Ktoś widział samochód na żywo lub sprawdzał temat? Pozdrawiam, PIOTR Bardziej beznadziejnie umieszczonego wlewu gazu nie widziałem w życiu, mogli jeszcze neon dołożyć, żeby nie przegapić. Ktoś za zrobienie takiej dziury w stałym, niewymienialnym elemencie karoserii (zamiast w plastiku zderzaka bo już nie śmiem sugerować pod klapką) powinien zostać wybatożony. Tak przy okazji chciałem zapytać. Czy Legacy IV miał jeszcze tendencję do samoczynnego(znaczy nie spowodowanego ingerencjami stłuczkowo blacharskimi) rdzewienia tylnej ćwiartki czy odrobili lekcję z zabezpieczeniem antykorozyjnym? Konstrukcja ma już ponad 10 lat i jestem ciekawy czy wyciągnęli wnioski z poprzednich generacji. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_zf2003 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Wiekszosc ( o ile nie wszystkie) jakie ja ogladalem sprowadzone z Niemiec mialy tak beznadziejnie umieszczony wlew do gazu. A co do auta. Nawet doliczajac oplaty, wyglada jakos podejrzanie tanio. Szczerze mowiac, ja omijam takie okazje z daleka. Musialbys go bardzo dokladnie sprawdzic w jakims serwisje. Najlepiej u jakiegos znajomego jak jest taka mozliwosc. Bo i serwisy potrafia sprawdzac byle jak. Normalna cena tego rocznika to dobrze powyzej 30 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatGromo Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Widząc rocznik i cenę to już powinna zapalić się lampka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darsky Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Dziękuję wszystkim za odpowiedź ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Dodatkowo w opisie zarzeka się ze nie handluje autami tylko reklamami i jakimiś innymi bzdurami a w aukcjach furaki i czesci- sprzeda minę i nawet z rękojmi nie będziesz mógł go ścigać. Okazję się zdarzają ale naprawdę rzadko! Mi się udał Gacek po trzech miesiącach szukania (prawie 4 tys km zrobione po Polsce) , o 15.10 wystawiony, 17.30 byłem go obejrzeć (130 km od domu) a o 18.30 wracałem dumny do domu z plejadami na masce. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 w 2008r byl juz w ofercie silnik 2.0 z moca 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szyniu Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Panowie, a w Legacy IV H6 przy LPG srednio co ile regulacja zaworow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Regulacja dopiero _po_ sprawdzeniu luzow. Sprawdzenie bodajze co 40kkm. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Na forum jest piękne czarne Legacy z gwarancją na mechanikę do sprzedania. Gdybym szukał Legacy w tej kwocie, bardzo poważnie bym rozważył tego czarnucha 2.5GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 jesli można to podepne się pod temat.szukuje się do zakupu samochodu i w tym momencie pierwszym wyborem było by własnie Legacy IV z lat 2004-2006raczej szukał bym 2.0 sohc ( pewnie lpg)no i oczywiscie kombiczy z budżetem około 20tys zl znajde cos wartego uwagi czy raczej ulepy??jaka skrzynia? podobno automaty są dośc kłopotliwe no i pewnie troche przymulają najslabsze legacy.cco lepsze fabryczna instalacja lpg czy jakas nowoczesniejsza z teraźniejszych czasów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Wszystko o co pytasz dostępne jest na forum. Trzeba tylko poszperać (zadać sobie trochę trudu ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Automaty nie są kłopotliwe, wręcz przeciwnie, są bardzo trwałe. Nie było fabrycznych instalacji LPG, co najwyżej zakładane przez dilera. Lepiej założyć LPG samemu, bo te co były montowane przez dilera nie każdy chce serwisować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 No i za 20 tys możesz trafić zadbany egzemplarz jak również za 25 skarbonkę No i za 20 tys możesz trafić zadbany egzemplarz jak również za 25 skarbonkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 eLJot zakupił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba75 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Siemka.Dzisiaj oglądałem taki egzemplarz: http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-0i-ohc-137km-automat-awd-4x4-biala-perla-pelny-serwis-szwajcaria-ID6yvWVx.html#0131a384a4 Taka konfiguracja mi pasuje,ale z tego co tu czytałem to wnioskuje,że legacy IV ma problem z maglownica i pompą wspomagania,tak?Czy w aso potrafią stwierdzić na 100% jaki jest stan w/w/ podzespołow?Chce go zabrać wlasnie na ogledziny do aso i dlatego Was pytam o to.A jakie są typowe objawy,że maglownica już zaczyna niedomagać?Dzisiaj jak dosyć szybko dawałem kierę w lewo i prawo krotkim ruchami na odpalonym silniku to miałem wrazenie jakby delkatnych przeskokow?Czy to jest normalne?A jakie są typowe objawy padającej pompy wspomagania?Wasze odpowiedzi beda dla mnie wazne,gdyż te 2 podzespoly są drogie jako ori jak i rownieź ich regeneracja.Czy ta cena jest ok jak nę ofertę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Używaną pompę wspomagania kupisz za ok 400zł, co do regenercji magla no to jakieś 800-1000zł. Czyli nie ma dramatu jak na Subaru Co do ogłoszenia: wymuskany jak ta lala Zaskoczyło mnie to, że wogóle nie zniszczony jest boczek siedzenia kierowcy (od wsiadania/wysiadania). To chyba dość wrażliwy element, a tu jak nowy. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez krvrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Siemka.Dzisiaj oglądałem taki egzemplarz: http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-0i-ohc-137km-automat-awd-4x4-biala-perla-pelny-serwis-szwajcaria-ID6yvWVx.html#0131a384a4 Taka konfiguracja mi pasuje,ale z tego co tu czytałem to wnioskuje,że legacy IV ma problem z maglownica i pompą wspomagania,tak?Czy w aso potrafią stwierdzić na 100% jaki jest stan w/w/ podzespołow?Chce go zabrać wlasnie na ogledziny do aso i dlatego Was pytam o to.A jakie są typowe objawy,że maglownica już zaczyna niedomagać?Dzisiaj jak dosyć szybko dawałem kierę w lewo i prawo krotkim ruchami na odpalonym silniku to miałem wrazenie jakby delkatnych przeskokow?Czy to jest normalne?A jakie są typowe objawy padającej pompy wspomagania?Wasze odpowiedzi beda dla mnie wazne,gdyż te 2 podzespoly są drogie jako ori jak i rownieź ich regeneracja.Czy ta cena jest ok jak nę ofertę? Ujezdzam dokładnie takiego gacka tyle że rok młodszego i z lpg no i w manualu.Co do magla i pompy- pierwsze słyszę żeby to było coś typowego! Zdarzają się oringi na maglu do wymiany ale to i tanie i sporadyczne. Stuki o których mówisz- może któraś końcówka drążka, może milion innych rzeczy?- ASO albo doświadczony mechanior. Zdjęć z oto nie widzę- nie świecą mi się na tel a z opisu to raczej nie ma mp3 chyba że wymienione radio. Cena- rzecz uznaniowa, jeżeli jest jak w opisie to pewnie warto ale okazja to jakaś szczególna to nie jest (rok temu za rok młodszego z lpg, prawie 100kkm mniejszy przebieg, Polski salon, skóra i prawdziwy bezwypadek dałem właśnie 18,5k). Ogólnie ta konfiguracja jest baaaardzo super, pomysl tylko nad manualem- trochę więcej funu z jazdy i masz reduktor a to czasem się przydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Zaskoczyło mnie to, że wogóle nie zniszczony jest boczek siedzenia kierowcy (od wsiadania/wysiadania). To chyba dość wrażliwy element, a tu jak nowy. No coś w tym jest, ale mam wrażenie, że kierownica dosyć wytarta. Przynajmniej tak na zdjęciach wygląda. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez przemowrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba75 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ja jestem zmuszony na automata takze taka wersja musi być.Czyli jak piszecie nie mo co sie przejmować na zapas z ta maglownica i pompa wspomagania.Wiem,ze po zakupie tzreba zrobić rozrząd.W ksiazce srwisowej jest adnotacja ze byl wymeiniany przy 130000km wraz z pompa wody.A wiec ile kosztuje zestaw rozrzadu wraz z pompa a ile max za wymiane?Jak powinny się zachowywać obroty na biegu jalowym w zdrowym silniku i osprzecie?W tym co ogladałem obroty nie falowały jedynie od czasu do czasu zmienialy sie obroty tak o okolo 100 ob/min.Czy to typowe dla silnika boxer?I jeszce jedna wazna sprawa:mam nadzieje,że legacy nie rdzewieja?zauwazylem na tylnych podluznicach delikatne naloty rdzy powierzchownej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Z obrotami na jałowym, to jeśli działała Klima, jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ja jestem zmuszony na automata takze taka wersja musi być.Czyli jak piszecie nie mo co sie przejmować na zapas z ta maglownica i pompa wspomagania.Wiem,ze po zakupie tzreba zrobić rozrząd.W ksiazce srwisowej jest adnotacja ze byl wymeiniany przy 130000km wraz z pompa wody.A wiec ile kosztuje zestaw rozrzadu wraz z pompa a ile max za wymiane?Jak powinny się zachowywać obroty na biegu jalowym w zdrowym silniku i osprzecie?W tym co ogladałem obroty nie falowały jedynie od czasu do czasu zmienialy sie obroty tak o okolo 100 ob/min.Czy to typowe dla silnika boxer?I jeszce jedna wazna sprawa:mam nadzieje,że legacy nie rdzewieja?zauwazylem na tylnych podluznicach delikatne naloty rdzy powierzchownej. Oglądałeś go na żywo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się