szamot Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) mam Almerę 1,8 114 KM i przeskok do 165 to już będzie coś Nie będzie coś. Będzie/ nie będzie - chłopak się bryknie i zobaczy @@house_1, Ty mój lepiej podpowiedz żeby się w kanał nie wpakował a Legacy to takie marzenie W sumie to brałem pod uwagę Legacy i Saaba 9-3 ale diesel, Wybrałeś właściwie, nie wiem czy ten konkretny egzemplarz, ale znam sporo osób posiadających legasiaki ( i obk-i ) i nie zdarzyło mi się usłyszeć negatywnych opinii. Jak na rodzinne kombi prowadzi się wyśmienicie No i to oczekiwanie na białe z nieba ... Edytowane 4 Października 2016 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Toretto na 100% będzie lepiej niż w Almerze, trzeba tylko Legasia trochę pokręcić Jednak konie końmi, ale prowadzenie tego auta jest rewelacyjne. Trzyma się jak przyklejone, w zakrętach naprawde potrafi zrobić wrażenie... Co do tego konkretnego egzemplarza to osobiście podszedłbym z dystansem. Edytowane 4 Października 2016 przez krvrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzzoin Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Almera 114 KM to silnik 1.8 i według autocentrum waży 1280 kg a Legacy wg tej samej strony 1390 kg więc różnica w wadze jest niewielka. Czy auto "jedzie" to bardzo subiektywne odczucie i zależy od tego czym jeździło się wcześniej, dla mnie Legacy 2.0 125 KM fajnie jechało po przesiadce z micry 1.0. Z czasem oczywiście wrażenie się zmieniło... Co do Legacy z ogłoszenia to w porównaniu z innymi na Olx cena jest podejrzanie niska więc radziłbym porządnie je sprawdzić przed ewentualnym zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto21 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Toretto na 100% będzie lepiej niż w Almerze, trzeba tylko Legasia trochę pokręcić Jednak konie końmi, ale prowadzenie tego auta jest rewelacyjne. Trzyma się jak przyklejone, w zakrętach naprawde potrafi zrobić wrażenie... Co do tego konkretnego egzemplarza to osobiście podszedłbym z dystansem. Do każdego ogłoszenia podchodzę z dystansem, Wcześniej uciekł mi podobne Legacy za 23 tyś też z Łodzi. Cena według mnie odzwierciedlająca stan samochodu, błotnik i zderzak do naprawy, hamulce do roboty, no i większy przegląd przy tym przebiegu się szykuje, jutro jadę na warsztat przeczepać samochód i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Hmmm.. o ile jeszcze w H6 ścierpiał bym skrzynię w automacie (zwłaszcza z łopatkami) to w przypadku 2.0 nie wiem czy bym dał radę. Podobno lubi pomieszać biegami i generalnie jest trochę mułowata. Plusy to brak dwumasy. Sprawdź dokładnie jak wygląda sprawa z luzami zaworowymi bo to uderzy po kieszeni jak by były do roboty na dzień dobry - zależy kiedy były robione ostatnio i jak długo gaz siedzi. Plus jeszcze jakieś pierdółki typu tarcze klocki oleje i dokładasz z 5tyś na dzień dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto21 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Hmmm.. o ile jeszcze w H6 ścierpiał bym skrzynię w automacie (zwłaszcza z łopatkami) to w przypadku 2.0 nie wiem czy bym dał radę. Podobno lubi pomieszać biegami i generalnie jest trochę mułowata. Plusy to brak dwumasy. Sprawdź dokładnie jak wygląda sprawa z luzami zaworowymi bo to uderzy po kieszeni jak by były do roboty na dzień dobry - zależy kiedy były robione ostatnio i jak długo gaz siedzi. Plus jeszcze jakieś pierdółki typu tarcze klocki oleje i dokładasz z 5tyś na dzień dobry Jak się naprawia w ASO to pewnie tyle wyjdzie. Liczę się z regulacją zaworów, oraz wymiana tarcz i oleju na dzień dobry, bo nie ma samochodu bez wkładu finansowego Edytowane 5 Października 2016 przez toretto21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jak się naprawia w ASO to pewnie tyle wyjdzie Nie w ASO może wyjść podobnie, pewnie mniej, ale nie aż tyle mniej ile może się wydawać.Co do skrzyni: mi nie miesza biegami, dobrze reaguje na kick down, jest tryb sport gdzie sam wybierasz przełozenia, jest to stary typ skrzyni, ale jak nie jest zajechany to tragedii nie ma. Wszystko ma plusy i minusy, pytanie czego oczekujesz od auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 To nie tak, czasem potrafi się pogubić, zwłaszcza jak zrobi się kick down, odpuści i znowu kick down w przeciągubkilku sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Do 4eat można się przyzwyczaić. Wiadomo, że ma swoje humory, ale po jakimś czasie wiesz np. z jakim wyprzedzeniem dać gazu, żeby z zdążyła zredukować bieg. A jeśli jeździsz spokojnie i płynnie, to jej mankamenty stają się nieistotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 To nie tak, czasem potrafi się pogubić, zwłaszcza jak zrobi się kick down, odpuści i znowu kick down w przeciągubkilku sekund. Jak się ma skrzynia nie pogubić skoro kierowca pogubiony.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 To nie tak, czasem potrafi się pogubić, zwłaszcza jak zrobi się kick down, odpuści i znowu kick down w przeciągubkilku sekund. Jak się ma skrzynia nie pogubić skoro kierowca pogubiony.. Celny komentarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gdynia Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Silnik 2.0 DOHC jest fajny do momentu, w którym wysypią się zawory EGR, pompa powietrza wtórnego i dopadnie go znany problem opóźniania zapłonu w związku z wykrywaniem fałszywego spalania stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto21 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 No i zakup nie udany. 500kilometrów zrobione, ale przynajmniej na minę się nie wpakowałem Ostrzegam przed tym samochodem http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6yAxIT.html#9a44c76b87 Nr Rejestracyjny EL 754RK Samochód w 90 % lakierowany, tylko tylny błotnik od strony pasażera nie był malowany. Właściciel mówił tylko o malowaniu dachu i wymianie maski. Miał dzwona w tylny błotnik od stron kierowcy, i prawdopodobnie przód też bo coś tam było przestawione na mocowaniach skrzyni/dyfra. Tylne zawieszenie do wymiany, opony tylne sznurki i ścięte od środka. Płyn od chłodnicy o dziwnym kolorze i osad albo uszczelniacz wsypany. A co najlepsze to kierowca nawet nie poczuł że coś silnik przerywa, i mechanik który go sprawdzał powiedział ze na 90% uszczelka głowicy a 10 % że np świeca, kolektor ssący. Silnik co jakiś czas dławił się, tak samo na PB jak i na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Tak na chłopski rozum to nikt nie sprzedaje fajnej sztuki za taka kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto21 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Dziwne, bo za 24 była ładna sztuka ale mi uciekła, i też z Łodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 @@toretto21, szukajcie a znajdziecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Coś czułem, że to mina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 za 21 tys zl 2007 rok w bdb stanie to malo mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzzoin Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 W bdb stanie chodzą mniej więcej od 27 do 32 tyś takie roczniki więc przy cenie znacznie poniżej średniej można się było spodziewać że ten egzemplarz ideałem nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Witam wszystkich!:) Jestem tu nowy,Legacy jeszcze nie mam ale przymierzam się do jego zakupu. W związku z tym mam kilka pytań. Na część znalazłem już odpowiedzi własnie na tym forum, jednak pozostaje jeszcze kilka niewiadomych. Chodzi m głownie o skrzynię biegów. Do tej pory myślałem tylko o manualu ale z tego co czytałem, automat moze wcale nie być złym wyborem. 1. Czy rzeczywiście napęd 4x4 w MT jest "lepszy" bo jest stały? 2. Ktoś na forum wspomniał,że automat jest praktycznie pancerny (wiadomo,trzeba dbać), a MT ma jakieś stałe przypadłości. Czy można skrzynię manualną nazwać awaryjną? Dla przykładu, teraz mam Toledo II 1.6,gdzie w zeszłym tygodniu drugi raz w przeciągu pół roku wymieniłem skrzynie:) Jak się okazało uchodzą one za awaryjne o czym przed zakupem nie wiedziałem. 3. Czy automat przy LPG i 137KM "da radę"? Nie zależy mi oczywiście na super osiągach,jeżdżę raczej spokojnie. Głownie chodzi mi np. o pewność przy wyprzedzaniu. Teraz w Toledo przy 102KM nie jest najgorzej,choć czasem nerwowo zerkam w lusterko,bo juz mi ktos siedzi na tyłku. 4. I jeszcze tak z ciekawości..czy rzeczywiście zestaw audio jest tak słaby? Z góry dziękuje za odpowiedzi i poświęcony czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 1. Jest dużo informacji na ten temat na forum, ogólnie to ciężko będziesz miał wyczuć różnice w normalnej jeździe. 2. Manual nie jest awaryjny, awaryjna jest dwumasa, w sensie że często coś swiergoli/stuka po jakimś tam przebiegu. dwumasa tania nie jest. 3. Szału nie będzie, będzie podobnie jak w Toledo 4. W audio najsłabszym punktem jest radio, i rzeczywiście słabo to wszystko gra, a wymiana radia to też nie takie proste, ewentualnie można zamontować wzmacniacz, zmienić głośniki ale tanio nie będzie To tak w skrócie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzzoin Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 4.W przypadku polifta wystarczyło wymienić głośniki w przednich drzwiach, dodać wygłuszenie i gra dużo lepiej. To chyba najprostszy i najtańszy sposób na poprawę dźwięku. Ewentualnie gdyby to nie przyniosło zadowalających efektów to wtedy można się zająć wymianą radia czy podłączeniem wzmacniacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ja wymieniłem głośniki, wygłuszyłem drzwi i dodałem wzmacniacz. Niebo a ziemia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Tym ewentualnie będę się martwił,jeśli będę już szczęśliwym (oby!;) posiadaczem Legacy. Póki co najbardziej obawiam się tym,żeby nie trafić na jakąś minę,która niewiadomo co przeszła. No i ten automat. Są jakieś przeciwwskazania do tej skrzyni? Poza oczywiście wątpliwa dynamika ale z tym się liczę Na co przede wszystkim zwrócić uwagę przy oględzinach/ jeździe próbnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się