Skocz do zawartości

kunu

Użytkownik
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Legacy III

Ostatnie wizyty

1248 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kunu

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

25

Reputacja

  1. Ja w swoim III miałem jakąś, wyglądała na Ori, więc chyba jednak były. Kiedyś widziałem taką od forka pierwszego i wyglądała identycznie...
  2. kunu

    O rowerach

    Ghetto czy w ogóle tubless to jest genialne rozwiązanie w góry właśnie. Odporność na snejki jest miłą odmianą po wymianach dętki co wyjazd. A i trakcja się poprawia. Zazwyczaj wygląda to tak, że robię ghetto raz do roku jak mleko wyschnie przez zimę i można łupać. Potem tylko wgnioty liczę ale z flakami spokój.
  3. Bilstein B6 nie jest bardzo twardy, ale auto prowadzi się dużo lepiej. Pewnie przez sztywność na grubszych lagach. Może też charakterystyka tłumienia jest lepiej dopracowana. W każdym razie dalej jest to cywilny, dość wygodny zawias ale prowadzenie wyraźnie się poprawia.
  4. Ja Ci do zaworów nikogo nie polecę bo u siebie sam ogarniam Tylko ja mam łatwiej bo SOHC a u Ciebie jest DOHC. Aczkolwiek do takich rzeczy nie trzeba chyba wielkiego specjalisty od Subaru tylko ogarnięty mechanik po prostu:)
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Największym problemem Subaru w EU jest to, że nie mają jakiejś podmarki czy linii modelowej, która zaniżałaby emisję dla całej oferty. Merc ma Smarta, BMW -Mini itd. A biedne Subaru w Europie postrzegane jako marka przynajmniej ze sportowym pazurem musi kastrować swoje fajne co by nie mówić auta i chodzić na zgniłe kompromisy. Nie wiem jaki stopień powiązania muszą mieć dwie marki, żeby były łączone w jednym koszyku do emisji flotowej ale może rozwiązaniem byłby jakiś alians z Suzuki? Suzuki raczej nie ma mocniejszych aut w ofercie i bez szkody dla siebie mogłoby umożliwić normalne funkcjonowanie Subaru w EU. Jednocześnie Subaru nie musiałby sprzedawać duszy jakiemuś dużemu koncernowi. No ale to takie marzenie ściętej głowy pewnie. Gdyby było tak łatwo to już by to zrobili...
  7. Wygląda fajnie tak nisko ale to chyba nie jest dobry objaw... Pisałem już, że fajne to Daihatsu?:)
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Pewnie dobrze by też zrobiły grubsze stabilizatory. Dość tani i skuteczny mod.
  11. Czyli LPG jest, po takim przebiegu z gazem to mają prawo się zawory wypalić. Ja (wprawdzie w SOHC) też miałem takie cyrki, auto potrafiło na parkingu zgasnąć i podobne tematy. Po regulacji inne auto, parę koni przybyło ewidentnie. Może być też, że coś z elektryką typu kable albo świecie jak długo nie wymieniane ale bardziej pasują te zawory do objawów...
  12. kunu

    subaru legacy III

    Tak, blenda też jest taka sama. Tylko delikatnie przekładaj i równo śruby dociągaj bo w tym wieku blendy pękają od samego patrzenia
  13. No fakt, porównywalna cenowo konkurencja jest tak smutna i nijaka, że nie bardzo jest alternatywa...
  14. kunu

    subaru legacy III

    Tak, większość gratów(w tym klapa) jest wymienna między Legacy III a Outback II(wtedy w zasadzie to jeszcze Legacy Outback):) W późniejszych już nie ma tak dobrze...
  15. Trochę spóźnione bo z zeszłorocznej wycieczki do Livigno i na Stelvio ale trafiłem na folder w komputerze i pomyślałem, że się podzielę. Alpy w Subaru to czysta radość:) Wjazd na Stelvio to coś co każdy pasjonat motoryzacji powinien przeżyć:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...