Jump to content

kunu

Użytkownik
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

About kunu

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Legacy III

Recent Profile Visitors

365 profile views
  1. Ja w swoim III miałem jakąś, wyglądała na Ori, więc chyba jednak były. Kiedyś widziałem taką od forka pierwszego i wyglądała identycznie...
  2. Ja Ci do zaworów nikogo nie polecę bo u siebie sam ogarniam Tylko ja mam łatwiej bo SOHC a u Ciebie jest DOHC. Aczkolwiek do takich rzeczy nie trzeba chyba wielkiego specjalisty od Subaru tylko ogarnięty mechanik po prostu:)
  3. Największym problemem Subaru w EU jest to, że nie mają jakiejś podmarki czy linii modelowej, która zaniżałaby emisję dla całej oferty. Merc ma Smarta, BMW -Mini itd. A biedne Subaru w Europie postrzegane jako marka przynajmniej ze sportowym pazurem musi kastrować swoje fajne co by nie mówić auta i chodzić na zgniłe kompromisy. Nie wiem jaki stopień powiązania muszą mieć dwie marki, żeby były łączone w jednym koszyku do emisji flotowej ale może rozwiązaniem byłby jakiś alians z Suzuki? Suzuki raczej nie ma mocniejszych aut w ofercie i bez szkody dla siebie mogłoby umożliwić normalne funkcjonowanie Subaru w EU. Jednocześnie Subaru nie musiałby sprzedawać duszy jakiemuś dużemu koncernowi. No ale to takie marzenie ściętej głowy pewnie. Gdyby było tak łatwo to już by to zrobili...
  4. Pewnie dobrze by też zrobiły grubsze stabilizatory. Dość tani i skuteczny mod.
  5. Czyli LPG jest, po takim przebiegu z gazem to mają prawo się zawory wypalić. Ja (wprawdzie w SOHC) też miałem takie cyrki, auto potrafiło na parkingu zgasnąć i podobne tematy. Po regulacji inne auto, parę koni przybyło ewidentnie. Może być też, że coś z elektryką typu kable albo świecie jak długo nie wymieniane ale bardziej pasują te zawory do objawów...
  6. Tak, blenda też jest taka sama. Tylko delikatnie przekładaj i równo śruby dociągaj bo w tym wieku blendy pękają od samego patrzenia
  7. No fakt, porównywalna cenowo konkurencja jest tak smutna i nijaka, że nie bardzo jest alternatywa...
  8. Tak, większość gratów(w tym klapa) jest wymienna między Legacy III a Outback II(wtedy w zasadzie to jeszcze Legacy Outback):) W późniejszych już nie ma tak dobrze...
  9. Trochę spóźnione bo z zeszłorocznej wycieczki do Livigno i na Stelvio ale trafiłem na folder w komputerze i pomyślałem, że się podzielę. Alpy w Subaru to czysta radość:) Wjazd na Stelvio to coś co każdy pasjonat motoryzacji powinien przeżyć:)
  10. kunu

    Zakup Legacy

    Warto dodać, że 2.0 165 z literkę "F" na numerze vin ma wzmocnione gniazda zaworowe i całkiem dobrze znosi gazowanie. Regulację w końcu i tak trzeba zrobić ale dużo później. Natomiast faktycznie w SOHC zawory regulujesz jak w Polonezie, więc można samemu ze szczelinomierzem za dychę to ogarnąć. Na forum zawsze pełno informacji o usterkach bo taka jego natura ale Legacy/Outback bez turbo to naprawdę solidne fury:)
  11. Raczej musisz kupić dystanse. Pasują takie z allegro do forka. Głośniki muszą mieć taką samą oporność jak oryginały i parametry takie żeby w ogóle grały z radiem.
  12. Oj, Panie ja z Poznania a w BB nigdy nie mialem okazji być:|
  13. Akurat wczoraj rozbierałem u siebie to wszystko, te kostki to efekt standaryzacji wiązki, u mnie te dwie kostki były wpięte na ślepo do plastikowych zaślepek zastępujących jakieś przyciski na desce (nie wiem co tam jest w bogatszych wersjach, jakaś kontrola trakcji czy grzanie foteli). Tak czy siak nie musisz się nimi martwić
  14. kunu

    legacy III

    Jak szukałem dla siebie to były dwie opcje na Billsteina, obniżające i normalne(zostawiamy na boku gwinty). Seria w Twin Turbo chyba jednak faktycznie nie obniża (w moim wątku można zobaczyć jak auto stoi, troszkę się tam minąłem z prawdą z tym obniżaniem ale to dlatego ze poprzedni właściciel dołożył do seryjnego zawiasu tulejki a ja po przesiadce na Bilsteina poczułem się jak w gokarcie, porównałem ostatnio z innym Gackiem i jest mniej więcej tak samo, inna sprawa że prowadzenie jest duuużo lepsze:D
  15. Wiem, że offtop ale jak znajomemu coś stukało to mechanik najpierw rozrząd zrobił a potem stwierdził, że panewka i że remont. Na szczęście kolega zweryfikował gdzie indziej i okazało się, że sprężarka od klimy stukała:p
×
×
  • Create New...