Jump to content

pebcio

Nowy
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Impreza RC Hawkeye

Recent Profile Visitors

409 profile views

pebcio's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputation

  1. U mnie jest jakiś stabilizator z tyłu, ale pojęcia nie mam jaką ma grubość. Łączniki wszystkie sztywne bo sprawdzałem niedawno - coś czasami postukuje i myślałem że to właśnie stabilizator. A jakie koszty są jakiegoś grubszego i czy mocowania są te same co w ori?
  2. Cześć, Mam wolnossaka 2.0R z 2007r (jeszcze Hawkeye). Amortyzatory to Kayaba Excel-G, które są prawie nowe i tego nie chciałbym ruszać. Wkurza mnie bujanie i gigantyczne przechyły tego zawieszenia w przypadku szybszego pokonywania zakrętów lub mocnego hamowania. Rozważam montaż zestawu sprężyn Eibach Pro-Kit, ale nie udało mi się znaleźć pasującego kodu producenta. Na ich stronie pokazują się do 2004 roku albo potem już do "Lanosa". Wiem, że GD to GD, ale może jednak są różnice skoro nie podają nowszych roczników? Mam też pewne obawy czy te amortyzatory będą współpracować z tymi sprężynami. Na obniżeniu samochodu szczególnie mi nie zależy, choć lepsze prowadzenie auta najczęściej jest właśnie konsekwencja tego obniżenia i przesunięcia środka ciężkości. Czytałem, że niektórzy montowali sprężyny od STI, ale trzeba wymieniać też mocowania amortyzatora i tutaj nie wiem na jakie, skąd i za ile. Pytanie też brzmi ile kosztują takie nowe sprężyny + mocowania od STI, bo używanych chyba nie chce montować. Jakie macie doświadczenie w tym temacie? Proszę o pomoc
  3. Jako użytkownik tego ładnego, nowoczesnego panelu w Hawku, chętnie bym wolał ten "bieda edyszyn" bo przynajmniej w słoneczny dzień widać kiedy jest włączona klima i obieg zamknięty. A u mnie to muszę rękami zasłaniać a czasami to i położyć się na fotelu pasażera..
  4. Gaśnie po uruchomieniu. Jak auto postoi to podniesie światła do góry, ale jak zgaszę i zapalę to nadal świeci w ziemię. Każde światło ma swój czujnik czy jak to działa? Bo czasem to prawe światło opuszcza się znacznie bardziej niż lewe, a to przecież prawe powinno świecić dalej i oświetlać pobocze etc.
  5. Cześć! Impreza Hawkeye. Mam problem z poziomowaniem świateł ksenonowych w swojej imprezie. Po przekręceniu na zapłon, pojawia się ikonka poziomowania świateł - one się idealnie ustawiają i widać wszstko pięknie. Jak już zacznę jechać, stopniowo po czasie (od kilku minut w drodze do pracy, czasami dłużej) światła stopniowo, niezauważalnie opadają aż świecą przed samą maskę. Jak wyłączę i włączę zapłon, to pomimo wskaźnika ustawiania świateł, ustawiają się się do takiego samego poziomu czyli świecą w ziemię albo minimalnie wyżej. Co najlepsze jak auto trochę postoi wyłączone, to przy ponownym odpaleniu one znów się podnoszą do wymaganego poziomu. Raz na SKP wyregulowali mi światła kiedy te były na najniższym poziomie - fajnie, wszystko widać, ale następnego dnia (kiedy jeszcze nie wiedziałem że to zależy od czasu ile się jeździ) oślepiałem wszystkich jak leci bo światła świeciły już powyżej tego co powinno i dopiero po czasie się obniżają. Spotkał się ktoś z takim problemem? Poniżej poglądowe zdjęcie jak to wygląda po pół godziny jazdy - widoczne wyraźne linie odcięcia światła, a po samym odpaleniu jest po prostu rozświetlona cała droga przede mną.
  6. Obecnie zapala się jedynie wraz zapłonem i gaśnie po chwili, więc domniemam że chyba działa poprawnie.
  7. Cześć, Mam problem z działaniem świateł ksenonowych w Imprezie 2006. Kiedyś mogłem jeździć w nocy i drogowe światła włączałem od święta, obecnie po prostu nie widzę nic na drodze Po zakupie samochodu, czasami po kilka godzin potrafiła mi się świecić kontrolka poziomowania świateł, ale usterka sama ustąpiła i poziomowanie działało poprawnie - po włączeniu zapłonu światła poziomowały się, a kontrolka gasła. Obecnie również słychać i widać, że światła teoretycznie poziomują się.. ale świecą bardzo nisko, prawa już zdecydowanie. W międzyczasie kiedyś wymieniałem żarniki na nowe i może wtedy sam coś zepsułem. Czy da się regulować nazwijmy to "pozycję zerową" dla świateł? Czy to białe pokrętło służy do takiej regulacji? Dopiero będę mógł zweryfikować jak się ściemni. Czy może regulacja odbywa się z poziomu komputera?
  8. Dzięki za informację Czekam na info z zakładu, pochwale się efektami jak już będzie czym
  9. Wreszcie znalazłem chwilę wolnego aby zająć się tematem u siebie - zabieram się od prawie roku. Zostawiłem w zakładzie tłumikarskim kolektor z WRX, mają kupić odpowiednie kolanka i elementy żeby dopasować to do mojego 2.0R. Jednak dzisiaj zauważyłem inny problem. Pytanie do mRoZiOo oraz Kubexx lub kogoś, kto również ten temat w 2.0R zgłębił. O ile jeszcze kabel od pierwszej sondy wydaje się że starczy do gniazda w nowym kolektorze tak kabel od drugiej sondy wydaje się zdecydowanie za krótki żeby dosięgnąć koniec drugiego katalizatora. Czy puściliście go jakąś nietypową drogą? Bo cholerka jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego, a nie chce wyjść na jeszcze głupszego jak pojadę to montować i okaże się że wyszła lipa. Pomocy A najlepiej poproszę o jakieś fotki jeśli macie w jaki sposób ogarnęliście temat w 2.0R.
  10. Cześć, Jakie polecacie sprzęgło do Imprezy GD Hawkeye 2.0R EJ20F? Szukam w internecie i w zasadzie nie mogę znaleźć jakiegokolwiek, a co dopiero mówić o wyborze optymalnego cena/jakość. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc, sprawa dla mnie bardzo pilna bo z minuty na minutę zostałem bez samochodu
  11. Cześć, Chcę odgrzybić klimatyzację w swoim Subaru, nauczony przygodami w poprzednich samochodach (spore zasyfienie parownika, amatorszczyzna zakładów w tym specjalizujących - psik psik do nawiewu i dziękujemy), nie podejmowałem się jeszcze tego zadania w Imprezie. Jest w ogóle fizyczny dostęp aby go solidnie wyszorować? Jak i które elementy zdemontować aby dostać się fizycznie do parownika? Intuicja podpowiada mi, że gdzieś w okolicy filtra kabinowego / wentylatora? Jak i co odkręcić? Może ktoś posiada jakiegoś manuala albo zdjęcia? Z góry dzięki.
  12. Mam taki kolektor (bez up-pipe). Co należy tutaj przeciąć i obrócić? Bo elementy łączące z wyjściem cylindrów są chyba żeliwne, a rura wychodząca z kolektora do wydechu / up-pipe jest całością z jedną z tych części? Poza tym samo wyjście wygląda jakby wychodziło bardziej pod kątem bliskim prostego niż do góry. Zwariowałem całkiem, pomocy Silnik 2.0R 160. Edit: macie chyba na myśli żeby obrócić rurę idącą do turbo, której akurat ja nie mam, tak?
  13. Wszędzie spotykałem się z opinią, że kolektor od WRX-a pasuje plug & play, a teraz czytam że trzeba go ciąć i spawać? Dopytuję bo lada dzień odstawię auto do tłumikarzy. Gdzie kupić komplet uszczelek do kolektorów?
  14. pebcio

    LPG w Subaru

    80 - 100 tys. ale chyba na benzynie?
×
×
  • Create New...