Jump to content

eLJot

Nowy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About eLJot

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra
  • Auto
    jeszcze brak, ale potencjalnie Legacy IV
  1. to się nazywa przywłaszczenie tematu i może być srogo karane przez moderatora. Na wszelki wypadek załóż nowy temat.
  2. Ok wielkie dzięki za porady raz jeszcze. Wasze uwagi na pewno są bezcenne i nie miałbym szans dowiedzieć się tylu cennych rzeczy z gazet motoryzacyjnych, czy nawet lektury forum. Za dużo tematów. Zachciało mi się subaru ale chyba muszę zrewidować swoje poglądy i wrócić do tematu przy następnej wymianie autka za parę lat.
  3. Wielkie dzięki wszystkim za swoje opinie. Teraz zostaje analiza tego co napisaliście i podjęcie decyzji. Generalnie wcześniej byłem napalony na dieselka 2.0 ale teraz już widzę, że trzeba omijać szerokim łukiem. PB będzie biło znacznie mocniej po kieszeni a do tego dochodzą kłopoty z regulacją zaworów. Pozostaje jeszcze jedno o czym pisałem już o tym wcześniej, ale chyba nikt nie odpowiedział. Czy regulacja zaworów musi być przeprowadzana nawet gdy nie gazuje się auta, czy dotyczy ona jedynie tych gazowanych?
  4. Echhh, wychodzi na to że łatwo nie będzie. Diesle są niepewne, a w benzynie też nie jest różowo. Jak pod LPG to SOHO a tych w poliftach nie ma. Jak nie kijem to pałą 1. A jak to jest z regulacjami zaworów w Pb? Czy jak się nie ma LPG to tez trzeba je regulować? 2. Czy jak założyłbym instalację LPG ale V generacji (coś takiego jak w programie "kup i zrób" dla Forka) to nadal występuje kłopot z zaworami? Pytam w odniesieniu do silnika DOHC jak i SOHO. Jeżeli ten sam problem występuje w jednym i drugim to chyba będę musiał zrezygnować z polifta .
  5. wrócę jeszcze może do stwierdzenia Irona Czy a może raczej jak można zdiagnozować, że silnik w dieslu jest zajechany lub będzie wymagał sporego wkładu finansowego? Jakie są objawy? I tak ten temat do fajansu się nadaje bo już taki jest w "zakup kontrolowany" a konkretnie to o co chodzi? "zakup kontrolowany" to tylko z tvn turbo mi się kojarzy
  6. jeszcze trochę, a pomyśle, że temat został zawłaszczony Przypomnę tylko, że chodzi nie o cenę, ale o to na co zwracać uwagę przy kupnie
  7. 1. Przeglądając oferty na rynku gdzieś natrafiłem na informację, że właściciel zamienił dwumasę na jednomasę czy jakoś tak. Czy jest to możliwe i jak to się ma do późniejszego użytkowania? 2. Czy dwumasa nie jest przypadkiem tylko w dieselku?
  8. oczywiście, że przy cenie 20 25 tyś naprawa za 10 nie wchodzi w grę i wolałbym tego uniknąć, stąd moje pytanie Co do silnika SOHO to z twojego postu wynika, że po lifcie nie był już oferowany. Czy tak mam to rozumieć? Jeżeli tak to strasznie zła informacja
  9. Witam przymierzam się do kupna Legacy IV generacji po lifcie i chciałbym Was prosić, jako doświadczonych użytkowników o kilka słów na temat tego na co powinienem zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin samochodu przed jego zakupem. Generalnie chodzi mi o to, że człowiek czasami nieświadomie popełnia błędy, które w późniejszym okresie sprawiają, że dana marka, czy model samochodu źle mu się kojarzy. Za przykład niech posłużą moje dotychczasowe "kłopoty". Moje pierwsze autko to był Golf II na gaźniku. Wszystko było pięknie dopóki nie zaczęły się pojawiać problemy ze falującymi obrotami. Okazało się, że kupiłem model z bardzo problematycznym gaźnikiem pierburga 2ee, którego nikt nie umiał ustawić. Nawet człowiek w ASO rozłożył ręce. Inny przypadek, to Opel Vectra B w której trafiłem na silnik 1,6 który "lubi" żłopać olej (Nawet ASO ma w dokumentach, że 1L/1000km to norma). Nie chcąc popełniać podobnych błędów, chciałbym się Was jeszcze raz zapytać. Jaką wersję (kod model) silnika wybrać, aby w przyszłości nie mieć podobnych problemów? Rozważam zakup albo benzyniaka z opcją założenia LPG, albo diselka. Z raportów spalania wygląda, że silniki 2,0 spala ok 12L LPG, a diselek 6,5 ON, więc koszty jazdy podobne. Proszę was o poradę zarówno w sprawie kosztów eksploatacji jak i tego na co zwracać uwagę podczas oględzin przed kupnem. Jak wygląda sprawa z zabezpieczeniem antykorozyjnym itd. itp. Za wszystkie rady będę bardzo wdzięczny PS. Jeżeli umieściłem temat w złym miejscu to z góry przepraszam i proszę moderatorów o stosowne przerzucenie do odpowiedniego działu.
×
×
  • Create New...