WOJO Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 2 godziny temu, pawson89 napisał: Tym ewentualnie będę się martwił,jeśli będę już szczęśliwym (oby!;) posiadaczem Legacy. Póki co najbardziej obawiam się tym,żeby nie trafić na jakąś minę,która niewiadomo co przeszła. No i ten automat. Są jakieś przeciwwskazania do tej skrzyni? Poza oczywiście wątpliwa dynamika ale z tym się liczę Na co przede wszystkim zwrócić uwagę przy oględzinach/ jeździe próbnej? Na to co mówi posiadacz/znajomy/kolega/forumowicz. Jak coś wybierzesz, to pisz. Czasem ludziom się chce podjechać i poświęcić odrobinę czasu na obejrzenie, byś nie musiał robić setek kilometrów na darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Więc tak. Ujezdzam 2.0 sohc w manualu, 05 z LPG czyli jedną z bardziej porzadanych kombinacji. Demonem nie jest ale zawalidroga, nawet na autostradzie bynajmniej też. Skrzynia jest pancerna chociaż trochę twarda i toporna. Wiadomo- bez oleju nie pojedzie. Audio fabryczne jest żenujące ale da się uzdrowić sprawę wymiana radia, głośników, subwooferem i wygłuszeniem drzwi i nadwozia- kawał przygody i stosunkowo dużo kosztuje ale gra naprawdę ladnie. Ogólnie model bardzo udany, w kombiku bardzo funkcjonalny. Aha w manualu masz reduktor- przydatny. Uwagę zwracaj mocniej na ruda, i poza tym to co w innych autach. Ja gratuluję wyboru, teraz szukaj dobrego egzemplarza bo z tym trudno (4 miesiące i 8 kkm jeżdżenia i oglądania perełek od niemca)Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 @recki determinacja godna podziwu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 [mention=23965]recki[/mention] determinacja godna podziwu Nie paliło mi się - miałem czym jeździć a szukałem żeby zostać z nim na dłużej. Po półtora roku wiem że się oplaciloWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 jakby ktoś szukał ..... to ja oddam w dobre ręce/nogi swoje kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 @luksp Co prawda szukam sedana,ale..można jakieś foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 6 godzin temu, pawson89 napisał: @luksp Co prawda szukam sedana,ale..można jakieś foto? link do ogloszenia poszedl na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktoriano Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 W dniu 18.01.2016 o 18:05, kilerzpruszkowa napisał: A poliftowe nie były wszystkie EJ20F ? http://forum.subaru.pl/index.php?/forum/40-zakup-kontrolowany/ Może macie rację z tymi utwardzonymi zaworami. Znalazłem w necie wpis JAKO Na bazie doświadczenia mogę powiedzieć, że można określić dwie wersje silników wolnossących 2,0 dohc z roczników 05-10. Tzw engine code lub engine type; EJ204....., nie przystosowany do lpg- regulacja luzów zaworowych co 30-50 tys km. EJ20F....., przystosowany do lpg- regulacja luzów zaworowych z częstotliwością pow. 100 tyś km. Muszę dodać, że kilka aut z EJ20F..... przejechało 200tys km na LPG bez regulacji luzów zaworowych i praca ich silników jest lepsza niż EJ204 po 40tys. km na LPG Witam. Odświeżam starego kotleta, byłem dzisiaj oglądać Legacy z 2005r. i na tabliczce znamionowej przy engine było napisane EJ202... z tego co piszecie to powinien być albo EJ204, albo EJ20F, zaś na kolektorze był znaczek EJ20 i brak dalszych oznaczeń. Bardzo proszę o pomoc. Poza tym samochód był spawany, szpachlowany, malowany... eee szkoda gadać Bardzo proszę o odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 EJ202 to SOHC (136 KM), EJ20F i E204 to SOHC (w zależności od roku produkcji 150-165 KM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktoriano Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) No dobrze, ale czy EJ202 ma utwardzane gniazda zaworów czyli regulacja co 100 tyś km.? Czy 136 KM to tylko EJ202 czy są jeszcze jakieś 136 KM z innym oznaczeniem? Coś mi się kojarzy, że ktoś pisał o 136 KM i utwardzanych gniazdach zaworów... hmm.. Edytowane 28 Stycznia 2018 przez wiktoriano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Tam jest tania regulacja zaworów na śrubki i nie trzeba wyciągać silnika do tej regulacji. A czy są utwardzone to nie wiem, ale raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyniek Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 8 godzin temu, Slawskip napisał: EJ202 to SOHC (136 KM), EJ20F i E204 to SOHC (w zależności od roku produkcji 150-165 KM). EJ204 ro raczej DOHC i tam regulacja zaworów jest na płytkach. Z dwulitrowych jednostek tylko EJ202 to SOHC z regulacją na śrubkach i dlatego najtańsza w utrzymaniu z gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 3 godziny temu, Krzyniek napisał: EJ204 ro raczej DOHC i tam regulacja zaworów jest na płytkach. Z dwulitrowych jednostek tylko EJ202 to SOHC z regulacją na śrubkach i dlatego najtańsza w utrzymaniu z gazem. Tak DOHC, pisałem z telefonu i autokorekta zmieniła mi na SOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktoriano Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Podsumowując EJ202 - 136 KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na śrubki bez wyciągania silnika, co 40 tyś. km EJ204 - 150KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 40 tyś. km EJ20F - 165KM - utwardzane gniazda zaworów - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 100 tyś. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 52 minuty temu, wiktoriano napisał: Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Podsumowując EJ202 - 136 KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na śrubki bez wyciągania silnika, co 40 tyś. km EJ204 - 150KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 40 tyś. km EJ20F - 165KM - utwardzane gniazda zaworów - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 100 tyś. km Dobrze, że mój o tym nie wie, że powinien już dwie regulacje mieć, bo by mnie pewnie przestał wozić... Skąd Ci się 40kkm wzięło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktoriano Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Ktoś wcześniej napisał 30-50 kkm, niech se jest nawet 60kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 19 minut temu, wiktoriano napisał: Ktoś wcześniej napisał 30-50 kkm, niech se jest nawet 60kkm To niech se będzie nawet 105kkm, bo po takim czasie wymienia się rozrząd, a wraz z nim nie poświęcenie godziny czasu na kontrolę i regulację zaworów, byłoby niewybaczalnym błędem. Częstsze regulacje mają za zadanie zaspokoić roszczenia finansowe mechaników i Twoje dobre samopoczucie. Ale kto bogatemu zabroni - rób regulacje zaworów co 40kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyniek Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Nie przesadzajmy, koszt SPRAWDZENIA luzów zaworowych nie jest tak ogromny by nie wykonywać go profilaktycznie co te około 50 kkm a w razie nieprawidłowości można też tanio je skorygować. Jak zawsze panuje zasada: jak kto woli, ale ja też jestem zwolennikiem zapobiegania niż leczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 14 minut temu, Krzyniek napisał: Nie przesadzajmy, koszt SPRAWDZENIA luzów zaworowych nie jest tak ogromny by nie wykonywać go profilaktycznie co te około 50 kkm a w razie nieprawidłowości można też tanio je skorygować. Jak zawsze panuje zasada: jak kto woli, ale ja też jestem zwolennikiem zapobiegania niż leczenia. Zapytam przekornie. Jaka jest różnica między sprawdzeniem, a regulacją w silniku SOHC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyniek Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Faktycznie przekornie Sprawdzenia w sensie ze sprawdzasz i jeżeli ok to nie ruszasz, a jeżeli poza normą to kręcisz śrubkami ;p tak czy siak uważam że przy LPG częstsze sprawdzanie ma sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 8 godzin temu, wiktoriano napisał: Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Podsumowując EJ202 - 136 KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na śrubki bez wyciągania silnika, co 40 tyś. km EJ204 - 150KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 40 tyś. km EJ20F - 165KM - utwardzane gniazda zaworów - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 100 tyś. km EJ204 i EJ20F wychodziły w obu wariantach mocy (150 i 165 KM), także po mocy nie da się rozróżnić który silnik siedzi w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktoriano Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ok. Dzięki. Pytanie za 10 punktów. Nie mogę znaleźć ramki żeby zamontować radia 2 din u góry, zamiast schowka pomiędzy nawiewami. Istnieje taka w ogóle do tego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Hehe temat niczym nil szeroki, jak amazonka długi i zawiły niczym expose rządu. Jest a jakoby jej nie było, choć ponoć niektórzy widzieli. A powaznie- ramka do nawigacji i po lekkiej rzeźbie włożysz tam płytkie radio albo dedykowana ramka zamiast właściwego radia, z panelem klimy ale to 400? 450 USD? Nie pamiętam dokładnie. Albo trzecia opcja - na technicznym, w dziale legacy znajdź mój wątek o panelu klimy z V w IV i będziesz wiedzial (pisze z tel i nie mam jak podlinkowac watku). A punkty jak przyznajesz i po ilu się kasują bo przez tematykę forum- za punkty dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się