Daniel208 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Baca tą aktualizację moje autko miało robione przez poprzedniego właściciela ( było kupione właśnie u A.Kopra ). Więc teraz w Gdańsku wgrali mi coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Cześć Subarowicze Dzisiaj byłem w moim ASO, niestety nie wgrali mi nowego programu. Nie wiem czy to problem z ECU czy też z kodami do nowego oprogramowania. W przyszłym tygodniu zapowiedziałem się na kolejną wizytę, a z waszych informacji pojazdy po wgraniu nowego softa nie sprawiają problemów. Zobaczymy co z tego mądrego się urodzi ... Pozdrawiam diamond ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamulacz Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 u mnie po wyjechaniu z ASO zamulało, teraz niby nie muli, za to chla cały czas ok 12,5l vervy, v-powera, zwykłej jeszcze więcej... a na początku w pierwszym miesiącu pomimo braku znajomości silnika ok 10l. Powtarzam, że Pan w ASO powiedział, żeby odezwać się w połowie stycznia, bo będą mieli nowszy soft, a ten co mi wgrali ( przesłany specjalnie na płytce z SIPu,) to jeszcze nie to. Poza tym powiedział, że ten co miałem, to fabryczny i wcześniej żadnej aktualizacji nie robiono. Pytanie czy inne ASO wgrywają co mają licząc na autosugestie użytkowników oraz olanie tematu, a w bdg są szczerzy lub stworzono tam legendę o nowym oprogramowaniu... za miesiąc powiem coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 u mnie po wyjechaniu z ASO zamulało, teraz niby nie muli, za to chla cały czas ok 12,5l vervy, v-powera, zwykłej jeszcze więcej... a na początku w pierwszym miesiącu pomimo braku znajomości silnika ok 10l. Powtarzam, że Pan w ASO powiedział, żeby odezwać się w połowie stycznia, bo będą mieli nowszy soft, a ten co mi wgrali ( przesłany specjalnie na płytce z SIPu,) to jeszcze nie to. Poza tym powiedział, że ten co miałem, to fabryczny i wcześniej żadnej aktualizacji nie robiono. Pytanie czy inne ASO wgrywają co mają licząc na autosugestie użytkowników oraz olanie tematu, a w bdg są szczerzy lub stworzono tam legendę o nowym oprogramowaniu... za miesiąc powiem coś więcej. podobno mam najnowszy soft, chociaż nigdy aktualizacji nie było. jak dla mnie placebo, z informacji aso firmware dostarczony na szkoleniu ma ten sam numer co poprzednia wersja Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Moje subiektywne wrażenie to tyle, że więcej pali, ale może zima a może korki. U mnie dalej OK, ale KS wciąż stłumiony, więc się nie liczę jako pełnowartościowy tester. Z tym nowym softem to nikt nic nie wie - czeski film , ale jak widać niektórzy zadowoleni. Ja jeszcze szampana nie otworzyłem i fajnie gdyby SIP się wypowiedział jaki soft kiedy będzie dla jakiego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Też mnie to drażni. Po raz kolejny prośba o podanie nr wersji firmware oraz listy zmian w aktualnym firmware do @Dyrekcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 W mojej MY08 Impreza w 2012 r. była wgrywana aktualizacja softu, o której mowa w poniższym wątku http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/29896-akcja-serwisowa-ulepszenie-produkt%C3%B3w/ W zeszłą sobotę byłem w ASO Koper i uzyskałem info, że do mojej Imprezy nic nowszego nie ma... Faktycznie dobrze by było mieć wiedzę na temat wersji firmware, a także jakieś ogólne wytyczne dla Nas i ASO, bo co ASO to widzę inny obyczaj. Za niedługo mi się skończy 12 miesięcy od płatnego przeglądu i będzie zonk.... ... a @Dyrekcja śpi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 a @Dyrekcja śpi Przypominam, że kwestia absencji Dyrekcji była już wielokrotnie wyjaśniana... do tego stopnia, że nawet powstał na ten temat stosowny wątek: Tematy pytań, czas odpowiedzi Też mnie to drażni. Łatwiej byłoby odnaleźć Dyrekcji stosowne pytania, gdyby piszący w tym wątku pamiętali, że znajduje się on w dziale Pytania do Dyrekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 a @Dyrekcja śpi Przypominam, że kwestia absencji Dyrekcji była już wielokrotnie wyjaśniana... do tego stopnia, że nawet powstał na ten temat stosowny wątek: Tematy pytań, czas odpowiedzi Też mnie to drażni. Łatwiej byłoby odnaleźć Dyrekcji stosowne pytania, gdyby piszący w tym wątku pamiętali, że znajduje się on w dziale Pytania do Dyrekcji. ...jak dla mnie, można ten wątek przenieść do DT lub w każde inne miejsce, byle zaistniała wreszcie możliwość uzyskania jasnych odpowiedzi na zadane tu pytania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Nie chodzi o to, żeby wątek przenosić tylko o to, żeby go nie "zamulać". Dział Pytania do Dyrekcji nie służy do prowadzenia szeroko pojętych dyskusji lecz do tego żeby uzyskać odpowiedź od Dyrekcji na konkretnie postawione pytania. Czasami Dyrekcja jest zajęta lub zwyczajnie potrzebuje czasu na rozpoznanie sprawy... stąd prośba o wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 informacja z aso firmware ma to samo oznaczenie co pół roku wcześniej otrzymane od sip. paradoks miły Pan forka 2007 ma problem od 2008, zostawiamy wielokrotnie do naprawy. w 2009roku aktualizacja softu (zapewne zapłacił za nią). W dniu wczorajszym otrzymałem informację że mojego sterownika nie da się aktualizować. czekałem co będzie u tego wlasciela okazało się że ma taki sterownik jak ja, dział techniczny sip odpowiedział brak możliwości aktualizacji !! Moje pytanie brzmi co zrobili w 2009? standard odłączenie aku Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 prośba o podanie nr wersji firmware Postaram się w poniedziałek sprawdzić w DT. Po raz kolejny Cóż, na wątek czasem zaglądam, lecz nie bardzo mam możliwość śledzić całość prowadzonej ( intensywnej ! ) dyskusji. W związku z powyższym jak najbardziej może się zdarzyć, że zdane pytanie ( przy tej ilości wypowiedzi ) nie zostanie dostrzeżone. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Dyrekcjo, jakie modele/roczniki powinny się zgłaszać do ASO? GC również...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 prośba o podanie nr wersji firmware Postaram się w poniedziałek sprawdzić w DT. Po raz kolejny Cóż, na wątek czasem zaglądam, lecz nie bardzo mam możliwość śledzić całość prowadzonej ( intensywnej ! ) dyskusji. W związku z powyższym jak najbardziej może się zdarzyć, że zdane pytanie ( przy tej ilości wypowiedzi ) nie zostanie dostrzeżone. Pozdrowienia Nie chciałem, żeby tak wyszło obcesowo U mnie minęły ze 3 tygodnie i kilometry przybywają i nadal nie ma mulenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Niestety kolega specjalizujący się w tej tematyce jest już na urlopie noworocznym. To co mogłem ustalić : - oprogramowanie jest zróżnicowane w zależności od typu silnika oraz modelu ( nie ma więc jednego oprogramowania dla wszystkich aut ew. dotkniętych przypadłością ); - w każdym serwisie mechanik jest w stanie podłączając tester powinien spróbować wgrać najnowszą wersję ( jeżeli już jest zainstalowana, nie da się wgrać). jakie modele/roczniki powinny się zgłaszać do ASO? GC również. Jeżeli omawiany problem nie występuje, nie ma powodu do zgłaszania się ( no chyba, że jest inny problem ). O problemach w GC brak mi informacji ( ale być może coś w wątku przeoczyłem ). Ew. będę mógł udzielić więcej informacji po nowym roku ( gdy wróci odpowiedzialny za ten temat kolega ). Nie chciałem, żeby tak wyszło obcesowo No problem. Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Dobrze byłoby wiedzieć jakie poprawki zostały wprowadzone do oprogramowania. U mnie w cyklu miejskim coraz gorzej, tzn. trochę mniej mocy, więcej pali i po kilkuset km w mieście nie wyprzedza zapłonu tak jak na początku po resecie. Paramter "Learned Ignition Timing" na początku dochodził do 9, a teraz nie więcej niż 6. Sporadyczne knock'i. Nie ma tragedii ale trend jest. Ciekawy jestem opinii innych. Czy DT mógłby Szanownym Forumowiczom wyjaśnić co zostało poprawione w sofcie dla konkretnych modeli i czy pojawią się jeszcze jakieś poprawki? Będę wdzięczny za załączanie logów innych w celu porównania. To, że jedzie lepiej jest wrażeniem subiektywnym i w czasie może się zmieniać, dlatego najlepiej porównać korekty. Pozdrawiam i Wesołych Świąt! pompik ecuExplorer 22-12-2015 08h18m35s.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ja już jestem po okresie testowym, 1600km i zaczęło się psuć, trochę inaczej niż poprzednio (mniej gwałtownie), ale w znanym stylu. Potestuję jeszcze trochę km i pewnie niestety będzie powrót do klemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 pompik: moge wrzucic logi z mojego Hawka 2006 (bez update ale i bez problemu) z tym ze: - na lpg czy benz? - EE nie pokazuje mi wszystkich parametrow z twojej listy, wydaje mi sie ze RomRaider pokazywal ich wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtisek1 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) Jak widzicie mocno debiutuje w tej marce i na tym forum . Jestem z Olsztyna. Użytkuje Forestera zaledwie od tygodnia , ale niestety wydaje mi się , że posiadam opisywaną w tym wątku ( i wielu innych wątkach ) usterką , męcząca przypadłość. Rozebrałem przepustnicę , przeczyściłem i jest zdecydowanie lepiej , ale nie idealnie. Czy była brudna , nie wiem , nie mam porównania , zdjęcie poniżej prosze o ocenę. Nie robiłem jeszcze odpięcia klem na aku. Mam autko z pewnym przebiegiem 184kkm z pełną historia przeglądow , ale temat dławienia jest mega irytujący. Dlatego też , proszę o jakieś informacje o dobrym i zaangażowanym w temat mechaniku w okolicach Olsztyna , który jest w stanie sobie poradzić z tematem poprzez zamontowanie filtra do czyjnika stukowego. Czy autoryzowany serwis Max -usługa Stefanowicz czy może Solix ?? Będę śledził temat . Edytowane 26 Grudnia 2015 przez wojtisek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Czy była brudna Tak była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 pompik: moge wrzucic logi z mojego Hawka 2006 (bez update ale i bez problemu) z tym ze: - na lpg czy benz? - EE nie pokazuje mi wszystkich parametrow z twojej listy, wydaje mi sie ze RomRaider pokazywal ich wiecej Wrzucaj śmiało. Nie ma znaczenia czy lpg czy benzyna. Nie muszą być wszystkie parametry. Learned Ignition i obroty najważniejsze. Będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Nie ma znaczenia czy lpg czy benzyna. Nie muszą być wszystkie parametry. Learned Ignition i obroty najważniejsze Olbrzymie znaczenie ma wiedza, czy silnik pracuje na benzynie czy LPG. Korekty czasu wtrysków czy zapłonu będą różne w zależności od spalanego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 pompik: moge wrzucic logi z mojego Hawka 2006 (bez update ale i bez problemu) z tym ze: - na lpg czy benz? - EE nie pokazuje mi wszystkich parametrow z twojej listy, wydaje mi sie ze RomRaider pokazywal ich wiecej Wrzucaj śmiało. Nie ma znaczenia czy lpg czy benzyna. Nie muszą być wszystkie parametry. Learned Ignition i obroty najważniejsze. Będę wdzięczny logi EE Hawkeye 20 160km lpg.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 No i pięknie Ci wyprzedza zapłon i wyuczony jest porządnie. Ja nigdy u siebie tak wysokich wartości Learned Ignition Timing nie widziałem. Czy udało Ci się zarejestrować jakiegoś loga z "Knock Signal #1 (On/Off)" ? Ciekawy jestem ile masz knocków średnio i jak reagują korekty na ich wystąpienie. U mniepo każdym knock'u konsekwentnie zmniejsza wyprzedzenie kąta zapłonu do totalnego muła, tyle że po update'cie wolniej. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 No i pięknie Ci wyprzedza zapłon i wyuczony jest porządnie. Ja nigdy u siebie tak wysokich wartości Learned Ignition Timing nie widziałem. Tak z ciekawości - jak należy rozumieć ten parametr i jakie są prawidłowe wartości dla niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się