Skocz do zawartości

Fałszywe spalania stukowe w 2.0 NA - wadliwe ECU


pompik

Rekomendowane odpowiedzi

@Dyrekcja

 

Jestem po wizycie w ASO Gdańsk.

Generalnie jestem zadowolony z wizyty (głównie dlatego, że miałem przy okazji możliwość przejechania się Levorgiem :).

1. W moim aucie został wgrany nowy soft oraz wyczyszczona przepustnica.

2. ASO twierdzi, że mail od Dyrekcji oznacza, że auto musi być kupione w ASO oraz serwisowane w ciągu osatnich 12 miesięcy.

 

Na razie auto nie muli - wiadomo, odłączony akumulator i reset ECU.

Natomiast, jeśli zacznie mulić - będę musiał skorzystać z punktów kolejnych czyli endoskop i wtryski.

 

Czy można ASO to wyjaśnić dokładnie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ASO twierdzi, że mail od Dyrekcji oznacza, że auto musi być kupione w ASO oraz serwisowane w ciągu osatnich 12 miesięcy.

 

ASO Gdańsk czytuje zapewne nasze forum więc wystarczy, że przeczytają tą: #154 wypowiedź Dyrekcji, aby zrewidować swoje twierdzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ASO twierdzi, że mail od Dyrekcji oznacza, że auto musi być kupione w ASO oraz serwisowane w ciągu osatnich 12 miesięcy.

 

ASO Gdańsk czytuje zapewne nasze forum więc wystarczy, że przeczytają tą: #154 wypowiedź Dyrekcji, aby zrewidować swoje twierdzenie.

 

 

Pokazywałem im posta na forum, ale Panowie patrzyli na oficjalny mail od Dyrekcji.

Nie mam im nic do zarzucenia - po prostu nie zrozumieli maila odpowiednio - widocznie trzeba go napisać jednoznacznie...

 

Na razie nie będe drążył, ale jak nowy soft nie pomoże to będę prosił o potwierdzenie przed wizytą w ASO, żeby nie tracić czasu, bo badanie endoskopem = 500 zł, które nie wiadomo czy jest sens wydawać.

 

Przy okazji mam pytanie o listę zmian w oprogramowaniu, które jest aktualne.

Czy możemy o coś takiego prosic ? 

 

Na zagranicznych forach pojawiły się głosy, że nowy soft (z końca 2014 roku) próbuje rozwiązać problem przez nieznaczne pogorszenie osiągów.

I oczywiście problem występuje na całym świecie wbrew podejrzeniom odnośnie tego, że to nasz lokalny polski problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś jakiś dokument z opisem co zrobili i z jakiej wersji softu na jaką zrobili upgrade??

Szkoda, że Dyrekcja nie odpisuje...

 

 

Dostałem do podpisania dokument, na którym było wyszczególnione:

update softu (bez podania wersji poprzedniego ani wgrywanego)

czyszczenie przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szkoda, że Dyrekcja nie odpisuje...

 

Tematy pytań, czas odpowiedzi


 

 

Pokazywałem im posta na forum, ale Panowie patrzyli na oficjalny mail od Dyrekcji. Nie mam im nic do zarzucenia - po prostu nie zrozumieli maila odpowiednio - widocznie trzeba go napisać jednoznacznie...

 

Zamieszczone przez Dyrekcję fragmenty z tego maila są moim zdaniem całkowicie jednoznaczne. Jeśli ktoś z ASO czyta ten wątek i ma jeszcze jakieś wątpliwości to bardzo proszę o ich wyjaśnienie bezpośrednio z SIPem... pielęgnowanie nieporozumień nie ma najmniejszego sensu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Czy można ASO to wyjaśnić dokładnie ?

W najbliższą sobotę mamy spotkanie dealerskie.

 

Tam na wszelki wypadek raz jeszcze wyjaśnimy temat.

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urabus ..

 

 

Ja wiem że Leśniki są ok . Natomiast nie mogę powiedzieć o niezawodności, ktroej pryzcyzna  jest też pewnie  zaniedbanie poprzedniego właściciela. Ze swojej strony powymieniałem  wiele elementów które mogły mieć wpływ na " zamulanie"( opisywałem w innych wątkach) . Pozostaje mi jeszcze raz skorzystać z usług ASO Mikołów jeśli chodzi o kwestię wgrania nowego softa, choć 3 tygodnie temu już taki zabieg został przeprowadzony. Obserwuję posty tych którzy podjęli kroki akcji serwisowych.

 

Pozdrawiam i wszystkiego dobrego

 

diamond

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ktoś więcej odnośnie akcji serwisowej ? jakieś wrażenia dotyczące odczuwalnej zamiany? Szanowni  Dzielcie się informacji ... Po wspomnianym spotkaniu dealerskim odwiedzę swoje ASO..

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, ktoś wie czy jest to nowy soft czy cała akcja polega tylko na sprawdzeniu czy autko ma uaktualniony soft który wyszedł jakiś czas temu ??

 

Pytanko numer 2 :) Jak ASO w Gdańsku podchodzi do tematu akcji serwisowej ? Czy sama aktualizacja softu jest za free skoro autko było od Polskiego Dilera ale nie serwisowane przez ostatnie 12 miesięcy w ASO, bo z tego co czytam różnie to interpretują. 

 

Moje autko chodzi ok...problemu już nie ma, ale skoro jest akcja serwisowa to czemu nie skorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, ktoś wie czy jest to nowy soft czy cała akcja polega tylko na sprawdzeniu czy autko ma uaktualniony soft który wyszedł jakiś czas temu ??

 

Pytanko numer 2 :) Jak ASO w Gdańsku podchodzi do tematu akcji serwisowej ? Czy sama aktualizacja softu jest za free skoro autko było od Polskiego Dilera ale nie serwisowane przez ostatnie 12 miesięcy w ASO, bo z tego co czytam różnie to interpretują. 

 

Moje autko chodzi ok...problemu już nie ma, ale skoro jest akcja serwisowa to czemu nie skorzystać.

...zawsze możesz się powołać na tę akcję serwisową...

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/29896-akcja-serwisowa-ulepszenie-produkt%C3%B3w/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje autko najczesciej łapie problem dziury 2,5-3 krpm [(czyli zamiast w ulamku sekundy to idzie sekunde czy dwie w tym zakresie obrotow z pedalem w podlodze)a mialem taka sytuacje w górach, ze obroty staly w miejscu przy jezdzie pod górę ] w trasach jak zaczynaja sie długie podjazdy być może dlatego ze mieszkam na terenie nizinnym i ecu nie 'ogarnia' , przyzwyczajone do innego obciążenia, po zdjeciu klem juz mu góry nie straszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO Zdanowicz po konsultacji z Dyrekcją oznajmiło, że nie przysługuje mi darmowa akcja serwisowa mimo że auto zostało zakupione w sieci SIP oraz mam FVAT za usługę u nich z grudnia 2014. Ostatni przegląd był wykonany w ASO ale 14 miesięcy temu, a nie 12. Powiedziano mi, że warunkiem przeprowadzenia badania endoskopowego jest przegląd za 1100PLN, a w geście dobrej woli sprawdzą soft i wyczyszczą przepustnicę. Uważam, że zasady akcji są niejasne, a mój budżet na auto dawno przekroczony, tak więc proszę Dyrekcję o doprecyzowanie zasad. Zostawiłem już tyle forsy w różnych ASO na próżno, że próg bólu został przekroczony i szczerze to spodziewałem się bardziej proklienckiego podejścia

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ASO Zdanowicz po konsultacji z Dyrekcją oznajmiło, że nie przysługuje mi darmowa akcja serwisowa mimo że auto zostało zakupione w sieci SIP

Z postu Dyrekcji wynika jednak zupełnie coś innego.Auta zakupione w SIP-ie mają wszystkie czynności wykonane w bezpłatnie,prócz wymiany wtryskiwaczy.

Wykonanie przeglądów czy napraw w ASO dotyczy aut zakupionych poza SIP.

Trzeba poczekać do przyszłego tygodnia,po spotkaniu dealerów będzie wszystko jasne.Chyba,bo ASO miewają czasem dziwne podejścia i interpretacje. ;)  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ASO Zdanowicz po konsultacji z Dyrekcją oznajmiło, że nie przysługuje mi darmowa akcja serwisowa mimo że auto zostało zakupione w sieci SIP

Z postu Dyrekcji wynika jednak zupełnie coś innego.Auta zakupione w SIP-ie mają wszystkie czynności wykonane w bezpłatnie,prócz wymiany wtryskiwaczy.

Wykonanie przeglądów czy napraw w ASO dotyczy aut zakupionych poza SIP.

Trzeba poczekać do przyszłego tygodnia,po spotkaniu dealerów będzie wszystko jasne.Chyba,bo ASO miewają czasem dziwne podejścia i interpretacje. ;)

...Dyrekcja Dyrekcją, a ASO sobie... Zadzwoniłem dziś do ASO Koper umówić się na przegląd zimowy i przy okazji rozpocząć niniejszą akcję począwszy od sprawdzenia i ewentualnego wgrania nowego softu, jako ,że przepustnica wyczyszczona. Niestety Pan po drugiej stronie nie bardzo wiedział o co mi chodzi. Już nie wspomnę o rozpytaniu o pochodzenie samochodu i historię serwisową w kontekście ewentualnych kosztów tej operacji... Wszystko ma się wyjaśnić jak przyjadę na przegląd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff, właśnie zakończyłem rozmowę telefoniczną z ASO w Rzeszowie. W celu przeprowadzenia ww. działań, które poruszamy w tym wątku mam zaklepany termin na przyszły tydzień. Nie obyło się jednak bez kilku niejasności - i że tak to określę - problemu różnej interpretacji zapisów na fakturach, których posiadanie jest niezbędne, aby skorzystać z usługi ASO w tym zakresie. Na szczęście miła pani z ASO była na tyle uprzejma, że w celu wyjaśnienia powyższych kwestii zwróciła się z zapytaniem do Dyrekcji, po czym otrzymałem zwrotny telefon, że wszystko O.K., i mogę przyjeżdżać. A więc - pojadę, zobaczę, ocenię, a następnie oczywiście podzielę się wrażeniami na forum  :)

 

 

W najbliższą sobotę mamy spotkanie dealerskie.   Tam na wszelki wypadek raz jeszcze wyjaśnimy temat.

Wyjaśniajcie do skutku Szanowna Dyrekcjo - bo jak widać z mojego powyższego wpisu nie wszystko jest dla wszystkich zrozumiałe. Mam tu na myśli zarówno ASO, jaki użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...