Kolego, jako że sam mam takiego Lanosa tylko bez AT to mogę powiedzieć ze na pewno autko godne polecenia i mega bezawaryjne o ile przeglądy są wykonywane na bieżąco.
Na pewno przy kupnie zwróć uwagę na słynne "mulenie" w przedziale
2-2,5 tys. obr. Większość 2.0 się z tym problemem spotkała co skutecznie zabija przyjemność z jazdy ( patent już na to jest ale to koszt dodatkowy okolo 1,5 tys. zł. ).
Moja ma juz prawie 200 tys. przejechane ( mam ją od 85 tys. ) i przez ten czas poza regularnymi serwisami i wymianą sprzęgła koło 150 tys. do wymiany extra było łożysko tylnego koła oraz łapa sprzęgła.
Jeżeli planujesz wstawienie gazu to warto poszukać silnika wzmocnionego ( sam taki posiadam i regularnie co 50 tys. sprawdzane są luzy na zaworach...jak do tej pory nie wymagały interwencji ).