wasz_hugo Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 To ja w ramach tego ze traktowany jestem drugorzędnie nie kupie Ja niestety mam podobne odczucia... troche tak jakby główno dowodzący panowie w FHI chcieli cos na sile udowodnic klientowi z EU. Mają dobry ,sprawdzony, trwały silnik po modyfikacjach(mam na mysli starego-nowego ej20 w japońskiej wersji STi . 308 konny, ktory nie jest wytworem wyobraźni.Ten silnik jest,istnieje itd. Spełnia krytera Subaru co do wytrzymałosci bo 'wsadzaja" go do japonskiego STI.Dlaczego nie wypuszczac STI z tym silnikiem rowniez na rynek EU ??? Czemu do nowego,fajnego auta jakim jest nowe STI pakowac "cos" tj rozwierconego ej25? Cos czego większosc nie chce,bo ma ku temu obawy ... W obecnych czasach klienta należy szanowac bardziej niż zwykle. Nie sądze, że dla FHI europejski rynek w ogóle sie nie liczy. Jesli by tak było,to trzeba by na własą ręke sprowadzac sobie Subaru z np USA . ps.Ja chce auto z bokserem,pewnie chce (jeszcze) Subaru bo (jeszcze) cenię tą marke ....bardziej niż europejską masówke. Ale chce w samochodzie miec silnik ,który jest produkowany i jest dobry( ej 20). Nie chce cykającej bomby. Nikt nie kupuje nowego samochodu po to zeby moze za rok a moze za 2 oddac go do serwisu na wymianę silnika bo cos co nawalało, niestety nawala dalej... Apel do SIP ! Nasze głosy choć nieliczne,licza sie dla FHI (podobnie jak głosy innych forumowiczów z Europy). Nieprawdą jest ze Subaru ma to gdzies. Warto o tym pisac,mowic itp. A wierze ze niebawem dostaniemy to czego chcemy i przedaż STI w Polsce wzrosnie. I bzdurne jest twierdzenie ze szefom FHI obojetne jest to czy w EU sprzedaż bedzie na poziomie 15 tys sztuk zamiast np 3 tys Biznes to biznes.I tam też o tym wiedzą. Były głosy o lepsze wykonczenie i to zrobili. Sa głosy o zastąpienie ej 25 przez ej 20 badz 2.0 DIT.Nie ma panowie na co czekac. Klient płaci,klient wymaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 panowie zawsze mozecie przytargac zwyklego wrx'a z usa ktory na pokladzie ma 260konny 2.0dit -szkoda ze nie oferuja go w PL... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Tyle tylko że 2.0 DIT nie bulgocze. WRX STI bez warkotu to lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Ja to proponuję kupić skodę. Dla skody rynek europejski jest najważniejszy i oferują na nim to co mają najlepszego Edytowane 15 Stycznia 2015 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Fabię 1.2 TSI na wypasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 śmiej się śmiej, a potem wsiądź do superba 3,6 4x4, nawet Kuzi nie narzekał (zbyt głośno) ale fakt że gdyby jednak trafił do nas np levorg 2.0300 koni,i może jeszcze nawet w manualu to już możecie mnie wpisywać na listę do odbioru. wrx kombi to było chyba najfajniejsze subaru które miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 A dla mnie najfajniejszym jakie miałem jest sti my 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ja jakoś w levorga z 300 kucykami zbytnio nie wierze(w Europie) bo zaraz jakieś głupie normy i zabiorą trochę koni jak w Foresterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 A dla mnie najfajniejszym jakie miałem jest sti my 15 I niech to zdanie zakończy ten wątek, bo powoli robi sie smutno....(jak wszędzie gdzie poruszany jest temat 2.5t). BTW komu ostatnio padł silnik? Biorąc pod uwagę niektóre posty minimum pare motorów miesięcznie padać powinno. Rowniez od samego seryjnego stania w garażu:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Moje pierwsze wrażenia z jazdy STi są bardzo pozytywne. Prowadzi się rzeczywiście dużo lepiej od poprzednika. Spalanie też wydaje mi się niższe. W środku czuć wyraźnie lepszy standard i w końcu można posłuchać muzyki (wersja TOP), a nie zgrzypienia głośników. Niestety, bardzo nie podoba mi się fabryczna nawigacja. Interfejs jak w nawigacjach z Biedronki. Może to kwestia przyzwyczajenia. Fajne auto do codziennej jazdy. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez ALEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 BTW komu ostatnio padł silnik? Najwięcej silników padło tym, co tego silnika nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Najwięcej silników padło tym, co tego silnika nie mają tak to już "tu" jest...."słyszałem od kolegi ..dobrego!".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 BTW komu ostatnio padł silnik? Najwięcej silników padło tym, co tego silnika nie mają Ja mam dwa tłoki, liczy się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ja mam dwa tłoki, liczy się ? oczywiście i to podwójnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 BTW komu ostatnio padł silnik? Najwięcej silników padło tym, co tego silnika nie mają Ja mam dwa tłoki, liczy się ? Jeśli Ci (u)padły, to liczy się połowicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 BTW komu ostatnio padł silnik? Najwięcej silników padło tym, co tego silnika nie mają Ja mam dwa tłoki, liczy się ? Jeśli Ci (u)padły, to liczy się połowicznie Nadal stoją, na półce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 śmiej się śmiej, a potem wsiądź do superba 3,6 4x4, nawet Kuzi nie narzekał (zbyt głośno) ale fakt że gdyby jednak trafił do nas np levorg 2.0300 koni,i może jeszcze nawet w manualu to już możecie mnie wpisywać na listę do odbioru. wrx kombi to było chyba najfajniejsze subaru które miałem Mój tato ma takiego superba:) i tez nie narzeka;) Moje pierwsze wrażenia z jazdy STi są bardzo pozytywne. Prowadzi się rzeczywiście dużo lepiej od poprzednika. Spalanie też wydaje mi się niższe. W środku czuć wyraźnie lepszy standard i w końcu można posłuchać muzyki (wersja TOP), a nie zgrzypienia głośników. Niestety, bardzo nie podoba mi się fabryczna nawigacja. Interfejs jak w nawigacjach z Biedronki. Może to kwestia przyzwyczajenia. Fajne auto do codziennej jazdy. Do codziennej jazdy? Nie jest za twardy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Tyle tylko że 2.0 DIT nie bulgocze. WRX STI bez warkotu to lipa Niestety racja. Dlatego chciałbym STI z 308 KM ej 20(producja na rynek JP) Bulgocze jak prawdziwe subaru i UPG nie pada Co za problem dac ten silnik do wersji europejskiej(mniej szkodliwych substancji niz nasz ej 25) ,lepszy dla srodowiska,mniejsza akcyza.... ja z tego nic nie rozumiem... no albo to celowa robota kogos... A dla mnie najfajniejszym jakie miałem jest sti my 15 Jest fajny,najfajniejszy ale czy byłby mniej fajny gdyby dali japonska spec na Europe??? ej 20 w tej budzie...hmm czy tych marzen nie mozna spełnic mając juz 'bude' i ' silnik' na stanie??? BTW komu ostatnio padł silnik? Najwięcej silników padło tym, co tego silnika nie mają Nie o to chodzi. Szczerze życze bezproblemowej eksploatacji. W podobnym czasie zastanawialismy sie czy kupowac nowe STI czy nie.Ty Pegi kupiles ja jeszcze nie. Samochod niesamowity,jesli faktycznie dopracowali to co powinni dopracowac juz kilka lat temu i sti spokojnie robia 150-200 tys km bez awarii to i ja wkrótce sie pochwale moim STI Ja pytałem znajomego ,który w serwisie Subaru pracuje. Mówił tylko od SBD trzymac sie z daleka. Twierdzi ze jesli przy STI nikt nie bedzie majstrował to nie nawala... Pytam to jak jest w koncu z tymi ej25??? on do mnie po chwili zastanowienia..." a nie chcesz kupic Evo?" i badz tu człowieku zadowolony... Edytowane 16 Stycznia 2015 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 on do mnie po chwili zastanowienia..." a nie chcesz kupic Evo?" i badz tu człowieku zadowolony... Oglądałem też EVO, jeździłem. Gdybym chciał kupować nowe auto w salonie do zabawy, pojeżdżawek, upalania itd. być może kupiłbym EVO. Być może. Bo za mniejszą kasę kasę dostaje się więcej sportu w aucie (wersja 360 KM). Ale do użytku codziennego plus sporadyczne wypady na tor STI jest zdecydowanie lepszym autem. Przyjemniejszym, wygodniejszym, przyjaźniejszym, cichszym, zdecydowanie lepiej wykończonym itd. itd. A na torze i tak daje sporo frajdy. Przy czym jednak możliwości w nim drzemią, co ostatnio widziałem na własne oczy, jak M. Lisowski, na Miedzianej, nowym, seryjnym STI objechał kilka modzonych Evek, prowadzonych też przez nie byle jakich kierowców. I jeszcze jedna dygresja. Tak naprawdę główną bolączką EJ257, o której się czyta, choćby w tym wątku, to UPG. Czy jeśli kogoś stać na zapłacenie w salonie 190 tys. pln za auto, to nawet jeśli się wydarzy UPG i to po gwarancji, to czy to tak istotny koszt jest w porównaniu do ceny auta? Ja przyjąłem, że auto może kosztować mnie te kilka tysięcy więcej, a może i kilkanaście, jeśli coś więcej przyjdzie przy silniku robić. I tyle. To wciąż atrakcyjna cena za frajdę z jazdy tym samochodem. I atrakcyjna w porównaniu do ceny, jaką trzeba zapłacić za auta konkurencji, próbujące się plasować w tym samym segmencie (no może poza EVO, ale EVO właściwie już nie ma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 carfit jesteś bo mam pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Atrakcyjna cena STI to jest w US (+/- 35 tys.$ ) , płacąc tyle można przymknąć oko na upg.W PL cena chora z kapelusza-praktycznie we wszystkich państwach ościennych jest taniej.Można się tylko modlić, żeby FHI wreszcie samo ( bez pośredników typu Emil Frey czy SIP ) zaczęło sprzedawać auta w Polsce, tak jak robi to w skandynawii i państwach nadbałtyckich,a wtedy ceny spadną, sprzedaż wzrośnie i wszyscy będą zadowoleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Pytam to jak jest w koncu z tymi ej25??? ja mam inne pytanie. Czy ktoś zna kogoś kto ma lub miał EJ25 i nie robił UPG ? Znam tylko kilka takich osób ale wszystkie robiły UPG. Musiały nawet te, które zajmują się Subaru "zawodowo". Atrakcyjna cena STI to jest w US (+/- 35 tys.$ ) , płacąc tyle można przymknąć oko na upg.W PL cena chora z kapelusza-praktycznie we wszystkich państwach ościennych jest taniej.Można się tylko modlić, żeby FHI wreszcie samo ( bez pośredników typu Emil Frey czy SIP ) zaczęło sprzedawać auta w Polsce, tak jak robi to w skandynawii i państwach nadbałtyckich,a wtedy ceny spadną, sprzedaż wzrośnie i wszyscy będą zadowoleni. temat wałkowany milion razy. Ceny nett w PL są bardzo podobne do tych w pozostałych krajach EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Ja nie robiłem upg. Przejechałem 67 tys. Tez mam wielu znajomych, którzy robili. Mnie tez to pewnie czeka. I ok. Może gdybym nie wiedział o tym temacie i doszłoby do awarii to bym sie zasmucił:-) ale wiem co to jest 2.5 turbo i akceptuje to z uśmiechem i radością. Pegi wyżej wytłumaczył , o co chodzi. Z resztą jedyna alternatywą jest .......niekupić sti..... I co? Lepiej? A życie, Panowie, stygnie:-):-) Ps: Panowie i Panie :-)! Edytowane 16 Stycznia 2015 przez marcinwrxsti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Z resztą jedyna alternatywą jest 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Z resztą jedyna alternatywą jest 2.2 W tą stronę też iść można ofkors:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się