Knurek1111 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 No, mnie stuknęło 187kkm, jutro jestem umówiony na jazdę próbną potencjalnym następcą... A dzisiaj przejazd WAW - KRK. Na całej trasie wyprzedziło mnie tylko A8 4.2TDI. Kręcenie do 4000rpm (gdy taka potrzeba) i spalanie (wg kompa) 6.2/100. Będzie szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 A dzisiaj przejazd WAW - KRK. Na całej trasie wyprzedziło mnie tylko A8 4.2TDI żeby poradzić sobie z SBD trzeba A8 4.3 TDI, może z biedą sobie da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 A dzisiaj przejazd WAW - KRK ... i spalanie (wg kompa) 6.2/100. Wróciłem z Monachium do Wro. Średnia prędkość 133 km/h - średnie spalanie 7.7 l/100 km wg lejka na Shellu. Cztery osoby na pokładzie plus tona bagażu - rewelacja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 żeby poradzić sobie z SBD trzeba A8 4.3 TDI, może z biedą sobie da radę Wiesz, ważny jest też kierowca... Wróciłem z Monachium do Wro. Średnia prędkość 133 km/h - średnie spalanie 7.7 l/100 km wg lejka na Shellu. Średnia prędkość z obiadem czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Średnia prędkość z obiadem czy bez? Bez obiadu, bez sikania non stop bo musiałem dojechać na czas na lotnisko. Pięć i pół godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Wiesz, ważny jest też kierowca... dokładnie o to mi chodziło wystarczy, że inni jechali przepisowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Pozwoliłem sobie wkleić tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59596-awaryjność-boxer-diesel/?p=2328665 Gratulacje Juz mocno nieaktualne...dzisiaj mam 307tkm... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Pozwoliłem sobie wkleić tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59596-awaryjność-boxer-diesel/?p=2328665 Gratulacje Juz mocno nieaktualne...dzisiaj mam 307tkm... 307k km i 307 numer postu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Widząc coraz częstsze przypadki cudownie małego spalania silników DIT postanowiłem sprawdzić mój SBD w drodze do domu z pracy Dystans 30 km. trochę po mieście,trochę obwodnicą i trasą szybkiego ruchu,trochę po wsi.Starałem się nie być zawalidrogą A wyszło tak: 20151112_105632 by stach1111, on Flickr 20151112_105640 by stach1111, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Raz w rzucił osiągnąłem 3.8l Jechałem testowo ok 80km/h bo miałem dużo czasu Normalnie jeżdżąc mam 5.8-6.2l iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Widząc coraz częstsze przypadki cudownie małego spalania silników DIT Stachu, co byś nie pisał średnia różnica eksploatacyjnego zużycia paliwa pomiędzy 2,0 DIT a SBD CVT wynosi ok 2 - 2,5 l/100 km. W określonych warunkach oczywiście będzie się to zmieniać, ale w odpowiednio długiej perspektywie dąży właśnie do takiego wyniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Widząc coraz częstsze przypadki cudownie małego spalania silników DIT Stachu, co byś nie pisał średnia różnica eksploatacyjnego zużycia paliwa pomiędzy 2,0 DIT a SBD CVT wynosi ok 2 - 2,5 l/100 km. W określonych warunkach oczywiście będzie się to zmieniać, ale w odpowiednio długiej perspektywie dąży właśnie do takiego wyniku. Moim zdaniem realnie 2,5-3,5 A poza tym ,czy nie można się pochwalić spalaniem SBD? Raz w rzucił osiągnąłem 3.8l Jechałem testowo ok 80km/h bo miałem dużo czasu Normalnie jeżdżąc mam 5.8-6.2l iPhone 3,8 ooo,to widzę ,że muszę nad tym popracować 5,8-6,2 jak najbardziej potwierdzam na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Po zatankowaniu auta pod korek obiecuję sobie, że będę jeździł ekonomicznie. Nudzi mi się po klikunastu kilometrach i powraca normalny tryb jazdy. Im dłużej jeżdżę SBD, tym bardziej mi się ten silnik podoba. Jak jest zimny, to cieszy mnie nawet jego chropowaty klekot i bujanie budą, kiedy się lekko muśnie pedał gazu. Po rozgrzaniu uwielbiam, kiedy wchodzi na obroty i kręci pod czerwone pole, a potem ten przeszywający dreszcz, kiedy wciskasz sprzęgło i z lekkim opóźnieniem zmieniasz bieg Po powrocie do garażu siedzę i nasłuchuję, bo od czasu do czasu uruchamiajaca się kalibracja, daje zupełnie nieznane mi do tej pory z innych samochodów wrażenia. Co do tematu - mam pozytywne doświadczenie, po prostu lubię swój samochód i jego silnik. Edytowane 12 Listopada 2015 przez Christoph 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Po powrocie do garażu siedzę i nasłuchuję, bo od czasu do czasu uruchamiajaca się kalibracja ... Co ci się uruchamia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Jestem w lekkim szoku, bo ja po wjechaniu do garażu gaszę silnik. Muszę dzisiaj posłuchać tego terkotania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 O kurcze,w ogóle nie zwróciłem na to uwagi,choć teraz kojarzę, bo to się odbywa bez podwyższenia obrotów i to zwracało moją uwagę.Za to po zgaszeniu czasem cośtam jeszcze pracuje,ale nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Procedura uruchamia się raz na kilka tysięcy kilometrów - ma za zadanie wyrównać pracę silnika na biegu jałowym. Pstryka, prycha, trzęsie, chrobocze, kołysze, cyka, stuka i puka, po czym silnik chodzi jak w szwajcarskim zegarku Zawsze żałuję, że nie zdążę wyciągnąć smartfona i nagrać Edytowane 12 Listopada 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Edytowane 12 Listopada 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Stachu, już poprawiłem Tak to jest, jak się takich słów mało używa, bo w aucie nic nie stuka i nie puka Edytowane 12 Listopada 2015 przez Christoph 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Terkocze jak młockarnia albo inny traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 to chyba nie jest kalibracja tylko praca silnika pod obciążeniem przy włączeniu i wyłączeniu kompresora klimatyzacji prace sprzęgiełka widać na filmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Przeczytaj opis pod filmikiem. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Procedura uruchamia się raz na kilka tysięcy kilometrów Według informacji ASO i mojego rozeznania,to kalibracja powtarza się co ok.500km. Czasem jej się nie zauważy,bo dokona się na postoju na światłach,w ogólnym hałasie może umknąć uwadze. to chyba nie jest kalibracja tylko praca silnika pod obciążeniem przy włączeniu i wyłączeniu kompresora klimatyzacji prace sprzęgiełka widać na filmie To jest kalibracja,słychać jej odgłosy nim włączy się klimatyzacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Może tak być, że albo się tej procedury nie zauważy, albo jak na filmiku włączenie się sprężarki klimatyzacji przerywa tę procedurę. Jeśli ostatnio robię po kilka kilometrów i silnik się nie nagrzewa w pełni, to może się nie uruchamia. Muszę się dokładnie przyjrzeć kiedy i w jakich warunkach odzywają się cykady i dzięcioły w SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się