Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem miernikiem lakieru, ale na masce nie zmierzył - chyba jest ALU.


 

Czy po zatrzymaniu się np w korku, cały czas trzymacie wciśnięty pedał hamulca? Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

 

Ustawiam na P. 

 

Można jeszcze zaprzeć się o zderzak samochodu przed nami  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy po zatrzymaniu się np w korku, cały czas trzymacie wciśnięty pedał hamulca? Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

Ustawiam na P.

A to czasem nie po to jest automatyczna skrzynia biegów żeby nie zmieniać biegów? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dokładnie. Było o tym wielokrotnie, że nie służy to skrzyni.

 

a zrzucenie na N? czyli luz..

Tak samo, czyli nie służy :) Automat to proste urządzenie, wrzucasz D i jedziesz. Używasz gazu i hamulca, to wszystko :) Pomyśl o tym jak przeciętny Amerykanin ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dokładnie. Było o tym wielokrotnie, że nie służy to skrzyni.

 

a zrzucenie na N? czyli luz..
Tak samo, czyli nie służy :) Automat to proste urządzenie, wrzucasz D i jedziesz. Używasz gazu i hamulca, to wszystko :) Pomyśl o tym jak przeciętny Amerykanin ;)

Pomyśl jak przeciętny amerykanin?

 

Yyyyyy mmmm ammm...

 

 

;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Było o tym wielokrotnie, że nie służy to skrzyni.

Cześć, i dzięki za odpowiedź na moje pytanie.

Co do przełączania skrzyni na P w ruchu drogowym - tu pamiętam, że stanowi to ryzyko zniszczenia skrzyni biegów w przypadku gdy inny samochód wjedzie nam w tył powodując ruch auta do przodu ponieważ w tej pozycji wybieraka (Park) zablokowane są napędzane osie.

 

Jednak czy zaciągnięcie ręcznego w pozycji D jest OK? Jeśli tak to super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie jakoś zaciąganie tego ręcznego nie leży. Raz próbowałem i wydawało mi się, że trochę jedzie. A nie chcesz trzymać tego hamulca z obawy przed ślepieniem następnych kierowców stopem, czy coś innego? Czy tak tylko sobie gawędzimy? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była kiedyś dyskusja dotycząca właśnie problemu ze świecącymi światłami stopu, gdy stoi się na "D" w korku. Proponowanym rozwiązaniem było wtedy właśnie korzystanie z ręcznego. 

 

Instrukcji nie miałem siły "przekopać". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy po zatrzymaniu się np w korku, cały czas trzymacie wciśnięty pedał hamulca? Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

Ustawiam na P.

A to czasem nie po to jest automatyczna skrzynia biegów żeby nie zmieniać biegów? :)

 

Taaak!? A to muszę kiedyś spróbować  :biglol:  ;)  Do tej pory intrygowały mnie manetki przy kierownicy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Czy po zatrzymaniu się np w korku, cały czas trzymacie wciśnięty pedał hamulca? Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

Ustawiam na P.
A to czasem nie po to jest automatyczna skrzynia biegów żeby nie zmieniać biegów? :)

Taaak!? A to muszę kiedyś spróbować :biglol:;) Do tej pory intrygowały mnie manetki przy kierownicy :rolleyes:

Są trochę przereklamowane ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...