Krawietz Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 O to wersja bez navi ma jak widać lepiej ogarnięty język polski. Mój też jest z maja 2015. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 O to wersja bez navi ma jak widać lepiej ogarnięty język polski. Mój też jest z maja 2015. lub jezyk polski ogarnia "telefon" a nie "samochód" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Tez czekam na info od Dyrekcji kiedy mniej więcej pierwsze egzemplarze FXT po faceliftingu bedą w Polsce i od kiedy można zamawiać . Czy będzie dostępny jakiś inny kolor skórzanego środka niż czarny ? Chcieliśmy brać obecny model ale jednak poczekamy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wg strony japońskiej są dwa nowe kolory nadwozia - granatowy i odcień brązowego. Do tej pory paleta kolorów była ta sama na świecie. Co do wnętrza - nie pochwalili się nigdzie jasną tapicerką. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Października 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Kiedy ukaże się nowy cennik zawierający The New Forester - czyli od kiedy będzie można zamawiać? Kiedy pierwsze sztuki trafią do klientów? W przyszłym roku. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 O to wersja bez navi ma jak widać lepiej ogarnięty język polski. Mój też jest z maja 2015. lub jezyk polski ogarnia "telefon" a nie "samochód" raczej nie. Podłączałem kilka różnych telefonów i efekt był taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 O to wersja bez navi ma jak widać lepiej ogarnięty język polski. Mój też jest z maja 2015. lub jezyk polski ogarnia "telefon" a nie "samochód" raczej nie. Podłączałem kilka różnych telefonów i efekt był taki sam. To Ci heca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 chyba się zakręciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Wracając do wałkowanego wielokrotnie tematu opon do Forestera XT. Wczoraj chciałem zakupić zimówki do mojego Leśnika. Okazuje się że wybór opon w rozmiarze 225/55/R18 z indeksem prędkości homologowanym do tego samochodu (V - 240km/h) jest niezwykle mierny. Właściwie są 3 opony: Bridgestone Blizzak LM 80 Evo Yokohama W Drive Hankook witer i*concept evo2 + kilka no name Nokian SUV 3, Dunlop Winter Sport 4D czy Michelin Latitude Alpin nie występują z indeksem V w tym rozmiarze. (co jest dziwne bo w innych rozmiarach są). Wiem, że większość z was ma to gdzieś i powołuje się na jakieś zapisy na forach że niby nic się nie stanie jak kupię opony np do 210k/h. Ja jednak nauczony przykrymi doświadczeniami z ubezpieczycielami wolę nie ryzykować. Dziś ubezpieczalnie szukają każdego powodu aby odmówić wypłaty świadczeń, do tego często popierani są przez sądy. Np masz nieoryginalny kluczyk, nie wypłacamy. ukradli Ci auto z kluczykiem z garażu - nie wypłacamy, zostawiłeś dowód rejestracyjny w aucie które Ci ukradli - nie wypłacamy (a przecież od kilku lat dowodem własności jest Karta Pojazdu, a nie dowód rejestracyjny). Nie chcąc przegrać w sądzie sprawy z ubezpieczycielem z tytułu "rżącego zaniedbania" kupuję jednak indeks V i tyle w temacie. Którą więc oponę z tych 3 polecacie (proszę nie piszcie że Nokian bo i tak jej nie kupię ze względu na powyższe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 W przypadku opon zimowych można sobie można obniżyć indeks prędkości, warto w samochodzie nakleić sobie stosowną informację o prędkości maksymalnej. Z tym wymienionych co prawda w OBK mam Bridgestone Blizzak LM 80 Evo i jest dla mnie dobra w miarę cicha, dobrze trzyma na mokrym w śniegu też dobrze tyle, że ostatniej zimy nie było okazji dobrze sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 W przypadku opon zimowych można sobie można obniżyć indeks prędkości, warto w samochodzie nakleić sobie stosowną informację o prędkości maksymalnej. To nawet obowiązek uwzględniony w odpowiednich paragrafach Choć mam wrażenie graniczące z pewnością, że jest to jeden z tych martwych przepisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 W przypadku opon zimowych można sobie można obniżyć indeks prędkości, warto w samochodzie nakleić sobie stosowną informację o prędkości maksymalnej. To nawet obowiązek uwzględniony w odpowiednich paragrafach Choć mam wrażenie graniczące z pewnością, że jest to jeden z tych martwych przepisów Zawsze zastanawiałem się gdzie można sobie takie naklejki kupić W sumie martwy bo sensowny jedynie w krajach gdzie nie ma ograniczeń prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Bridgestone Blizzak LM 80 Evo Yokohama W Drive Hankook witer i*concept evo2 której nie kupisz to i tak bedziesz zadowolony. Sam mam blizzaki co prawda lm32 w XV i jestem z nich bardzo zadowolny ( w porównaniu z seryjnymi geolandarami sa mega), kolega ma w ceedzie hankooki i również poleca ( chociaz ja nauczony doswiadczeniem wiem ze w warunkach mocno zimowych najlepiej spisują sie opony z bieznikiem w kształcie jodełki ) , co do yokahamy ludzie na serwisach oponiarskich chwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Tak ma wyglądać Forek po lifcie na 2017 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Widać że zmieniono wzór felg w wersjach n/a i XT. Czytałem, że opracowano je pod kątem zmniejszenia oporów, a co za tym idzie zużycia paliwa. Ciekawy jestem czy obecny wzór felg wersji XT będzie w ofercie.. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Wczoraj chciałem zakupić zimówki do mojego Leśnika. Okazuje się że wybór opon w rozmiarze 225/55/R18 z indeksem prędkości homologowanym do tego samochodu (V - 240km/h) jest niezwykle mierny. Właściwie są 3 opony: Zobacz Vredestein Wintrac 4 extrem: 225/55/R18 98V. My na tym jeździmy i są ok, zwłaszcza na śniegu, ubitym śniegu. Dają sobie świetnie radę w koleinach pośniegowych. Jedyny minus to hałas. Dają dobre czucie co się dzieje pod kołami i nieźle hamują. Ale uwaga na bardzo mokrych drogach: koleiny zalane wodą. Bieżnik jest zbyt wyrafinowany żeby odprowadzał dobrze dużą ilość wody. Ale i tak jest lepiej niż na większości letnich opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Zobacz Vredestein Wintrac 4 extrem: 225/55/R18 98V. My na tym jeździmy i są ok, zwłaszcza na śniegu, ubitym śniegu. Dają sobie świetnie radę w koleinach pośniegowych. Jedyny minus to hałas. Dają dobre czucie co się dzieje pod kołami i nieźle hamują.(...) A jak te oponki trzymają na mokrym asfalcie? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Tak jak napisałem wyżej + zwykła mokra droga: bez większych problemów, przeciętnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Zobacz Vredestein Wintrac 4 extrem: 225/55/R18 98V. Dzięki, finalnie dziś zamówiłem jednak Bridgestone Blizzak LM 80 EVO 225/55/R18 98 V FR głównie ze względu na "Felgen Ripen" (FR) - rant ochraniający felgę. Zastanawiam się nad zakupem belek dachowych. Wybór pada na serię Thule WingBar Edge - ze względu na ich kompaktowy kształt. Montowane są jakby pomiędzy relingami, a nie jak zwykłe belki, odstające poza relingi. Czytamy ktoś na forum posiada ten model ? Jeżeli tak to który rozmiar mam kupić (na stronie Thule konfigurator ma Forestera 13- ale bez relingów). Kilkadziesiąt stron wcześniej w tej dyskusji jest coś o modelach 9595 i 9582 tyle że ten pierwszy ma 89,6 a drugi 86,6cm !? Jako że belki wchodzą miedzy relingi to coś mi tu nie gra. Czy ktoś ma w Foresterze 2013-2015 jeden z tych dwóch systemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Relingi nie są równoległe. Przednia i tylna belka mają różny rozstaw. Ja mam dość tandetne belki, ale tak jest. Polecam whispbary, miałem w poprzednim aucie, choć z uwagi na kształt jak bagażnik nie na wsuwki, to warto przymierzyć bo te belki są szerokie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Dzięki, finalnie dziś zamówiłem jednak Bridgestone Blizzak LM 80 EVO 225/55/R18 98 V FR głównie ze względu na "Felgen Ripen" (FR) - rant ochraniający felgę. ten rancik za duzy to nie jest - wiem bo mam w blizzakach lm32 aczkolwiek felgi do tej pory nie uszkodzilem wiec dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willy Force Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Kapitalista, spokojnie zamawiaj 9582, ja mam takie od zeszłej zimy. Wszystko ładnie że sobą pasuje. Belki prezentują się nieźle, trumna od Thule do kompletu i będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drozder Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Wybór pada na serię Thule WingBar Edge - ze względu na ich kompaktowy kształt. Montowane są jakby pomiędzy relingami, a nie jak zwykłe belki, odstające poza relingi. Czytamy ktoś na forum posiada ten model ? Jeżeli tak to który rozmiar mam kupić (na stronie Thule konfigurator ma Forestera 13- ale bez relingów). Kilkadziesiąt stron wcześniej w tej dyskusji jest coś o modelach 9595 i 9582 tyle że ten pierwszy ma 89,6 a drugi 86,6cm !? Jako że belki wchodzą miedzy relingi to coś mi tu nie gra. Czy ktoś ma w Foresterze 2013-2015 jeden z tych dwóch systemów ? Ja kupiłem ten zestaw https://www.cartravels.pl/226-thule-fixpoint-753-wingbar.html https://www.cartravels.pl/202-thule-dynamic-l-900-black-box-dachowy.html Jestem zdecydowanie zadowolony z zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Dzięki, finalnie dziś zamówiłem jednak Bridgestone Blizzak LM 80 EVO 225/55/R18 98 V FR Też kupiłem takie, ale 225/60R17, bo mam drugie felgi - zeszłej zimy byłem zadowolony, ale wczoraj widziałem test opon do SUV, w którym przegrywają z konkurencją w tym z tańszymi Nokianami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 ale wczoraj widziałem test opon do SUV, w którym przegrywają z konkurencją w tym z tańszymi Nokianami. ja bym w te testy za bardzo nie wierzyl tylko poczytal opinie osob które maja te opony np na portalach z oponami. Bo jak to mozliwe ze np w 2012 roku lm80 w tescie adac wypadl najlepiej a juz rok czy 2 lata pozniej opona nagle wypada gorzej od tych samych od ktorych byla ponoc lepsza rok wczesniej. Najwidoczniej ktoś z bridgestone nie zaproponował "czegos" panom testującym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Biłem się z myślami od tygodnia. Robić powłokę ceramiczną czy nie robić? Jedni że "super, będziesz miał lakier jak nowy na lata", pozostali "to jest zwykła ściema, po pół roku tego nie widać". Tyle samo było dyskusji czy Ceramic Pro czy Gtechniq... W weekend podjąłem decyzję: nie robić! Jednak brak snu przez kolejne trzy dni i w końcu: https://www.facebook.com/smartdetailingpolska/posts/430977690438358 Raz się żyje )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się