Jaca68 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Jasne, że 100 czy 200 obrotów różnicy nie robi. Dlatego ja powożę na "S" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Panowie, szukam rozmiaru otworu centrującego jaki powinien być w XT'ku - pomoże ktoś? Serwisy rozkładają ręce... znam rozstaw śrub, szerokość felgi, odsadzenie, a tego nikt nie zna... Uprzedzając pytania: w sieci znalazłem 4 różne rozmiary. Edytowane 16 Listopada 2015 przez evoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 ja gdybym chciał sie dowiedziec wziałbym lewarek z bagaznika , odkręcił koło , podniósł auto, zdjął koło, wyciągnął dekielek wziął suwmiarkę i zmierzył oczywiscie można też zadzwonić do ASO / zapytac na forum 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 ja gdybym chciał sie dowiedziec wziałbym lewarek z bagaznika , odkręcił koło , podniósł auto, zdjął koło, wyciągnął dekielek wziął suwmiarkę i zmierzył oczywiscie można też zadzwonić do ASO / zapytac na forum Pod podłogą jest dojazdówka, która powinna mieć taką samą dziurkę do pomiaru, ale nie każdy ma suwmiarkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Panowie, szukam rozmiaru otworu centrującego jaki powinien być w XT'ku - pomoże ktoś? Serwisy rozkładają ręce... znam rozstaw śrub, szerokość felgi, odsadzenie a tego nikt nie zna... Uprzedzając pytania: w sieci znalazłem 4 różne rozmiary. Obstawiam 56,1 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Panowie, szukam rozmiaru otworu centrującego jaki powinien być w XT'ku - pomoże ktoś? Serwisy rozkładają ręce... znam rozstaw śrub, szerokość felgi, odsadzenie a tego nikt nie zna... Uprzedzając pytania: w sieci znalazłem 4 różne rozmiary. Obstawiam 56,1 mm. Panowie, szukam rozmiaru otworu centrującego jaki powinien być w XT'ku - pomoże ktoś? Serwisy rozkładają ręce... znam rozstaw śrub, szerokość felgi, odsadzenie a tego nikt nie zna... Uprzedzając pytania: w sieci znalazłem 4 różne rozmiary. Obstawiam 56,1 mm. Też tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ano, najłatwiej zdjąć i zmierzyć. Tylko w po ciemku, w polowych warunkach, to nie takie hop-siup. O dojazdówce kompletnie zapomniałem, wszędzie pakują teraz zestawy naprawcze i wyleciało mi z głowy istnienie takiej instytucji. Obstawiacie 56,1, a ja znalazłem kolejno: 57,1; 60,1; 63,4; 67,1; 68,1 a nawet 72,1... i bądź tu mądry. Nie ma co wróżyć z fusów, w środę przymiarki i się okaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Poprzednie modele Foresterów począwszy od SG (a wcześniejsze pewnie też) miały 56,1 mm. Tak samo Legacy i Outback (łacznie z MY 2015). Nie widzę uzasadnienia, żeby Forester XT miał inną średnicę. Zresztą teraz sobie przypomniałem, że ktoś z forumowiczów ma na nowym forkun założone felgi z XT SG. Znaczy się pasują, czyli piasta w nowym jest taka sama jak w starym lub mniejsza. Wszystkie rozmiary, które znalazłeś, są większe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Obstawiacie 56,1, a ja znalazłem kolejno: 57,1; 60,1; 63,4; 67,1; 68,1 a nawet 72,1... i bądź tu mądry. A skąd wziąłeś te informacje? Jeżeli patrzyłeś na pasujące felgi aftermarketowe, to one mają przeważnie większy rozmiar otworu. W subaru jest zawsze 56,1 więc to oczywiste, że ten rozmiar obstawiamy. Pomierz i potwierdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Poprzednie modele Foresterów począwszy od SG (a wcześniejsze pewnie też) miały 56,1 mm. Tak samo Legacy i Outback (łacznie z MY 2015). Nie widzę uzasadnienia, żeby Forester XT miał inną średnicę. Zresztą teraz sobie przypomniałem, że ktoś z forumowiczów ma na nowym forkun założone felgi z XT SG. Znaczy się pasują, czyli piasta w nowym jest taka sama jak w starym lub mniejsza. Wszystkie rozmiary, które znalazłeś, są większe. Dzięki. Obstawiacie 56,1, a ja znalazłem kolejno: 57,1; 60,1; 63,4; 67,1; 68,1 a nawet 72,1... i bądź tu mądry. A skąd wziąłeś te informacje? Jeżeli patrzyłeś na pasujące felgi aftermarketowe, to one mają przeważnie większy rozmiar otworu. W subaru jest zawsze 56,1 więc to oczywiste, że ten rozmiar obstawiamy. Pomierz i potwierdź Dokładnie, patrzyłem co pasuje... Większy otwór to pół biedy, bo założy się pierścień i po sprawie. Gorzej, jak jest za mały. Patrzyłem po aftermarketowych, bo przy oryginalnych felgach nikt nie podaje odsadzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2000 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Tak sobie myślę, że mój "stary" Outback jest jednak dużo wygodniejszy od nowego Forka. Chyba się go pozbędę, trzęsie tylko w nim a i bagażnik malutki. Tak więc może macie jakieś pomysły ile można zawołać za XT rocznik 2014, pierwsza rejestracja luty 2015? Wersja platinum w kolorze grafitowym, przebieg 18k, 2 komplety opon + bagażnik. A może jest ktoś zainteresowany? Sprzedaż na fakturę VAT (cały VAT do odliczenia kto może), pierwszy serwis zrobiony u Zdanowicza w Gdańsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Tak sobie myślę, że mój "stary" Outback jest jednak dużo wygodniejszy od nowego Forka. Chyba się go pozbędę, trzęsie tylko w nim a i bagażnik malutki. Tak więc może macie jakieś pomysły ile można zawołać za XT rocznik 2014, pierwsza rejestracja luty 2015? Wersja platinum w kolorze grafitowym, przebieg 18k, 2 komplety opon + bagażnik. A może jest ktoś zainteresowany? Sprzedaż na fakturę VAT (cały VAT do odliczenia kto może), pierwszy serwis zrobiony u Zdanowicza w Gdańsku. Albo za dużo, albo za mało alkoholu . Wyrównaj poziom, to Ci niedorzeczne myśli przejdą Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Tak sobie myślę, że mój "stary" Outback jest jednak dużo wygodniejszy od nowego Forka. Chyba się go pozbędę, trzęsie tylko w nim a i bagażnik malutki. Tak więc może macie jakieś pomysły ile można zawołać za XT rocznik 2014, pierwsza rejestracja luty 2015? Wersja platinum w kolorze grafitowym, przebieg 18k, 2 komplety opon + bagażnik. A może jest ktoś zainteresowany? Sprzedaż na fakturę VAT (cały VAT do odliczenia kto może), pierwszy serwis zrobiony u Zdanowicza w Gdańsku. http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-platinium-4x4-skora-kamera-ledy-xenon-ID6ydMiB.html#7e4cef18c0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 To nie XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 po powodzi pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Tak sobie myślę, że mój "stary" Outback jest jednak dużo wygodniejszy od nowego Forka. Chyba się go pozbędę, trzęsie tylko w nim a i bagażnik malutki. Tak więc może macie jakieś pomysły ile można zawołać za XT rocznik 2014, pierwsza rejestracja luty 2015? Wersja platinum w kolorze grafitowym, przebieg 18k, 2 komplety opon + bagażnik. A może jest ktoś zainteresowany? Sprzedaż na fakturę VAT (cały VAT do odliczenia kto może), pierwszy serwis zrobiony u Zdanowicza w Gdańsku. Daję 115 kPLN. Słuchajcie, czy montaż płyty pod silnik jest na seryjnych otworach czy po prostu trzeba wiercić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martur Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A ja tak zapytam jakie macie przebiegi i co naprawialiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 czy po prostu trzeba wiercić ? powinna być na oryginalnych otworach. Pamiętaj o zabezpieczeniu antykorozyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A ja tak zapytam jakie macie przebiegi i co naprawialiscie ... Żonowóz MY13 2.0i CVT 70.kkm - nic nie naprawiałem bo tarcze i klocki przód plus klocki tył to eksploatacja. W letnich kołach mamy jeszcze powietrze z Japonii, pewnie trochę rozrzedzone polskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 W letnich kołach mamy jeszcze powietrze z Japonii, pewnie trochę rozrzedzone polskim Tak mi się skojarzyło - w czasach mojego "nastolactwa" dość często pojawiały się ogłoszenia sprzedaży maluchów w stylu: PF 126 p, stan idealny, w misce olejowej Mobil Super. Ty jak będziesz chciał sprzedać, możesz "stan fabryczny, w oponach oryginalne powietrze z Japonii" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ty jak będziesz chciał sprzedać, możesz "stan fabryczny, w oponach oryginalne powietrze z Japonii" Dodam jeszcze: lalka, igła, Japończyk płakał, jak sprzedawał. SIP-owi oczywiście, ja już druga ręka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martur Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A ja tak zapytam jakie macie przebiegi i co naprawialiscie ... Żonowóz MY13 2.0i CVT 70.kkm - nic nie naprawiałem bo tarcze i klocki przód plus klocki tył to eksploatacja. W letnich kołach mamy jeszcze powietrze z Japonii, pewnie trochę rozrzedzone polskim To coś szybko tarcze poleciały ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 To coś szybko tarcze poleciały ... Się jeździ, się hamuje został może milimetr do minimum więc przy wymianie klocków poleciały na złom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A robił ktoś ostatnio przegląd w XT bo mnie dzisiaj dodatkowo wgrali jakieś nowe oprogramowanie i jestem ciekaw czy jakieś efekty są czy tylko że jest nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2000 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Tak sobie myślę, że mój "stary" Outback jest jednak dużo wygodniejszy od nowego Forka. Chyba się go pozbędę, trzęsie tylko w nim a i bagażnik malutki. Tak więc może macie jakieś pomysły ile można zawołać za XT rocznik 2014, pierwsza rejestracja luty 2015? Wersja platinum w kolorze grafitowym, przebieg 18k, 2 komplety opon + bagażnik. A może jest ktoś zainteresowany? Sprzedaż na fakturę VAT (cały VAT do odliczenia kto może), pierwszy serwis zrobiony u Zdanowicza w Gdańsku. Daję 115 kPLN. Słuchajcie, czy montaż płyty pod silnik jest na seryjnych otworach czy po prostu trzeba wiercić ? Gdybyś chciał ponegocjować to pisz na prv lub tel. 530 403 503 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się