Grzegorz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Reduktor pomaga w jeździe na 3 garach. Sprawdzone doświadczalnie Znaczy co ? Wtryskiwacz padł na jednym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Chyba świecę wypluło razem z gwintem, coś było w innym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 tutaj trzeba stosunkowo szybko jechać, MOCNO skręcić i dopiero wtedy ciągnąć ręczny - który musi być jak żyleta. niestety 4x4 nie jest stworzone do brania ciasnych nawrotów Sposób dla wyćwiczonych i pewnych siebie: dojeżdżasz szybko, ustawiasz się po stroniejezdni w która będzie nawrót, na pełnym hamowaniu odpowiednio modulując hamulcem dajesz od zakrętu tak że auto się ustawia lekkim bokiem od kierunkunawortu, w odpowiednim momencie dajesz pełna kontre i auto skręca do nawortu, rękaw, strzał ze sprzęgła, pełny gaz, lekka kontra, odjazd ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Sposób dla wyćwiczonych i pewnych siebie: dojeżdżasz szybko, ustawiasz się po stroniejezdni w która będzie nawrót, na pełnym hamowaniu odpowiednio modulując hamulcem dajesz od zakrętu tak że auto się ustawia lekkim bokiem od kierunkunawortu, w odpowiednim momencie dajesz pełna kontre i auto skręca do nawortu, rękaw, strzał ze sprzęgła, pełny gaz, lekka kontra, odjazd ;-) jasne zwłaszcza na jedynce tak sie da nawrót zrobić , a od tego zaczęła się rozmowa na ten temat. ja wiem jak dobrze zrobić nawrót po zhamowaniu z większej prędkości (jeszcze wypadałoby wyjąć bezpiecznik od ABSu), ale na próbie KJSowej takie coś jest niestety niewykonalne (za wolno). pamiętam jak jeździłem kaszlakiem w olsztyńskich KJSach i był to okres kiedy ścigali się subarakami Mydło ze Staniszewskim. to był taki czas, że w olsztynie były 3 GTki - dwa tych panów + 3eci Hołka... i na ciasnych próbach chłopaki dostawali od maluchowców bo właśnie nie radzili sobie z nawrotami. wtedy się z nich śmiałem bo sam też nie raz byłem szybszy. teraz wiem w czym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Pamiętam jak lokalesi na II Plejadach nabijali sie z ludzi w Subarkach męczących się na jakims placyku między słupakmi i każdy móił że lepiej by pojechał ehhh.... Na odcięciu jedynki powinno się dać zrobić taki nawrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Sposób dla wyćwiczonych i pewnych siebie: dojeżdżasz szybko, ustawiasz się po stroniejezdni w która będzie nawrót, na pełnym hamowaniu odpowiednio modulując hamulcem dajesz od zakrętu tak że auto się ustawia lekkim bokiem od kierunkunawortu, w odpowiednim momencie dajesz pełna kontre i auto skręca do nawortu, rękaw, strzał ze sprzęgła, pełny gaz, lekka kontra, odjazd ;-) jasne zwłaszcza na jedynce tak sie da nawrót zrobić , a od tego zaczęła się rozmowa na ten temat. ja wiem jak dobrze zrobić nawrót po zhamowaniu z większej prędkości (jeszcze wypadałoby wyjąć bezpiecznik od ABSu), ale na próbie KJSowej takie coś jest niestety niewykonalne (za wolno). pamiętam jak jeździłem kaszlakiem w olsztyńskich KJSach i był to okres kiedy ścigali się subarakami Mydło ze Staniszewskim. to był taki czas, że w olsztynie były 3 GTki - dwa tych panów + 3eci Hołka... i na ciasnych próbach chłopaki dostawali od maluchowców bo właśnie nie radzili sobie z nawrotami. wtedy się z nich śmiałem bo sam też nie raz byłem szybszy. teraz wiem w czym problem tez to dobrze pamietam sam objecham subaraki maluchem w gryzlinach na kjs'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 zatem pozostało czekać na śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 http://www.allegro.pl/item149050724_sub ... kombi.html w ogłoszniue facecik napisał, że załączenie reduktora powoduje blokadę mechanizmu różnicowego. Czy to prawda? Jeśli tak, to który blokuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 jednym słowem: bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 siedemczwartych, gdyby to była prawda co ten gość napisał to w mieście chyba większość trasy musiałbym pokonywać bokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 odgrzebie temat: -u mnie przy załączaniu reduktora nie zapala się żadna lampka, ale reduktor działa (fajnie "wyje", czuć, że działa) -poprzedni właściciel auta powiedział mi , że bez reduktora auto ma 40:60 przód:tył a po włączeniu reduktora 50:50 -prawda to czy fałsz (na śniegu faktycznie boki idą inaczej z i bez reduktora). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Reduktor w Subaru w zaden sposob nie blokuje centralnego dyfra, to dwa niezalezne, mechaniczne uklady. Jest zawsze 50/50 niezaleznie od ustawienia reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 sirchaser, lampka od reduktora może być przepalona (trzeba wymienić) albo jest problem z przełącznikiem przy skrzyni (też trzeba wymienić), reszta tak jak napisał Legacy96. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 sirchaser, lampka od reduktora może być przepalona (trzeba wymienić) albo jest problem z przełącznikiem przy skrzyni (też trzeba wymienić), reszta tak jak napisał Legacy96. od razu bys wymieniał - działa?działa!Jeździ?jeździ!daj się nacieszyć, a nie od razu "trzeba wymienić" To widocznie subiektywne odczucia miałem , że bez redukcji bardziej tyłem zamiata a z reduktorem bardziej bokiem idzie...eh człowiek to się łatwo sugeruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiasz Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 hehe to i ja coś napisze Mnie reduktor bardzo bawi tak jak wcześniej już ktoś pisałm krawężnik, błoto oj jeee ale był ubaw, korki też czasem a śnieg hmmm nie wiem czem uale bez reduktora lata bardziej bokami z reduktorem lepiej wyprowadza na prostą ktoś mi to wytłumaczy skoro napisaliście zawsze jest 50/50 ?? Generalnie bardzo fajny wynalazlek jeźdze już troche autem a cały czas używam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 lukiasz, z reduktorem łatwiej nabiera prędkości i szybciej kręci kołami więc mniejsza szansa na uślizg boczny, bez reduktora mocy nieco mało więc i uślizgi boczne mogą bardziej dawać popalić, taka moja teoria, nie wiem na ile słuszna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiasz Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 coś w tym może być :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
invx Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 czytam ... czytam ... i doczytalem ze reduktor nie wystepuje w kazdej wersji imprezy ... tylko w wolnossacych kombi ... ale ... patrze http://allegro.pl/show_item.php?item=183541987 to nie jest kombi ... a ma reduktor ? dorobiony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 invx, na fotce widać, że nie ma reduktora. Może gość nie wie co to znaczy? A może skopiował od kogo innego. Dwóch poduszek powietrznych też nie ma, bo ma kierownicę bez jaśka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 sztberdachu też chyba nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ML Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ktoś mierzył czy na reduktorze pali więcej? W Dolomitach włączyłem reduktor. Legaś szedł jak burza, wszystko super, ale w baku się wir zrobił Nie mierzyłem , ale bałem się, że mi się paliwo skonczy Ale to raczej oczywiste, bo na reduktorze jedziesz non stop na wyższych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
invx Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 no to ładne kwiatki ... :shock: czyli reduktor maja tylko wersje kombi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 marek790, ciężko powiedzieć, ja wedle tych fotek nie potrafię tego stwierdzić, fakt nie jest to szyber dach (w sensie szklany), bo raczej będzie to metalowa konstrukcja invx, tak i na dodatek bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
invx Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 napisalem do goscia od tej aukcji i dostalem odpowiedz skrzynia w tym samochodzie została wymieniona i obecna posiada reduktor, a szyberdach jest blaszany oryginalny elekrtycznie rozsuwa sie na dach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się