Skocz do zawartości

Peter77

Użytkownik
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kielce

Osiągnięcia Peter77

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. Paliwo w oleju to pewnie nie pali na wszystkie gary (wypadają zapłony), powinno wyjść na kompie. Jak dużo jest tego paliwa w oleju to lepiej nie jeździć, olej rozrzedzony traci właściwości i panewki mogą pójść.
  2. Nie znam sie, ale Marek mowi ze polzamkniety. Jeśli nie jest to wczesne STi to otwarty, nie wiem jak R RA wersje miały ale zwykłe GT miały otwarte bloki od początku, nawet 240 260 280 konne JDM wersje.
  3. Peter77

    Moje Subaru

    Szczerze, to wątpie. Krótkie skrzynie były montowane raczej tylko w Type R/RA. A to że ten Gravel Express ma szybkościomerz wyskalowny tylko do 180, świadczy tylko o tym że pochodzi z JDM gdzie wszystkie samochody są fabrycznie ograniczone do 180km/h. Potwierdzam mój też ma ogranicznik do 180. Wystarczy odpiąć jeden kabelek podłączyć emulatorek i już mamy pełny zakres
  4. Peter77

    Stuki w zawieszeniu..

    Może to być krzyżak między kolumną i maglownicą u mnie właśnie to stukało.
  5. Rozumiem że zmywaczem antysilikonowym próbowaliście? Zwykłe nitro nie zmywa wszystkiego.
  6. Peter77

    AMD vs Intel?

    Ja mam gigabyte DS3P rev2.0 na intelu 965. Mam na tym core duo, ale chodzi na tej płycie extreme i core 2 duo. Bardzo dobrze się podkręca proca i pamięci i złożona na dobrych częściach. Do tego pasztetowa cena. Polecam
  7. Jak mierzyłem swoje łączniki to były tylko minimalnie krótsze od oryginału, wydaje mi się że ok 5 max 10mm. Nie sądzę żyby to zmieniło aż tak bardzo charakterystykę, ramię jest odrobinę krótsze czyli to samo ugięcie zawieszenia powoduje mocniejszą reakcję staba. Powoduje to w sumie wzmocnienie minimalne działania stabilizatora ale ja tego nie wyczuwam (różnicy przed i po). Wzmocnienie działania na tyle powinno spowodować przeniesienie obciążenia na tył czyli tak jakby założyć grubszy stabilizator z tyły, Samochód robi się bardziej nadsterowny (zamiata tyłem). To tak jak stabilizatory z regulacją, polega to na tym że wydłuża się i skraca ramię, za pomocą przesunięcia punktu mocowania łącznika.
  8. Ostatnio zakładałem i nie trzeba było rozwiercać stabilizatora tylko lekko podszlifować łącznik bo dotykał wahacza. Działają bardzo dobrze i cena lepsza jak dobra 60zł za parę, montaż we własnym zakresie, nawet nie potrzeba podnośnika.
  9. Polecam czeski wariant jechałem tamtędy dwa razy 2 i 3 lata temu. Bardzo fajna droga.
  10. Peter77

    układ kierowniczy

    Spierniczyli robotę. Geometrię (zbieżność) ustawia się po wcześniejszym dokładnym ustawieniu kierownicy do jazdy na wprost. Ustawili w cały świat dlatego masz krzywo kierownicę. Jedź na poprawkę, a przy okazji pojeździj sobie po nich z góry na dół.
  11. Mam pytanie odnośnie gum w wahaczach. Jak wpłynęłoby na twardość zalanie dodatkowo tych gum klejem do szyb. Byłoby to zauważalne usztywnienie słyszałem że robi się takie rzeczy i jest to pewne rozwiązanie (zn. nic się nie dzieje z taką poduszką, nie rozlatuje się). W sumie chcę to zrobić w cinquecento którego skłądam do KJS-ów, ale jakby dobrze się sprawowało to może GT też by się tak zrobiło. Wiem że to drutem zalatuje ale poliuretany na polskie drogi do codziennej jazdy to chyba niezbyt dobre rozwiązanie.
  12. W dwie osoby można to zrobić samemu. Jak się ma małe ręce to nawet bez wyciągania chłodnicy. Nie jest to jakieś mega trudne zadanie. Max 2h powinno to zająć czyli robocizna max 100zł w nieASO.
  13. Peter77

    jaka lustrzanke cyfrowa

    Do okazyjnego focenia starczy Ci nawet fuji s6500 Polecam, bardzo fajny tani aparacik. 1200 1300 zł Moim prywatnym zdaniem nie opłaca się brać 9600 niby ma więcej pikseli ale upchane na tej samej wielkości matrycy i suma sumarum działa to gorzej (szumy) 6mln wystarcza na ekstra wydruki A4 a nawet A3 Ergonomia podobna - pierścienie do ogniskowej i ostrości na obiektywie (ala DSLR) Opanuj taki sprzęt i wtedy dopiero zastanawiaj się nad lustrem.
  14. Krótko mówiąc: Inne bebechy w silniku (tłoki wałki wtryski), inny intercooler prawdopodobnie inna turbina. Nie wiem jak z hamulcami i szperami ale chyba są mocniejsze w STi, przynajmniej szpery. Blok półzamknięty w STi. Ale i tak fajniutki wózek życzę radości z jazdy. Jeśli nie masz alergii to zakładaj LPG, bardzo dobrze chodzi. Polecam JAKO. Nie potrzeba zmieniać mapy zapłonu, gaz powinien mieć 100 oktan. Z ciekawości ile dałeś za nią w Anglii?
  15. Bioo, widziałem Twoją Subarkę w warsztacie na Herbach (BMW GARAGE), muszę cię zmartwić ale nie jest to STi tylko WRX my97. Co nie zmienia faktu że wypas sprzęcik. Ja mam WRX my96 260KM w serii. Zmienioną mam sprężarkę na TD04 i ciągnie z dołu jak diesel. Mam przelot 2,5' i wyprostowany dolot. U ciebie siedzi prawdopodobnie oryginalna TD05 i dlatego tak słabo z dołu idzie. Na ten filtr zrób sobie nadmuch zimnego powietrza ale lepiej zmień na puszkę bo pod maską w SI jest straszny upał i przegrody raczej nic nie dają. Swoją drogą filtr wyglądał na kiepski. Angole robią nawiewy z maski, są nawet specjalne wlociki ale nie wiem czy to lepsze od porządnego nawiewu ze zderzaka. Powinieneś zrąbać lakiernika że nie chciało mu się listew zdjąć do malowania. Napraw intercooler i dorób natrysk wody, bo przy tych upałach masz 30KM mniej niż w serii, wiem coś o tym. Pozdrawiam Granatowy WRX my96 PS: Opis kodu budy http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html Wynika z niego to co napisałem wrx my97
×
×
  • Dodaj nową pozycję...