Skocz do zawartości

adi007

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Plock

Osiągnięcia adi007

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Koncern subaru zaprzestal stosowania wodnych intercolerow bo byly za drogie w seryjnej produkcji, powietrzny to ile mniej zachodu. Polscy spece od dziadkow zakladaja podobno wieksze chlodnice, przerabiaja przewody, i naprawdę to dziala. Wiem bo kiedys na trasie spotkalem jednego legaca turbo, porozmawialem sobie z wlascicielem i sam mi pokazywal wieksza chlodnice i tlumaczyl, ale zapomnialem zapytac od czego to i jak to zgrac z seryjna wodna pompa. Dajcie przepis, chlodnica od poloneza przerobic uchwyt wymienic rurke:) bo dziad w upaly traci duzo...
  2. Podobno się da, zakladajac wieksza chlodnice od ic. Wszedzie jest napisane ogolnie, nie pisze czy nalezy zmienic lub przerobic pompe wody od ic(ta pompuje w zaleznosci od obrotow). Jaki jest przepis na pozbycie się puchniecia motoru przy wysokich temp. Od czego pasuje chlodnica jakie przerobki nalezy wykonac, gdzies ktos cos pisal o wymianie przewodu od ic dodatkowo. Tyle znalazlem, proszę o pomoc w temacie:) pacjent dziadek 93 z fcd, mbc i duza rura;)
  3. Poczekaj na tych od szpar ( co ze zdjęć wróżą jak bity ) to zaraz przeanalizują stan paska...albo ja się dorobię zaraz pierwszego :roll: A tak serio to wygląda dobrze, ale zawsze ktos mógł wcześniej zmienić tylko pasek, bez demontażu n ie ocenisz przykładowego luzu na rolkach np.
  4. Jacool, już go kiedyś zapodałem A dyskusja była rzeczywiście interesująca: http://forum.streetwarriors.pl/viewtopi ... &start=705
  5. Uuu to było bardzo kiedyś Teraz swifta już dowożą na lawecie( 400 kM z 1,3). A Mariusz m3 sprzedaje, albo uturbi, już 2 uturbił (z Poznania bodajże). Aktualnie narobiło się trochę tego, jest w Płocku kilka potworków, ale co racja to racja, najwięcej wieśniaków Osobiście też lubię zakręty, albo Płock nocą (dużo chętnych do kopania). Zeby nie było ze taki ćwierć milowiec jestem :cool: Jak lubisz plenery polecam Łąck i okolice, można się wyszaleć. Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze! A zeby nie było off topa, to ostatnio jak kupowałem oponki pan z wulkanizacji uparcie mi tlumaczył ze coś nie tak było z tym subaru co wcześniej przede mną koło naprawiał, bo jak przednim kołem kręcił gdy auto było na podnośniku, to tył też się kręcił
  6. ... Czasy się zmieniają kolego. Co prawda o 12 na terminalu jest wpl show, ale w innych godzinach można trafić na konkretne spotkania. Masz chęć wpaść PW :wink:
  7. http://nl.youtube.com/watch?v=7q7K1bBhj ... re=related
  8. Wychodzi na to że stare legasie mają naprawdę niezły potencjał. akarso bardzo cenne spostrzeżenia, w sumie za niewielką kasę pożna znacznie polepszyć serię. Kute graty w serii, pięknie, w końcu to subaru
  9. Kuba, fakt że wszystko zależy od kierownika. Ibizkę znam i widzę często jak jeździ na 1/4. Chłopak ma ją zgrzebaną, ma bodajże 189KM i 395Nm. Do tego nie jest ciężka więc ladnie się napędza, do 100 ma wysokie 5s. A ze objeżdża WRXy, ja myślę ze do czasu az nie trafi na dobrego szofera A w wyścigi internetowe fakt nie ma się co bawić.
  10. Zdarza się Wazne żeby po dotarciu znowu było 1,2 A jakie czasy łapałeś Gazik do 100? Czuć było rożnicę? Tak patrzę to na legacy turbo łatwiej trafić w dobrym stanie niż na np: gtka. Ja szukałem gt spory kawałek czasu, ale jakieś same koślawe mi się trafiały. I dałem spokój.
  11. Dzięki serdeczne. No jak na tak wiekowe auto naprawdę dobre osiągi. I do tego napęd na 4 koła A tak do ilu można to bezpiecznie dmuchnąć? Czyli tak żeby trochę chociaż pojeździło :wink:
  12. Szukam i nie mogę znaleźć nic satysfakcjonującego. Jakie realne osiagi ma legacy turbo? Chodzi mi o te stare poczciwe turbodziadki. Jak się ma tamoc w przełożeniu na przyśpieszenie? Jest szansa aby coś jeszcze wycisnąć z takiego legasia? Pytam bo wdałem się w takową dyskusję, gdzie nawet pojawia się stwierdzenie że ibizą w dieslu da się objechać wrxa. pewnie chodzi o prostą drogę http://forum.streetwarriors.pl/viewtopi ... &start=705 owa dyskusja
  13. adi007

    nietypowa usterka

    W pierwszym momencie Jak spojrzalem na fotkę myślalem że Ci któryś pedał odpadł A tak na serio to jak byś potrzebował tego elementu to mój kumpel jakiś czas temu zmieniał pasy na szelki w gtku z 96 roku. Chyba mu to gdzieś jeszcze leży, daj znać jakby co. Pozdrawiam kolegę celicomaniaka :wink:
  14. adi007

    Brak mocy 1.8l

    Sorry kolego, ale widząc jak tak dokładnie i skrupulatnie robisz wyliczenia, domniemam że masz określoną sumę na auto, i na tym koniec. W takim razie odpuścilbym ten egzemplarz, skoro nawet n ie wiesz co z nim jest nie tak. Już wczesniej inni pisali, że subaru do tanich aut w naprawie nie należy. Koszty mogą cię zwyczajnie zjeść \, taka prawda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...