Skocz do zawartości

maciek79

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek79

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ale wiesz co Filester - ja jak miałem walniętą sondę i odpiołem wtyczkę od przepływki to obroty jałowe miałem idealne a na wpiętej falowało. Więc moze to być to. P.S. Udało mi się kupić nową sonde (magneti mareli) trzy żyłową za 100plnów.
  2. Dzieki Crai1 za filmik. Lampki całkiem całkiem, i progi też;-). A te lampki Jdm można w III lub IV (sam juz nie wiem której) Rzeczypospoloitej kupić????
  3. Witam wszystkich! Mam pytanko czy ktoś spotkał się z takimi lampami do Forestera 1998-2002 jak w tytule? Jeśli tak to dajcie namiarki gdzie takowe można zakupić i ile z sakiewki trza za nie wysypać. Dzieki i pozdrawiam.
  4. Też niedawno kupowałem subaru i to też dla mnie była nowość. Warto ze sprzedawcą umówić się w serwisie - np. u freya w krakowie na tzw przegląd przed zakupem. Kosztuje to 150 zł m.in. z kontrolą grubości powłoki lakierniczej, lokalizacją ew. wycieków, zużycie el. zawiesznia. Niestety dodatkowe 150 pln kosztuje podpięcie pod kompa co też trzeba zrobić bo wtedy może wyjsc sporo ciekawych lub nieciekawych rzeczy. Dla mnie dyskwalifikacją auta jest jego przeszłość wypadkowa - szczególnie takiego jak subaru, które służy do jaaaaaaaazdy!!!!!!! a nie do toczenia.... Reszta jest do ogarniecia i nawet jak przyjdzie do np. wymiany silnika czy skrzyni to duża dostępnosc używek np. z GB nie czyni z tego totalnej zagłady naszego portwela. Pzdr.
  5. sasiadek - a tego check'a wywalało ci na stałe czy nieregularnie - raz sie swiecił a raz nie? Ja dzisaiaj wymieniłem przepływkę i jest ok. Na jałowym równo i kręci do czerwonego, ale kurde czasem na chwile dalej wywala mi "czeka" co jakis czas! moze ktos sie orientuje czy po wymianie przepływomierza trzeba skasować błędy jak się jeździło trochę na uszkodzonym, czy po wymianie wszystko powinno samo dojść do siebie???? aha - jeszcze jedno do filestera - może załatwiłeś sonde lambda - bo ja takie falowanie też miałem i jak sonde wymieniłem to się naprawiło:))
  6. Witam po weekend'zie!!! miałem trochu czasu więc spróbowałem tego i owego - m.in zmieniłe sondę - nie pomogło i podmieniłem przepływomierz i to jednak było to!!! Dzieki Crai 1 za pomoc:)) Przepływkę do testu narazie porzyczyłem ale w poniedziałek odbieram swoją. Co do paliwa w oleju o którym pisał Peter77 że może to być wina wyskakiwania zapłonów to sprawdzę na kompie tak jak radzisz ale i tak wczesniej zmienie sobie świece i przewody bo nie znam ich historii i zobacze czy będzie dalej przyrastać?! Mam też takie podejrzenie że mogło to paliwo dostawać się do oliwki przez ten przepływomierz nieszczęsny - bo wtedy nogła być za bogata mieszanka i nie całe paliwoc mogło ulegać spaleniu - ale to tylko może być mój wymysł więc jak ktoś ma wiedzę na ten temat do z góry dzięki za jakąś sugestie i sprostowanie:) pozdro dla wszystkich...
  7. Acha - jeszcze jedno - czy u ciebie przy wadliwym przepływomierzu wywalało check'a???
  8. Nie mam LPG i mieć nigdy nie będę) A co do przepływomierza - czy stosuje się jakieś praktyki w stylu czyszczenie, itp. Jaki może być ew. jego koszt?
  9. OK. Dzięki. W takim razie najpierw pojadę na komputer. Wyczytałem też że i nie wiem czy to może mieć znaczenie w moim przypadku o problemach z tzw. knock sensorem - ale pewnie na kompie to powinno wyjść? P.S. A nie orientujesz się co to może być z tym paliwem w oleju? Może ja jestem przeczulony ale dopiero od miesiąca jeżdżę subaru i jeszcze nie mam go rozpracowanego a chciał bym się z nim na dłużej zaprzyjaźnić. W normalnym "aucie" jak paliwo dostaje sie do oleju to poprostu można zauważyć że go przybywa - a w subarkach które ciutkę tego oleju łykają może być problem bo akurat zrównoważy to paliwo które się do nego dostaje... tak jak pisałem wyżej - u mnie olej podjężdża trochę paliwem - i nie wiem czy to normalka czy mam zacząć się bać, a poza tym jak jest z zasilaniem benzyny w foresterze - pompa jest mechaniczna połączona z wałem korbowym (może wtedy mam przeciek przez simering????) czy całkiem inne rozwiązanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...